talog na svjećici
Moderator/ica: deep
talog na svjećici
u čemu je problem da svakih 100km moram čistit sviječicu?
a sve normalno radi, paljenje precizno poštelano,, jedino mi se čini da se nekak potrošnja goriva povečala, jel to onda problem sa karb?
a sve normalno radi, paljenje precizno poštelano,, jedino mi se čini da se nekak potrošnja goriva povečala, jel to onda problem sa karb?
bbm brm bbm brm
Kako ti izgleda svjecica da ju trebas cistiti? Ukoliko ti je masna, onda je mozda previse dvotaktola, a ako je cadjava onda benzin lose izgara. Trebalo bi pogledati fergazer i cok (jel ti mozda cok podignut, odnosno mozda se cilindric ne spusti dovoljno). Moze biti i problem u filteru.
Imamo negdje na forumu tablice kako svjecice izgledaju i sto znaci koji izgled. Bilo bi dobro da si pogledas tu tablicu samo sto ovaj tren ne znam gdje se nalazi. Malo pretrazi forum.
Imamo negdje na forumu tablice kako svjecice izgledaju i sto znaci koji izgled. Bilo bi dobro da si pogledas tu tablicu samo sto ovaj tren ne znam gdje se nalazi. Malo pretrazi forum.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.
Ne zagrije se dovoljno da sagori čađu,stavi drugu oznaku.
Ako se vozimo u skupini, i ja ne mogu pratiti brzinom ostale, svi me napuštaju, a mene mogu pojesti medvjedi u Gorskom kotaru, i još ću bit sam kriv jer ne mogu voziti brže?
http://ubmc.hr/
http://ubmc.hr/
Crna čađa
Glavna elektroda s izolatorom, elektroda mase i tijelo prekriveni su jednoličnim slojem crne čađi.
Mogući razlozi - loše podešeni rasplinjači ili ubrizgavanje goriva daju prebogatu smjesu (višak goriva), filtar zraka jako zaprljan i nedovoljno protočan, neispravan automatski čok koji ostaje stalno uključen, svjećica „hladnija“ od propisane, korištenje motocikla na kratke relacije, toplinska vrijednost svjećice preniska
Rezultat - zbog zaprljanosti svjećica dolazi do lošijeg hladnog starta, a neizgoreni dio goriva odlazi u auspuh i zadržava se u katalizatoru
Pomoć - provjeriti podešenost smjese, rad automatskog čoka i protočnost zračnog filtra
Glavna elektroda s izolatorom, elektroda mase i tijelo prekriveni su jednoličnim slojem crne čađi.
Mogući razlozi - loše podešeni rasplinjači ili ubrizgavanje goriva daju prebogatu smjesu (višak goriva), filtar zraka jako zaprljan i nedovoljno protočan, neispravan automatski čok koji ostaje stalno uključen, svjećica „hladnija“ od propisane, korištenje motocikla na kratke relacije, toplinska vrijednost svjećice preniska
Rezultat - zbog zaprljanosti svjećica dolazi do lošijeg hladnog starta, a neizgoreni dio goriva odlazi u auspuh i zadržava se u katalizatoru
Pomoć - provjeriti podešenost smjese, rad automatskog čoka i protočnost zračnog filtra
Ante250 je ovo stavio još 2008.bixic je napisao/la:http://www.dansmc.com/Spark_Plugs/Spark ... talog.html
Ma skinuo sam s ove stranice:ernesto je napisao/la:2zbjawa: jesi to iz neke tablice prepisao? Jel se sjeca netko imamo li negdje na forumu tablicu sa stanjima svjecica? Meni se cini da ju je Razzor postavio prije dosta vremena.
http://www.motorevija.com.hr/clanac/svj ... _dijagnoza