Mz i vrucine

Problemi za koje nema kategorija, ili ne znate u kojoj kategoriji bi postavili svoj problem s motorom

Moderator/ica: deep

Odgovori
mario1300
Generalisimus
Postovi: 861
Pridružen/a: pon lip 04, 2012 9:27 am
Lokacija: Tko treba znati,zna

Mz i vrucine

Post Postao/la mario1300 » sub srp 01, 2017 2:37 pm

Pozzz ekipa.

S dolaskom ovih vrucina+35 pojavili su se neki simptomi na mom emzi...

Kad se ugrije jako(stajanje u koloni ili slicno) pocinje dizati ler gas na oko 2000 okretaja.Ukoliko diram safar od sibera ili ga stopam sa kumplungom onda se normalizira na neko vrijeme.


Takoder,kad je vruc i kad mu usred voznje pustim skroz gas.Umjesto pocetnih rin tin tin nakon par sekundi pocinje vise hvucati na bah bah bah

Misljenja,savjeti :twisted:
...Crno-bijeli televizor. Rijetki noćni tramvaji. Moja bijela dijevojka...

Avatar
ernesto
Site Admin
Postovi: 13091
Pridružen/a: čet vel 28, 2008 2:53 pm

Post Postao/la ernesto » sub srp 01, 2017 11:31 pm

Krenuo bih od filtera i crijeva do filtera. Mozda vuce fals zrak. To isto mi se desavalo na TS-u sve dok nisam zamijenio crijevo. Srecom, dobio sam originalno koje jos nije sprhnulo.
Sada mi se isto malo podigne ler gas ako su bas velike guzve po gradu, ali daleko manje nego kaj je to bilo prije.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.

mario1300
Generalisimus
Postovi: 861
Pridružen/a: pon lip 04, 2012 9:27 am
Lokacija: Tko treba znati,zna

Post Postao/la mario1300 » uto srp 04, 2017 2:25 pm

Hvala na odg.

U planu je zamjena prirubnice koja je krpana kao i zamjena gume od fergazera koja je isto krpana...

Danas sam nesto prckao i vjerujem da se saraf od sajle malo zategnuo od vibracija a kako je na njemu gumena kapica i to je sve malo pod vecim kutem jer je bvf 30n veci od 28n...vjerujem da je buzir od sajle ulazio pod kutem u dosjed od sarafa i na taj nacin nebi usao skroz vec bi spanao gas :roll:
...Crno-bijeli televizor. Rijetki noćni tramvaji. Moja bijela dijevojka...

Avatar
zweitakt
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 1973
Pridružen/a: ned ožu 15, 2009 10:25 am
Lokacija: Karlovac -Zadobarje

Post Postao/la zweitakt » sri srp 05, 2017 9:06 pm

savjet 2. kod duljeg stajanja ga bolje ugasi.
ja na bmw-u to moram napravit jer sad na 35 se zagrije da noge nemogu drĹžat uz cilindar

Avatar
Mirko
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 2073
Pridružen/a: ned vel 14, 2010 12:13 pm

Post Postao/la Mirko » čet srp 06, 2017 7:38 am

pa da slaĹžem se sa cvajerom ako duĹže stojiĹĄ u koloni gasi maĹĄinu :!:
Cogito,ergo sum!

Avatar
Mirko
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 2073
Pridružen/a: ned vel 14, 2010 12:13 pm

Post Postao/la Mirko » čet srp 06, 2017 7:40 am

eh da ato duĹže je ako je duĹže negoli gori crveno nna semaforu :)
Cogito,ergo sum!

mario1300
Generalisimus
Postovi: 861
Pridružen/a: pon lip 04, 2012 9:27 am
Lokacija: Tko treba znati,zna

Post Postao/la mario1300 » uto srp 11, 2017 10:10 pm

Danas sam zamjenio prirubnicu i to je sasvim druga prica :D

Ne dize ler kao prije(malo kad se zagrije ali se onda stabilizira nakon par sekundi bez gasa) te nema vise onog bah bah bah kad se oduzme gas 8)


