Stranica: 2/2.

Postano: uto srp 21, 2009 9:42 pm
Postao/la ernesto
Zahvaljujem na komplimentima, ali nije to nesto posebno, puno toga fali ali pokusao sam biti jezgrovit i kratak koliko je moguce.
Bix, nije nikad suvisno truditi se, iz svakog posta se moze izvuci nesto korisno.
Sve u svemu, biti ce mi drago ukoliko pomogne.

Postano: sri srp 22, 2009 1:12 pm
Postao/la bo¾o
imam ja u jednom moto pulsu isto nešto ukratko sa datumima i godinama pa budem to napisal ako ti kaj koristi

Postano: sri srp 22, 2009 8:50 pm
Postao/la zweitakt
pa od koristi bi bilo ak bi imal vremena

Postano: pet srp 24, 2009 4:01 pm
Postao/la bo¾o
evo malo brojki:
-1906.kamen temeljac tvornice postavlja Danac Jorgen Skafte Rasmussen
-1922.počinje vlastita proizvidnja motocikala u Zschopau,a prvi je imao 148ccm i 2.5 KS
-1929.vrhunac proizvodnje od 60 000 kom. je dostignut. U okolnim mjestima proizvodio se DKW,koji je dominirao u klasama 175 i 250 ccm,a u 500ccm.opet DKW i BMW. Četrdesetih god.cijela proizvodnja se orijentira na ratne svrhe .a dio pogona proizvodi djelove za avio motore
-1945.pogon je neoštečen preživio rat.a sovijetske trupe su zauzele Zschopau i pogon preselile u Rusiju
-1948.zahvaljujući političkoj odluci i inžinjerima koji su ostali , osnovano je poduzeće IFA i 445 radnika 05.08 pokraću proizvodnju
-1952.prvi dvotakrni dvocilindraš s kardanskim pogonom izlazi iz tvornice(model BK 350)
1963.god. koju će tvrtka upisati zlatnim slovima.Zgotovljeni su modernizirani pogoni s tekućom trakom za fosfatiranje,elektrostatičko lakiranje i infracrveno sušenje.predtavljen Wankel motor,a roizveden 500 000 primjerak.te god. MZ osvaja svoju prvu pobjedu s tvorničkom ekipom na terenskoj utrci Six Days
1970.MZ je dosegnuo i drži proizvodnju od 63 000 godišnje,a do tada je izvezao 257 000 kom. u 65 zemalja. Sportski uspjesi rezultiraju zastupstvom tvrtke Neckerman za SR Njemačku, a iste god, slavi se 1 000 000 model
-1974.MZ izvozi 3 000 kom. u SAD,a godinu kasnije dosežu vrhunac proizvodnje od 92 000kom, od čega je polovica za izvoz
-1981.izlazi model ETZ 250 s 21 KS i zamjenjuje model TS koji je uz ES 150 bio najbrojniji motocikl
1983. slavi se 2 000 000 primjerak
1989. izlazi model ETZ 251
1990. nakon pada Zida dolazi do masovnog otpuštanja radnika na 250 zaposlenih, a od 1950-1990 MZ je proizveo 2 545 112 kom,
-1992proizvodnja kreće s tri modela koji koriste Rotaxove agregate,a tvrtka se skraćeno zove MuZ
1995.pogon za proizvodnj 2T motora je prodan u Tursku(tvornica Kanuni).a godinu poslije Malezijski investitor Hong Leong daje značajnu financijsku inekciju
1999.pod sloganom "MZ is back"vraća se stari naziv tvrtke.a investitor Hong Leong povećava kapital koji omogućava razvoj vlastitog pogonskog motora od 125ccm i prototipa MZ 1000 S
- na našu veliku žalost vrata su se (zauvijek) zatvorila 2009
Evo ako će ovo ikako pomoći bit će mi drago da smo mogli sudjelovati u tome pa ovo uvrsti u ono iscrpno Ernestovo izvješće i naravno javi kako je prošlo

Postano: pet srp 24, 2009 6:19 pm
Postao/la ernesto
Super :D . Zweitakt ce imati prave enciklopedijske podatke :wink:

