Stranica: 2/2.
Postano: pon kol 09, 2010 10:49 pm
Postao/la Svejk
Inače jel znate zašto se u Jugoslaviju uvozio MZ,a Simson ne?
Čisto politička odluka,Tomos nebi podnio tako jaku konkurenciju u svojoj klasi!
Postano: pet ruj 10, 2010 9:26 pm
Postao/la Svejk
Postano: pet sij 14, 2011 8:28 am
Postao/la Svejk
Što bih volio da se mogu svađati sa ženom uz jutarnju kavu, hočemo kupiti ljepotana s prikolicom ili bez (kad će već jednom taj vremeplov
)
Postano: čet ožu 10, 2011 7:21 pm
Postao/la MatejT3
Evo naletio sam na neke cijene u casopisu SAM, godina 1990.
Iznavbrodski motor T-4 R-8573,30 d
Motorkotač COLIBRI-15.508,60 d
M.K(motorkotač) ATX 50-20.375,60 d
M.K AUTOMATC-12.341,50 d
Izvanbrodski motori:
T-4 RNL-10.716,90 d
T-4,5 S-11.350,50 d
T-4,8 SL-13.324,20 d
+
usporedbe radi
HONDA 2ks-11.507.20 d
MZ
MZ 125-16.339,75 d
MZ 250/1-20.214,70 d
Bicikl Pony 20"-2000,75 d
Postano: sub ožu 12, 2011 7:43 am
Postao/la Svejk
ATX je koštao kao MZ 250
Postano: ned ožu 13, 2011 10:08 am
Postao/la Mirko
Postano: ned ožu 13, 2011 8:25 pm
Postao/la Svejk
Neznam i meni je to čudno,ali pogledaj predhodnu stranu,cjenik iz 1990god,mz 125 sa 33% poreza 16845din,a ATX 22197 din sa 33%.O CTX 80 da i ne govorimo.Osim toga svi znamo da su cijene vozila iza željezne zavjese bile povlaštene.
Postano: ned ožu 13, 2011 11:30 pm
Postao/la ernesto
Koliko se sjecam MZ je bio nesto skuplji, ali cak i na stranu to, i jedna i druga vrsta motora su imali svoju klijentelu, ako nista drugo onda radi dozvole upravljanja odredjenom kubikazom.