Par pitanja
Moderator/ica: deep
Par pitanja
koje ulje ide u motor?
koja svječica je najbolja za Es 175/1?
Koji omjer goriva i dvotaktola ili štogod već ide?
Gdje ima za kupiti guma?
I ako ima tkogod još koju pametnu, neka zbori.Motor nije dugo paljen pa na čega treba obratiti pažnju?
Nema ključ za paljenje-kontakt (ako sam na to pomislio) i kako to riješiti?Ili je to nešto drugo u pitanju a nalazi se na faru?!
koja svječica je najbolja za Es 175/1?
Koji omjer goriva i dvotaktola ili štogod već ide?
Gdje ima za kupiti guma?
I ako ima tkogod još koju pametnu, neka zbori.Motor nije dugo paljen pa na čega treba obratiti pažnju?
Nema ključ za paljenje-kontakt (ako sam na to pomislio) i kako to riješiti?Ili je to nešto drugo u pitanju a nalazi se na faru?!
Idemo redom:
+ako te zanima ulje za mjesavinu, onda je dvotaktol, za getribu SAE 40, makar sam cuo da ide i motorno 20-40, ali nisam siguran, to mi djeluje prerijetko
+svjecica ti moze biti
-bosna 100
-bosch W 3AC ili W5AC ili W5A
-ngk B8HS
-champion L4G
+omjer ti je 2%-3%
+gume, znam za Zagreb, za Slavoniju na zalost ne znam. Koliko ti je Madjarska daleko? Vjerujem da tamo ima guma i da nije problem pronaci.
To na svjetlu ti je kljuc, ne uspjevam nigdje trenutacno naci sliku, ako ce ti trebati scannirati cu moj kljuc, ali ako nemas, najbolje je da kupis, ne isplati se raditi ga. U Madjarskoj kosta cca 1 euro.
Ukoliko imas jos pitanja, samo pitaj, nadam se da cemo naci odgovore.
+ako te zanima ulje za mjesavinu, onda je dvotaktol, za getribu SAE 40, makar sam cuo da ide i motorno 20-40, ali nisam siguran, to mi djeluje prerijetko
+svjecica ti moze biti
-bosna 100
-bosch W 3AC ili W5AC ili W5A
-ngk B8HS
-champion L4G
+omjer ti je 2%-3%
+gume, znam za Zagreb, za Slavoniju na zalost ne znam. Koliko ti je Madjarska daleko? Vjerujem da tamo ima guma i da nije problem pronaci.
To na svjetlu ti je kljuc, ne uspjevam nigdje trenutacno naci sliku, ako ce ti trebati scannirati cu moj kljuc, ali ako nemas, najbolje je da kupis, ne isplati se raditi ga. U Madjarskoj kosta cca 1 euro.
Ukoliko imas jos pitanja, samo pitaj, nadam se da cemo naci odgovore.
Nadam se da ne smetam, mali savjet... Izbjegavajte INAin dvotaktol, neznam kaj je u njemu al nakon stajanja par tjedana skori se ispod rubova karika i otud pizdarije sa trošenjem istih... Sječam se da sam kupovao nekakvo poljsko ulje i imao s MZejem 55000 km s istim karikama...
Kaj se tiće paljenja nakona dugog stajanja, budi jako oprezan. Vrlo vjerovatno se dobar dio pokretnih dijelova zapekao i bilo bi dobro nasprejati sve sa WD40 prije nego nagaziš kurblu. Kad kažem sve, mislim sve, ionako ćeš morat raskapat motor, imat ćeš ga prilike počistit...
Kaj se tiće paljenja nakona dugog stajanja, budi jako oprezan. Vrlo vjerovatno se dobar dio pokretnih dijelova zapekao i bilo bi dobro nasprejati sve sa WD40 prije nego nagaziš kurblu. Kad kažem sve, mislim sve, ionako ćeš morat raskapat motor, imat ćeš ga prilike počistit...
- Ante250
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 3266
- Pridružen/a: pet ožu 21, 2008 6:52 pm
- Lokacija: Zagreb - Dubrava
što se tiče INE tu si potpuno upravu zaista, gorivo pa i ulja su im katastrofa to se ne osjeti toliko na MZ koliko na tomosu koji ima ipak puno malji fergazer pa se više osjeti smeče koje je u gorivu,svaki sam ga dan morao čistit da bi se mogo kolko tolko normalno vozit,motor stalno trokira,štopa se dizna sve dok nisam puko,bušilicu u ruke i proširi diznu(budala)nisam razmišljo,tada je bacala previše benzina na svječicu pa nije mogo upalit hahabixic je napisao/la:Nadam se da ne smetam, mali savjet... Izbjegavajte INAin dvotaktol, neznam kaj je u njemu al nakon stajanja par tjedana skori se ispod rubova karika i otud pizdarije sa trošenjem istih... Sječam se da sam kupovao nekakvo poljsko ulje i imao s MZejem 55000 km s istim karikama...
uglavnom INU maksimalno izbjegavat prošli tank sam natočil na OMV-u čisto da probam sa njihovim dvotakatolom motor radi ko urica bez problema
- emmezeta
- Nepopravljivi MZ fanatik
- Postovi: 1200
- Pridružen/a: pet ožu 28, 2008 7:50 am
- Lokacija: Ajdovscina
Bixic zasto aditiv? Ja sam mislio, da je aditiv potreban kod četiritaktaša zbog podmazivanja ležišta ventila (koji se inače podmazuju olovom u gorivu). Stvarno me zanima ako je neka caka. Sa MZ baš nemam iskustva jer sam tek u pripremi za vožnju no u Motobi sam isprobao više vrsta ulja od Castrola, Motula, Bardahla i završio na OMV (omjer cijena/kvaliteta). Stari majstori prisežu na mineralna ulja za starodobne motore a jedan moj kolega u svog Adlera stavlja Motul polusintetik.
Razlog je banalan... Olovo iz benzina ostavlja film na stjenkama svih metalnih dijelova s kojima dolazi u kontakt, tako da čestice olova uslijed djelovanja temperaturaa stvaraju zaštitni film kao keramic power liquid... Taj film omogučava bolje podmazivanje i manje habanje karika, a i utječe na bolju kompresiju.