Postano: pet srp 24, 2009 10:45 pm
Postao/la Dodo
božo je napisao/la:evo malo brojki:
-1906.kamen temeljac tvornice postavlja Danac Jorgen Skafte Rasmussen
-1922.počinje vlastita proizvidnja motocikala u Zschopau,a prvi je imao 148ccm i 2.5 KS
-1929.vrhunac proizvodnje od 60 000 kom. je dostignut. U okolnim mjestima proizvodio se DKW,koji je dominirao u klasama 175 i 250 ccm,a u 500ccm.opet DKW i BMW. Četrdesetih god.cijela proizvodnja se orijentira na ratne svrhe .a dio pogona proizvodi djelove za avio motore
-1945.pogon je neoštečen preživio rat.a sovijetske trupe su zauzele Zschopau i pogon preselile u Rusiju
-1948.zahvaljujući političkoj odluci i inžinjerima koji su ostali , osnovano je poduzeće IFA i 445 radnika 05.08 pokraću proizvodnju
-1952.prvi dvotakrni dvocilindraš s kardanskim pogonom izlazi iz tvornice(model BK 350)
1963.god. koju će tvrtka upisati zlatnim slovima.Zgotovljeni su modernizirani pogoni s tekućom trakom za fosfatiranje,elektrostatičko lakiranje i infracrveno sušenje.predtavljen Wankel motor,a roizveden 500 000 primjerak.te god. MZ osvaja svoju prvu pobjedu s tvorničkom ekipom na terenskoj utrci Six Days
1970.MZ je dosegnuo i drži proizvodnju od 63 000 godišnje,a do tada je izvezao 257 000 kom. u 65 zemalja. Sportski uspjesi rezultiraju zastupstvom tvrtke Neckerman za SR Njemačku, a iste god, slavi se 1 000 000 model
-1974.MZ izvozi 3 000 kom. u SAD,a godinu kasnije dosežu vrhunac proizvodnje od 92 000kom, od čega je polovica za izvoz
-1981.izlazi model ETZ 250 s 21 KS i zamjenjuje model TS koji je uz ES 150 bio najbrojniji motocikl
1983. slavi se 2 000 000 primjerak
1989. izlazi model ETZ 251
1990. nakon pada Zida dolazi do masovnog otpuštanja radnika na 250 zaposlenih, a od 1950-1990 MZ je proizveo 2 545 112 kom,
-1992proizvodnja kreće s tri modela koji koriste Rotaxove agregate,a tvrtka se skraćeno zove MuZ
1995.pogon za proizvodnj 2T motora je prodan u Tursku(tvornica Kanuni).a godinu poslije Malezijski investitor Hong Leong daje značajnu financijsku inekciju
1999.pod sloganom "MZ is back"vraća se stari naziv tvrtke.a investitor Hong Leong povećava kapital koji omogućava razvoj vlastitog pogonskog motora od 125ccm i prototipa MZ 1000 S
- na našu veliku žalost vrata su se (zauvijek) zatvorila 2009
Evo ako će ovo ikako pomoći bit će mi drago da smo mogli sudjelovati u tome pa ovo uvrsti u ono iscrpno Ernestovo izvješće i naravno javi kako je prošlo
Ernie, obrati pozornost na crvena slova. ;-)

Postano: pet srp 24, 2009 11:13 pm
Postao/la ernesto
Ma to si ti nesto Bozi obecao pivu pa je tak napisal :lol: .
Za ozbiljno, to je vjerojatno ona razlika u sluzbenom i realnom pocetku i kraju proizvodnje, ali na kraju krajeva nije niti previse bitno. Glavno da se vozimo :D .

Postano: sub srp 25, 2009 10:15 am
Postao/la zweitakt
odlično, sad stvarno imam materijala. Jedino me još jedna stvar malo kopka, ali nije toliko važno, na vikipediji piše da su prve emze napravljene 1956.g (es 250/1 i 175/1), a na forumu sam pročital da je to počelo tek 1962.g sad koji od ta 2 podatka je ispravan? Hvala još jedom svima. Emisija ča bit drugi petak na netu, s tim da ju možete slušat kad god hočete čim se uploada

Postano: sub srp 25, 2009 11:07 am
Postao/la ernesto
Prvi strojevi pod imenom MZ su se pojavili 1956, i to je bio model RT 125/2, a serija ES/1 je startala 1962.
Inace jos je DKW proizvodio RT model, a nakon rata odnosno od 1950 se proizvodi pod nazivom IFA sto kasnije prelazi u ime MZ. U isto vrijeme (1952-1956) IFA priozvodi i BK, boxer masinu po uzoru na BMW-ove, pa se zato zove BK (Boxer-Kardan), iako su ovi bili dvotaktni.
Tek znaci 1956 dolazi MZ RT125/2, a BK se do 1958 proizvodi pod imenom MZ.

E sad sam ti mozda zakomplicirao pa cu pojednostavniti
1956-----RT 125/2, BK 350, ES 250
1957-----ES 175
1959-----RT 125/3
1962-----ES 125, ES 150, ES 175/1, ES 250/1
1963-----ES 300
1967-----ES 175/2. ES 250/2
1969-----ETS 125, ETS 250, ETS 250, ES 125/1, ES 150/1
1973-----TS 125, TS 150, TS 250
1976-----TS 250/1
1981-----ETZ 250
1985-----ETZ 125, ETZ 150
1989-----ETZ 251
1990-----ETZ 301
1991-----MZ 500 R (Rotax masina)
1992-----MuZ Silver Star
1994-----MuZ Skorpion
1997-----MuZ Mastiff
1998-----MuZ Baghira
2000/2001-----RT125
2004-----MZ 1000

Vjerojatno sam nesto preskocio, ali ono na pocetku se odnosi na to sto te zanimalo, znacvi pedesete i sezdesete.

Stavi link od Wikipedije da vidim sta su napisali.

Postano: pon srp 27, 2009 8:50 pm
Postao/la maxi Tuba
:wink:

Postano: pon srp 27, 2009 8:56 pm
Postao/la horex
:D

Postano: sri kol 26, 2009 12:18 pm
Postao/la zweitakt
e ovak emisija je gotova. Zahvaljujem se svima na pomoči. Na žalost nisam mogal iznijet sve podatke jer je vrijeme bilo na knap, al sad kaj je tu je. tko želi nek posluša na http://stanicamir.org/?p=1347

Postano: sri kol 26, 2009 4:53 pm
Postao/la ernesto
Lijepo :D . Jedino sta je produkcija i izvedba emisije malo ... ma nije vazno, valjda ce s vremenom poraditi na kvaliteti, ali tvoja uloga je za pet :D .

Postano: čet kol 27, 2009 10:29 am
Postao/la horex
Ljepo si to odradio.

Postano: čet kol 27, 2009 7:12 pm
Postao/la mihac
1991-----MZ 500 R (Rotax masina)
1992-----MuZ Silver Star
1994-----MuZ Skorpion
1997-----MuZ Mastiff
1998-----MuZ Baghira
2000/2001-----RT125
2004-----MZ 1000

Pitam se ciji su agregati?? :?: