Pomoć početniku-savjet oko kupovine
Moderator/ica: deep
- istrijan88
- Ugledni forumas
- Postovi: 348
- Pridružen/a: uto ožu 25, 2014 5:30 pm
- Lokacija: Labin
Pomoć početniku-savjet oko kupovine
Ko prvo, novi sam na forumu pa se još ne snalazim dobro. Pa ako je ova tema na krivom mjestu...nek je moderatori ljubazno premjeste u prigodan kut....hvala
Onda sljedi, već u naslovu vidljivo je da sam početnik u MZ svijetu. Uglavnom mislim kupit MZ TS 150/1, ali nemam apsolutno poima šta trebam gledat, a po forumu nisam naišao na neku temu koja ukazuje na što obratit pažnju pri kupnji prvog MZ-a. Dakle zanima me (i ako se može pokazat i sa slikama):
1. gdje se sve nalaze na dotičnom modelu serijski brojevi da mogu kontrolirat dali se slaže s dokumentima (ako može slikica)
2. kako kontrolirat da je rama/limarija u redu, koje točke pogledat
3. na što obratit pozornost oko mašine
4. struja
To bi bilo to...i unaprijed se zahvaljujem na date odgovore
Onda sljedi, već u naslovu vidljivo je da sam početnik u MZ svijetu. Uglavnom mislim kupit MZ TS 150/1, ali nemam apsolutno poima šta trebam gledat, a po forumu nisam naišao na neku temu koja ukazuje na što obratit pažnju pri kupnji prvog MZ-a. Dakle zanima me (i ako se može pokazat i sa slikama):
1. gdje se sve nalaze na dotičnom modelu serijski brojevi da mogu kontrolirat dali se slaže s dokumentima (ako može slikica)
2. kako kontrolirat da je rama/limarija u redu, koje točke pogledat
3. na što obratit pozornost oko mašine
4. struja
To bi bilo to...i unaprijed se zahvaljujem na date odgovore
Ovo je rubrika gdje nasi Majstori (poneki su bili i ovlasteni MZ Majstori) stavljaju svoje strucne savjete. Nista strasno sta si tu postavio pitanje, naravno da se u pocetku ne mozes odmah snaci, premjestiti cu temu.
Ukoliko zelis, mogu ti temu premjestiti u garazu posto si vec poceo razmisljati i o modelu
http://www.starikotaci.hr/forummz/viewforum.php?f=4
ili mogu temu staviti u temu s opcim problemima
http://www.starikotaci.hr/forummz/viewforum.php?f=40
samo reci gdje ti vise odgovara.
Da ti probam nesto i odgovoriti. Nemam TS150 pa cu ti odgovoriti ono sto znam:
1. Broj bi se trebao nalaziti na nosacu motora s prednje strane rame, znaci na mjestu gdje se masina s prednje strane vjesa na ramu. Sliku nemam posto nemam taj motor, ali pogledaj u manualu koji imas na forumu
http://www.starikotaci.hr/forummz/viewt ... 30&start=0
ukoliko tamo ne nadjes (iskreno ne sjecam se da smo stavili za TS150) reci pa cemo negdje pronaci.
2. Ramu ti je najbolje provjeriti tako da pogledas motor odozada prema naprijed, kotaci moraju biti u ravnini, odnosno trag mora biti jednak. Mozes malo i podisi rezervoar pa ces vidjeti kako izgleda rama, ali prvo pogledaj kako stoje kotaci jedan u odnosu na drugi.
3. Kod masine trebas vidjeti dal i gdje curi, dal ima nenakve zvukove koji su bas cudni (iako tu sve ronda, ali moze se cuti ako nesto "melje"). Probaj voziti pa ces vidjeti kako vuce i kako reagira.
4. Struja moze biti dobra, a naravno i ne mora. Tesko se vidi dal je mozda negdje neki slabiji spoj, ali ako uredno radi sa svjetlima i bez, ako uredno pali i vozi i nakon par minuta voznje opet dobro pali, ako s lampice u satu dobro pale i gase... u principu onda mozes pretpostavljati da je OK.
Nikad kad se kupuje novi motor (stari motor) ne mozes biti 100% siguran i uvijek budi spreman na dodatne izdatke. Ukoliko si slozio Tomosa u odlicno stanje, onda pretpostavljam da ces htjeti isto tako i eMZu.
Moja preporuka je da kupis motor koji nije uredjivan pa da ga sam uredis i onda ces znati sto imas jer mnogi "Uredjeni" su u daleko losijem stanju nego neuredjeni i zapusteni.
Ukoliko zelis, mogu ti temu premjestiti u garazu posto si vec poceo razmisljati i o modelu
http://www.starikotaci.hr/forummz/viewforum.php?f=4
ili mogu temu staviti u temu s opcim problemima
http://www.starikotaci.hr/forummz/viewforum.php?f=40
samo reci gdje ti vise odgovara.
