Problemi s ETZ 251

Problemi za koje nema kategorija, ili ne znate u kojoj kategoriji bi postavili svoj problem s motorom

Moderator/ica: deep

Odgovori
Tomos96
Cesti posjetilac foruma
Postovi: 34
Pridružen/a: sub svi 25, 2013 10:03 am
Lokacija: ©. Polje

Problemi s ETZ 251

Post Postao/la Tomos96 » sri lis 08, 2014 7:25 pm

Radi se o ETZ 251.
Napravljena je kompletna restauracija motora: nova radilica, bušenje cilindra na 69.50, novi klip s karikama, komplet novi ležaji i semerinzi, nova korpa kvačila, opruge i lamele, novi karburator, platine i kondenzator.
Paljenje poštelano 2.8 mm prije GMT, razmak platina 0.4 mm. Instalacija kompletno rađena (sve stopice promijenjene). Motor uredno upalio i vozio bez problema nekih 200 km i onda problemi. Pri nekih 4000 - 5000 okretaja počne trokirati i pucati iz auspuha, te se ugasi i neće više upaliti. Kada skinem svječicu bude mokra od goriva. Očistim ju i kada upalim radi dobro u leru sve dok ne podignem obrtaje na 4000 - 5000 i opet isto trokiranje i pucanje. Karburator je podešen gorivo na 2.5 kruga, a zrak na oko 4 kruga igla je na sredini. Ne znam više što da radim sve sam pokušao pomicati iglu i gore i dolje, podešavao paljenje i stalno isto.

Avatar
ernesto
Site Admin
Postovi: 13115
Pridružen/a: čet vel 28, 2008 2:53 pm

Post Postao/la ernesto » sri lis 08, 2014 10:46 pm

Platine, jesu li iz Madjarske? Postelaj ih ponovno i probaj.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.

Tomos96
Cesti posjetilac foruma
Postovi: 34
Pridružen/a: sub svi 25, 2013 10:03 am
Lokacija: ©. Polje

Post Postao/la Tomos96 » čet lis 09, 2014 4:47 am

Platine, kondenzator kao i svi gore navedeni dijelovi osim novog auspuha, lamela, korpe kvačila, te sajli su iz Njemačke (Güssi motorradteile). Malo mi jesu sumnjive te platine jer se ne poklapaju čekići. Mene najviše brine da nije možda do bobine. Ne znam kako nju provjeriti.

Avatar
ernesto
Site Admin
Postovi: 13115
Pridružen/a: čet vel 28, 2008 2:53 pm

Post Postao/la ernesto » čet lis 09, 2014 8:38 am

Güssi ima ili je imao tri vrste platina, jeftinije su bile te neke "nekakve" proizvodnje, desetak Eura su bile neke bolje, a dvanaest do cetrnaest su bile bakelitne (ako se ne varam tako su od prilike bile cijene i kvaliteta).

Ja sam imao iste simptome: 200km sve OK, nakon toga trokiranje u vecoj turazi. Svjecice se ne sjecam kako je izgledala. Ipak pokusaj ponovno postelati paljenje pa ces vidjeti. To ti je najjeftinije, a ako nije to onda si eliminirao jedan moguci problem pa kreni na provjeru drugih stvari.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.

Avatar
Mirko
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 2078
Pridružen/a: ned vel 14, 2010 12:13 pm

Post Postao/la Mirko » čet lis 09, 2014 12:57 pm

...EL diretore dobro zboriš :)
Cogito,ergo sum!

Tomos96
Cesti posjetilac foruma
Postovi: 34
Pridružen/a: sub svi 25, 2013 10:03 am
Lokacija: ©. Polje

Post Postao/la Tomos96 » čet lis 09, 2014 5:57 pm

Izgleda da sam riješio problem. Kupio sam novi kabl za svjećicu (15 kn metar) stari je probijao pa je ispadao na visokim obrtajima. Za sada ide preko 5000 obrtaja, ne trokira i ne puca iz auspuha. Sutra ću ga malo više provozati, pa ćemo vidjeti.
Hvala svima na pomoći i savjetima.

Tomos96
Cesti posjetilac foruma
Postovi: 34
Pridružen/a: sub svi 25, 2013 10:03 am
Lokacija: ©. Polje

Post Postao/la Tomos96 » pet lis 10, 2014 6:39 pm

Problem riješen. Danas sam vozio i sada radi bez problema. Dobro povlači, ne trokira i ne puca iz auspuha. Malo je u početku dimio kao da je u auspuhu bilo nesagorenog goriva ili nečega, ali je prestalo nakon vožnje. :D

Avatar
Mirko
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 2078
Pridružen/a: ned vel 14, 2010 12:13 pm

Post Postao/la Mirko » uto lis 14, 2014 7:06 am

...super, eto eto vidiš kako zna jedan običan i jeftin problem zadavati teškoće da popizdiš, ali točna dijagnoza kod takvih zejebancija je majka svih mudrosti :)
Cogito,ergo sum!

Odgovori