Stranica: 1/2.

MZ povijest u moto klubu

Postano: pet lis 02, 2009 8:08 am
Postao/la darx
evo imam moto klub doma i napravili su članak o MZ-ima. Evo neznam el cete moc procitat al evo slika:
slika slika
evo uvecan vremeplov 1 dio :
slika slika
Drugi dio:
slika slika

Postano: pet lis 02, 2009 8:56 am
Postao/la RAZZOR
E ljudi moji zivimo u 21 stoljecu punom tehnike a darx od svih skenera i cuda ide slikat novine sto svako zna da nemoze bit dovoljno ostro da se moze citati. nemoj se ljutit darx al mislim da nam ovo nije zanimljivo dok ne skeniras jer mozemo samo slike gledat a ni one nisu bas nesto.

Postano: pet lis 02, 2009 9:26 am
Postao/la darx
ne ljutim se mislio sam da ce uspjet, al razzor problem je što ja nemam skener :wink: a pogledaj naveo sam da neznam el će se moći pročitat
Kasnije cu napisati cjeli članak u postu el nemam skener

Postano: pet lis 02, 2009 10:08 am
Postao/la RAZZOR
Ma odi kod nekog i nek ti skenira. to bar nije problem

Postano: pet lis 02, 2009 10:11 am
Postao/la bo¾o
nemoj odmah tak oštro pa ipak je čovjek pokazal dobru volju a to se cijeni bez uvrede :D :D

Postano: pet lis 02, 2009 11:17 am
Postao/la RAZZOR
ma nisam ja mislio tako ostro al sad mi krivo sto to nemogu citat, a cito bi ko pet saka!! bas me zanima sta su napisali!!

Postano: pet lis 02, 2009 1:59 pm
Postao/la trip
jel to novi Moto? jer ja imam scaner.. pa.... :) jos da imam moto... heh :)

Postano: pet lis 02, 2009 2:02 pm
Postao/la ernesto
Super, sada skoro nista o motorima ne objavljuju u auto klubu nego u moto klubi pa je ovo neki mali pomak i jako lijepo od njih.

Inace sto se tice scannova, ovo je na neki nacin prekrsajno djelo jer je objavljen autorski tekst koji se moze kupiti pa je to i neka vrsta povrede autorskih prava, ali posto smo ilegalni onda nam valjda ovu malu fakinazu nece valjda zamjeriti.

Bilo bi lijepo da oni koji zele ovaj text u cijelosti kupe casopis koji ne kosta ne znam kako puno, a imati ce taj prilog deponiran u svojoj biblioteki (ukoliko skupljaju literaturu) pa mislim da je Darx ovdje stavio dobru informaciju. Cak mislim da ovako mutan niti nije neki prekrsaj jer je poticaj da si kupimo ovaj broj Auto kluba :wink: .

Ne znam za druge, ali ja cu si obavezno kupiti papirnato izdanje :D :D .

Postano: pet lis 02, 2009 3:39 pm
Postao/la ernesto
A ne, ipak se radi o Moto klubu. Jel to najnoviji broj?

Postano: pet lis 02, 2009 7:02 pm
Postao/la darx
broj je star godinu dana., i ja se sječam da je bilo nešt o mizama pa sam se bacio u potragu u moju arhivu :D :D :D .Nemam skener al vam budem sad ili sutra kad uvatim vremena u postu sve lijepo napisao :D

Postano: pet lis 02, 2009 7:30 pm
Postao/la Dodo
ernesto je napisao/la:
Inace sto se tice scannova, ovo je na neki nacin prekrsajno djelo jer je objavljen autorski tekst koji se moze kupiti pa je to i neka vrsta povrede autorskih prava, ali posto smo ilegalni onda nam valjda ovu malu fakinazu nece valjda zamjeriti.

Bilo bi lijepo da oni koji zele ovaj text u cijelosti kupe casopis koji ne kosta ne znam kako puno, a imati ce taj prilog deponiran u svojoj biblioteki (ukoliko skupljaju literaturu) pa mislim da je Darx ovdje stavio dobru informaciju. Cak mislim da ovako mutan niti nije neki prekrsaj jer je poticaj da si kupimo ovaj broj Auto kluba :wink: .

Ne znam za druge, ali ja cu si obavezno kupiti papirnato izdanje :D :D .
Jel ti radiš za Moto klub ili za MUP? Lol.
Pa ako nekog zanima samo jedan članak, koji je grijeh u tome da si ga iskopira? Ovak si ga spremi na HDD, a onak, u papiru bi mu se povlačio po kući i na kraju bi ga bacio.
Ovo je OK.

Postano: pet lis 02, 2009 8:13 pm
Postao/la darx
evo vremeplov članak ću sutra napisat a kad nabavim skener budem skeniro :D :D
KRONOLOGIJA NASTANKA, USPONA I PADA
1907 Dane Jorgen Skafte rasmussen osnovao tvornicu bicikala u mjestu Zchopau
1919 Počinje prodaja malih dvotaktnih motora koji su bili ugrađivani na bicikle
1922. proizveden prvi motocikl
1931 Ugrađuju se cilindri od lake slitine koji bolje odvode toplinu. Prodano je ukupno 650 000 motocikala
1939 Tvornica mora proizvoditi ratnu opremu
1945 Tvornica uništena
1949 ponovno počinje proizvodnja motocikala
1950 Model RT dolazi u prodaju. Odlikuju ga pouzdanost, jednostavnost i robusnost
1956 predstavljena marka MZ (Motorradwerk Zchopau) u prodaju pušten ES 250
1958 pobjeda GP u Hedmeroti
1962 prestanak proizvodnje RT-a, pušten ES
1970 proizveden 1000 000 ETS trophy
1976 Posljednji nastup na GP-u
1983 Dolazi legendarni MZ etz sa prednjim diskom i 12 volti što ga odlikuje suvremenim motociklom
1991 prodaja drastično pada
1992 Tvornica mjenja ime u MuZ Proizveden model Rotax za kojim svi mi vapimo :D s četverotaktnim motorom
1993 MuZ osvaja nagrade za model Skorpion
1995 Skorpion ostvaruje uspjehe u SAD-u
1996 preuzimanje od Maleziske tvrtke Hong leong Industries
2008 Slabi prodajni rezultati i nemogučnost borbe s konkurenciom dovode tvornicu do kraha "zatvorena" je 31. prosinca 2008

Odabrao darx, texst prevodio darx urednik Ante Radić :D

Postano: pet lis 02, 2009 8:24 pm
Postao/la ernesto
Ma nije grijeh prekopirati, bar sta se mene tice (samo upozoravam na zakon koji to gleda drugacije :wink: ), ja samo polazim od mojih afiniteta da radje imam tiskano izdanje pa si uvijek rado kupim casopis s ovakvim clankom :wink: .

Postano: pet lis 02, 2009 8:27 pm
Postao/la darx
hehehe sam da me ne tuže za uzimanje autorskih prava. Ljudi nema beda bio sam sa zoranom majcanom i ostalom ekipom u ZG-u na Španskom na nagradi skuteri za cure i dečke i ok su ekipa. Htio sam da vidite iz njihove perspektive pogled na mz-je

Postano: pet lis 02, 2009 8:36 pm
Postao/la ernesto
Vec smo mi tu na forumu razgovarali o ovom textu (imas negdje ispod), i bez obzira sto sam na pocetku (te stare rasprave) mozda malo negativno reagirao, text je dobar i autor Ante, jedan jako OK decko koji vozi Vespu i voli te nase stare krame, se lijepo potrudio i napisao.