Nekada davno u YU, 1986, samo moja malenkost je imala takav motorić koji je bio registriran, restaurirao sam ga i vozio se s njim svakodnevno (išao u školu), a onda je došao rat pa su me "braća" oslobodila istoga...M.&Z. je napisao/la:Baš je NSU Lambretta,e sadmvjerojatno 125,ili 150,ugl,klip je 52mm promjera..a jel su na donjoj pesnici klipnjače samo valjčiči ili ide kavez?
Specifikumi tog motorića su bili slijedeći:
-to bi trebao biti model LD, brojevi na bloku motora bi trbali biti izljveni zajedno s blokom;
-imao je dyna-start sustav elektro pokretanja, obično marke Noris (žice izolirane svilom) ili Lucas ili Marelli, žice izolirane "šelakom";
-imao je centrifugalnu regulaciju kuta pretpaljenja;
-imao je vrlo specifičan jedan ležaj, na kraju kardana koji je bio radijalno-aksijalni, i imao je na sebi broj (oznaku) koja se više nije koristila i trebalo je pronaći ekvivalent, ili problem riješiti na drugi način;
-samo neki dijelovi odgovaraju s talijanskoga brata;
-da ležaj velike pesnice je bio igličasti bez kaveza, kao i na korpi spojke, taj na korpi spojke se najlaše montira tako da se iglice obujme gumicom za kosu
-imam i danas nekoliko tih motorića pa možda imam i neke dijelove ako ti trebaju...