Da ti probam nesto i odgovoriti. Nemam TS150 pa cu ti odgovoriti ono sto znam:
1. Broj bi se trebao nalaziti na nosacu motora s prednje strane rame, znaci na mjestu gdje se masina s prednje strane vjesa na ramu. Sliku nemam posto nemam taj motor, ali pogledaj u manualu koji imas na forumu
http://www.starikotaci.hr/forummz/viewt ... 30&start=0
ukoliko tamo ne nadjes (iskreno ne sjecam se da smo stavili za TS150) reci pa cemo negdje pronaci.
2. Ramu ti je najbolje provjeriti tako da pogledas motor odozada prema naprijed, kotaci moraju biti u ravnini, odnosno trag mora biti jednak. Mozes malo i podisi rezervoar pa ces vidjeti kako izgleda rama, ali prvo pogledaj kako stoje kotaci jedan u odnosu na drugi.
3. Kod masine trebas vidjeti dal i gdje curi, dal ima nenakve zvukove koji su bas cudni (iako tu sve ronda, ali moze se cuti ako nesto "melje"). Probaj voziti pa ces vidjeti kako vuce i kako reagira.
4. Struja moze biti dobra, a naravno i ne mora. Tesko se vidi dal je mozda negdje neki slabiji spoj, ali ako uredno radi sa svjetlima i bez, ako uredno pali i vozi i nakon par minuta voznje opet dobro pali, ako s lampice u satu dobro pale i gase... u principu onda mozes pretpostavljati da je OK.
Nikad kad se kupuje novi motor (stari motor) ne mozes biti 100% siguran i uvijek budi spreman na dodatne izdatke. Ukoliko si slozio Tomosa u odlicno stanje, onda pretpostavljam da ces htjeti isto tako i eMZu.
Moja preporuka je da kupis motor koji nije uredjivan pa da ga sam uredis i onda ces znati sto imas jer mnogi "Uredjeni" su u daleko losijem stanju nego neuredjeni i zapusteni.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.
- istrijan88
- Ugledni forumas
- Postovi: 348
- Pridružen/a: uto ožu 25, 2014 5:30 pm
- Lokacija: Labin
zahvaljujem...muže premještaj u opće probleme, a kad dođe motor doma onda otvaram novu u garaži. sad ću sve to pomalo proučit. i da, MZ će također ić na generalno uređenje, i uzima se koj nije uređen, ali je u relativno dobrom stanju na oko. tokom ovog ili idućeg tjedna bi trebao bit u mojim rukama. a za sliku...hmm, pomalo da se naučim kako umetnut...haha[/url]
- istrijan88
- Ugledni forumas
- Postovi: 348
- Pridružen/a: uto ožu 25, 2014 5:30 pm
- Lokacija: Labin
- istrijan88
- Ugledni forumas
- Postovi: 348
- Pridružen/a: uto ožu 25, 2014 5:30 pm
- Lokacija: Labin
da pardon...gledao sam neke TS pa mi se cijelo vrijeme vrti u glavi TS...upravo ES, 1976. god. sad drugo nemznam šta pitat kad ga još nemam... uglavnom samo najbitnije me interesira šta pogledat da nemam neke ekstremno velike troškove oko restauracije, jer već član zvoneRi zna da kod mene se ne štedi da bi se došlo do perfekcije...a takav karakter baš i nije financijski isplativ...haha
Mozda nije financijski isplativ, ali to je dobar stav. Nemas sta, pogledaj kako stoje kotaci, probaj malo voziti, ako si zadovoljan, ako su papiri OK i ako je cijena OK, uzmi pa ces pomalo sve urediti.
Samo jedna napomena, vjerojatno ce ti biti malo cudno voziti kad ga budes probao jer ce ti se prednji kraj dizati za razliku od Tomosa gdje ti kod kocenja i u zavojima prednji kraj "propada".
Razlog je trokut vilica i to je potpuno uredu da tako reagira, samo budi spreman da ce ti biti malo cudno na probnoj voznji i da to nije greska ili kvar.
Samo jedna napomena, vjerojatno ce ti biti malo cudno voziti kad ga budes probao jer ce ti se prednji kraj dizati za razliku od Tomosa gdje ti kod kocenja i u zavojima prednji kraj "propada".
Razlog je trokut vilica i to je potpuno uredu da tako reagira, samo budi spreman da ce ti biti malo cudno na probnoj voznji i da to nije greska ili kvar.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.
Po slici ovo izgleda kao dobra baza za restauraciju. Svakako, dobro provjeri u kakvom je stanju, mene je ovakav isti izašao skoro 2000€ sa registracijom a kupljen je id poznanika kao motor u vrhunskom stanju. Čak je i godište isto. A mijenjao sam, na kraju, skoro sve kaj se moglo promijenit i nije mi bilo žao, gušt vožnje je neopisiv.