Fals zrak je bio glavni problem.S obzirom da je ista prirubnica bila gore vec duze vjurujem da je i ona kumovala prijevremenoj zamjeni klipa :roll:
...Crno-bijeli televizor. Rijetki noćni tramvaji. Moja bijela dijevojka...

oli
Visoki uglednik
Postovi: 683
Pridružen/a: pon tra 26, 2010 5:58 pm
Lokacija: beli manastir

Post Postao/la oli » uto srp 11, 2017 10:43 pm

MZ ES 175/250 nema problema s pregrijavanjem, po velikim vrućinama ako je ispravan... Velika i uvjetno rečeno"dugačka" te tanka rebra mu to jamče, naime na ler gasu se odlično hladi samim vibracijama rebara na cilindru i glavi...
Najveći problemi koji dovode do pregrijavanja uopće na MZ-u su slijedeći: neodgovarajući omjer zraka i benzina (uvećani udio zraka) iz bilo kojega razloga (neispravan, nepodešen karburator, falš zrak...) mnogi ne razumiju da potrošnja se ne regulira povećanjem udjela zraka u smjesi, ali temperatura se tada značajno poveća.
Krivo ili neispravno podešeno paljenje, prerano, jako se grije i vibrira, prekasno, slabo vuče i značajno se pregrijava ispušni sustav (poplavi ispušna cijev) prljavština/masnoća/blato na rashladnoj površini, curtenje ispušnog sustava obično na spojnicama s cilindrom i auspuhom...
Posebno ističem problem pregrijavanja kod modela s centrifugalnim regulatorom pretpaljenja, od starosti jako omekšaju opruge na leptirima, pa se dešava da jako prerano postavi kut pretpaljenja...

U principu sve je tu jasno, čisto i ispravno te pravilno podešeno ne pravi nikakve probleme... No međutim u praksi najčešće kod kvarova vezanih za pregrijavanje je nešto od ovih problema uzrok... A zapravo trivijalni uzroci...
cauters

oli
Visoki uglednik
Postovi: 683
Pridružen/a: pon tra 26, 2010 5:58 pm
Lokacija: beli manastir

Post Postao/la oli » uto srp 11, 2017 11:03 pm

Htio bih dodati samo joĹĄ ovo...
Samo jednom sam vidio u praksi da je motor od makine MZ stao zbog objektivne dotrajalosti i istrošenosti, po mojoj procjeni, a i po informacijama koje sam imao, taj je bio prešao preko 300000km, sjećam se da sam baš bio iznenađen kada smo to rastavili, vozio je to neki lik iz Nizozemske, stanovao je malo dalje od posla i tako je nabrao tu kilometražu, puno puta je bio vožen po kiši, bio je probušen na prvu specijalu i to zato jer mu je bila pukla svjećica i komad se zabio u cilindar i napravio ris, uglavnom znam da su specijalu bušili na 120000km, a stavili su tada malo manji zazor, i tako je dogurao do kraja, nije mu bilo spasa, jer na kraju mu je stradalo kućište motora u zoni ležajeva...
Ono što je još bilo zanimljivo za taj motor je to da mu je za tu kilometražu trebalo nešto više od 12 godina, tri seta kvačila je promijenio, jednom je bilo nekih problema s mjenjačem (nije znao objasniti što se desilo) te jednom mu je izgorilo cijelo paljenje, ostalo su bili samo servisi i manji popravci, jako ga je nervirala potrošnja ulja iz mjenjača pa je vozio na drugačiji lanac i lančanike (neko mu je to bio napravio) a cijelo vrijeme je vozio na mješavini 4% Aral mineralno ulje, lik je radio na Aral benzinskoj pumpi...
Uglavnom to je jedini put da sam vidio da je stvarno to se sve bilo sasulo od potroĹĄenosti... Sve ostalo je stalo uglavnom zbog nekih drugih razloga, trivijalnih...
Eto...
cauters

Odgovori