Ako ovo ne resim ima da ga otopim u zelezaru!
Moderator/ica: deep
Mislim da ipak nije bas malo receno. Koliko shvacam, Deep je zelio reci da treba napraviti jedan jako opsezan pregled motora koji se tesko moze ukratko opisati (sveobuhvatno pitanje benzina i struje), a ukoliko netko nije dovoljno upoznat sa svim tim sklopovima, mozda bolje da ode majstoru nego da nesto pogresno napravi .
Bar sam ja tako shvatio.
Ma znas i sam da Deep uvijek i na malu sitnicu odgovara strasno opsirno, valjda je vidio da bi takav opsezan odgovor bio preveliki .
Bar sam ja tako shvatio.
Ma znas i sam da Deep uvijek i na malu sitnicu odgovara strasno opsirno, valjda je vidio da bi takav opsezan odgovor bio preveliki .
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.
- Emza
- Ugledni forumas
- Postovi: 258
- Pridružen/a: ned pro 27, 2009 2:09 am
- Lokacija: Pozarevac,Srbija
- Kontakt:
Platinska dugmad nova,svecica nova,kondenzator nov.Opet isto.
Ko vozi zlo ne misli! http://www3.vukajlija.com/var/uploads/r ... 1330518032
- zweitakt
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 1973
- Pridružen/a: ned ožu 15, 2009 10:25 am
- Lokacija: Karlovac -Zadobarje
možda ti je filter zaštopan ili aupuh, ili je otišla ona gumica na klipiću čoka..., dali ti je plovak u karburatoru ispravan, odosno dali zatvara na vrijeme ili je šupal, pa ne zatvara uopče.... ima još puno zala... tipa kučište ne brtvi dobro pa vuče zrak , ili semerinzi radilice otišli, a možda ti je samo neka dizna zaštopana ili sami dovod goriva, u krajnjem slučaju i loše gorivo s puno vode . moj savjet ti je da uzmeš manual i pročitaš i lagano kreneš sistemom eliminacije dok ne dođeš do konkretnog problema
aj ti nama opisi kak si ti to pregledo pa da te ispravimo ako si gdje nesto propustio ovo ti nista ne znaci nova platinska dugmad mogu biti bolja i stara ako su dobro ustelana kontaš
i ja sam svog mezu htjeo polupat vec sam drzao cekic u rukama a reko necu idem na forum i kod kolege pa da ustanovimo sta je
i ja sam svog mezu htjeo polupat vec sam drzao cekic u rukama a reko necu idem na forum i kod kolege pa da ustanovimo sta je
U alkoholu sigurno ima ženskih hormona, jer ja kad popijem ne znam voziti auto i počnem pričati gluposti.
- Emza
- Ugledni forumas
- Postovi: 258
- Pridružen/a: ned pro 27, 2009 2:09 am
- Lokacija: Pozarevac,Srbija
- Kontakt:
Promenio sam platine (2.5 mm pre gmt,sigurno lepo nastelovano),kondenzator,skinuo lonce karburatora i nastelovao nivo goriva (da bude u nivou sa krajem onog zida)
Ko vozi zlo ne misli! http://www3.vukajlija.com/var/uploads/r ... 1330518032
- Emza
- Ugledni forumas
- Postovi: 258
- Pridružen/a: ned pro 27, 2009 2:09 am
- Lokacija: Pozarevac,Srbija
- Kontakt:
Nasao sam sta je problem. Danas sam skinuo karburator,ocistio ga,dopunio akumulator,upalio motor i vozio se ceo dan sve dok nisam otisao kod jednog druga kod koga sam se zadrzao jedno sat-sat ipo. Kad sam posao hteo sam da upalim motor i upalio ga ali radio je jedno 2 sekunde i odjednom se ugasio i ne mozes da ga upalis pa da ga j***s. Skinem svecicu i pogledam da li baca varnicu a ono ne baca pa po neki put baca varnicu. I ja ga tako ostavim kod tog druga. Sutra kod njega nosim novu bobinu,kabal svecice i kondenzator. Ponecu i ispitnu lampicu da ispitam platinsku dugmad pa vam javljam sta je bilo.
Ko vozi zlo ne misli! http://www3.vukajlija.com/var/uploads/r ... 1330518032
- Emza
- Ugledni forumas
- Postovi: 258
- Pridružen/a: ned pro 27, 2009 2:09 am
- Lokacija: Pozarevac,Srbija
- Kontakt:
I to obavezno,mada se stara cini dobrom,lepo baca varnicu na drugarovoj husqvarni.
Ko vozi zlo ne misli! http://www3.vukajlija.com/var/uploads/r ... 1330518032
- Emza
- Ugledni forumas
- Postovi: 258
- Pridružen/a: ned pro 27, 2009 2:09 am
- Lokacija: Pozarevac,Srbija
- Kontakt:
I posle pola dana trazenja kvara problem je bio u tome sto platinska dugmad ne otvara lepo.
Ko vozi zlo ne misli! http://www3.vukajlija.com/var/uploads/r ... 1330518032
- Stari lisac
- Generalisimus
- Postovi: 811
- Pridružen/a: čet srp 09, 2009 8:14 pm
- Lokacija: Novi Sad
Jednu stvar morate imati na umu: Ako je motor stao, a pre toga je lepo radio, a nije se cuo nikakav zvuk koji bi licio na neko lupanje, lomljavu il nesto slicno u masini - problem je u 99 % ili u struji, ili u sistemu za dovod goriva ( rezervoar, slavina, cep rezervoara il karburator ) .
Pocnete proveravati jedno po jedno, i kvar se brzo nadje .
Pocnete proveravati jedno po jedno, i kvar se brzo nadje .
Dok curi - dobro je - znaci da ima ulja
Mazano ne skripi - kazu stari ljudi
[img]http://s18.rimg.info/48e1877f1704ff812f ... d9.gif[img]
Mazano ne skripi - kazu stari ljudi
[img]http://s18.rimg.info/48e1877f1704ff812f ... d9.gif[img]
al kada si zadnje napisao, da si se vozio normalno, sat vremena i motor da je dobro radio, i poslije sata ga ideš upaliti nema iskru.......to ko da nepuni akumulator, jer si ga prije vožnje napunio.....
al dobro ako je problem samo u platinama.....
dobro stari lisac kaže......to si svatko treba zapamtiti......samo, oni iskusniji, znaju kada ostaje bez goriva (kada je problem u sistemu goriva), ili kada ode svječica......
ali, ako se motor redovno održava, onda ovakvih problema usput i neće biti.......
npr, svakih 5000km, ja mjenjam svječicu, bez obzira što ova još može raditi......30 kuna nije neka lova, da meni motor negdje stane......a da nepričam koliko su samo jeftine platine i klipovi kod MZa......
al dobro ako je problem samo u platinama.....
dobro stari lisac kaže......to si svatko treba zapamtiti......samo, oni iskusniji, znaju kada ostaje bez goriva (kada je problem u sistemu goriva), ili kada ode svječica......
ali, ako se motor redovno održava, onda ovakvih problema usput i neće biti.......
npr, svakih 5000km, ja mjenjam svječicu, bez obzira što ova još može raditi......30 kuna nije neka lova, da meni motor negdje stane......a da nepričam koliko su samo jeftine platine i klipovi kod MZa......