Ne gasimo se!!!!!!!
- Mahatma Gadhni
- Ugledni forumas
- Postovi: 442
- Pridružen/a: ned stu 16, 2008 9:43 pm
- Lokacija: Jak¹iæ (P®)
- deep
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 1503
- Pridružen/a: pet svi 30, 2008 4:32 pm
- Lokacija: Slavonski Brod
- Kontakt:
eMZo je tijekom postojanja proživio i preživio puno transformacija , a uvijek je ostao eMZo .ervin je napisao/la:kako bi se kupovali strojevi onda kad bi to Porsche preuzeo i počeo ponovnu proizvodnju,ali ima jedna kvaka danas se ništa ne proizvodi a da nije masovno a onda kvaliteta više ne odgovara originalu.
A opet kad razmislim Bilo bi dobro.
Ovdje je nekad bio potpis!
ima nade
ima nade i to sasvim realne da se nastavi proizvodnja
1.vidi link
2. uzmi riječnik
http://www.ck-mobile.de/gif/mz100309.jpg

1.vidi link
2. uzmi riječnik
http://www.ck-mobile.de/gif/mz100309.jpg


ćeš dok moreš a ne do kad biš otel
- horex
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 2464
- Pridružen/a: uto ruj 02, 2008 7:53 am
- Lokacija: KT-Ivaniæ Grad - ZG
Ovo je "Google prevoditelj" verzija, ak netko kuži njemaćki nek se potrudi pa nek tekst posloži. sad je raspakiran pa se može korigirati.
Dr. Martina Häger, Martin Wimmer
MZ s Wimmer i Waldi
Ex-trkač Martin Wimmer (51), u tvornici u MZ motorcikl Zschopau potrajati. I on je istaknuti partner: 20x na GP pobjednik Ralf Waldmann. Od kraja studenoga vodi Wimmer, čije podružnice ¬ ter Mirjamu (25) kao TV voditelj izrade karijere razgovorima sa Saxonian Ministarstvo gospodarskog i ¬ s bankama kako bi osigurali financiranje.
The Malaysian Hong Leong Grupa zaključila je sredinom 2008 operacija, u prosincu, proizvodnja je bila zatvorena. Od 1. Siječanj 2009 će imati dvanaest uposlenika do rezervnih dijelova.
Potrebnih za 5 milijuna eura bilo MZ-kupaca. Wimmer, tri-250er GP pobjede osvojila, želi 2009 s 55 zaposlenika koji rade ¬ start i 1000 osmi-litre četiri udara motocikla ¬ graditi oko 5000 smotan (50 cc-dvije i četiri-stroke engine, ova 125-cc četiri-stroke engine) koje dolaze iz Kine i sakupili u MZ. Projekt je za 1000-cc-MZ bicikala on ne želi proći - previše skupo, no prilike na tržištu!
"Imamo sastanke nakon prvog ge --
se nada da bi dobili dodatna sredstva. Međutim, u
Saska je interes za stvaranjem
radnih mjesta nije vrlo velik, "Žao nam je --
jesu Wimmer, koji je bio nekoliko godina u Kini
životima. Osim Waldi bi također Wimmers
drugi žene, Dr. Martina Häger jedan sudjelovanje --
tion da preuzme MZ. - GW
Privremeno sredstvo: IDM sa MZ-KTM
Ako je financiranje do 19 Ožujak ¬ neće biti sigurno, a potpisani ugovori kupnju ¬ nedjelotvornim. Wimmer samo bi se onda zajedno s Waldmann Moto3 planirani projekt za 125-cc IDM-2009 KTM ¬ pogon i MZ-zove jer je pretvoren od 250 cc četiri stroke motorni križ iz Austrije (samo pod 60 ks) do ¬ driven. Tijekom suspenzije, a Pa ¬ šator korišten Wimmer: To pada na prednju vilicu po suspenziji sustav koji pri kočenju i Einlenken ispod ¬ ferent Einlenkwinkel dozvoljava mene ¬ chanical kontrole. Wimmer: "Osnovni koncept već je nacrtana." - GW --

Dr. Martina Häger, Martin Wimmer
MZ s Wimmer i Waldi
Ex-trkač Martin Wimmer (51), u tvornici u MZ motorcikl Zschopau potrajati. I on je istaknuti partner: 20x na GP pobjednik Ralf Waldmann. Od kraja studenoga vodi Wimmer, čije podružnice ¬ ter Mirjamu (25) kao TV voditelj izrade karijere razgovorima sa Saxonian Ministarstvo gospodarskog i ¬ s bankama kako bi osigurali financiranje.
The Malaysian Hong Leong Grupa zaključila je sredinom 2008 operacija, u prosincu, proizvodnja je bila zatvorena. Od 1. Siječanj 2009 će imati dvanaest uposlenika do rezervnih dijelova.
Potrebnih za 5 milijuna eura bilo MZ-kupaca. Wimmer, tri-250er GP pobjede osvojila, želi 2009 s 55 zaposlenika koji rade ¬ start i 1000 osmi-litre četiri udara motocikla ¬ graditi oko 5000 smotan (50 cc-dvije i četiri-stroke engine, ova 125-cc četiri-stroke engine) koje dolaze iz Kine i sakupili u MZ. Projekt je za 1000-cc-MZ bicikala on ne želi proći - previše skupo, no prilike na tržištu!
"Imamo sastanke nakon prvog ge --
se nada da bi dobili dodatna sredstva. Međutim, u
Saska je interes za stvaranjem
radnih mjesta nije vrlo velik, "Žao nam je --
jesu Wimmer, koji je bio nekoliko godina u Kini
životima. Osim Waldi bi također Wimmers
drugi žene, Dr. Martina Häger jedan sudjelovanje --
tion da preuzme MZ. - GW
Privremeno sredstvo: IDM sa MZ-KTM
Ako je financiranje do 19 Ožujak ¬ neće biti sigurno, a potpisani ugovori kupnju ¬ nedjelotvornim. Wimmer samo bi se onda zajedno s Waldmann Moto3 planirani projekt za 125-cc IDM-2009 KTM ¬ pogon i MZ-zove jer je pretvoren od 250 cc četiri stroke motorni križ iz Austrije (samo pod 60 ks) do ¬ driven. Tijekom suspenzije, a Pa ¬ šator korišten Wimmer: To pada na prednju vilicu po suspenziji sustav koji pri kočenju i Einlenken ispod ¬ ferent Einlenkwinkel dozvoljava mene ¬ chanical kontrole. Wimmer: "Osnovni koncept već je nacrtana." - GW --
mislim da bi ova kriza koja je zahvatila cjeli svijet mogla donesti nesto dobroga tvornici MZ, naime kako znamo svugdje u svjetu su masovna otpustanja radnika, a razvijene zemlje pocinju zatvarati pogone u stranim zemaljama. kako bi rjesile nezaposlenost u vlastitoj zemlji države će vjerojatno otvarati i modernizirati starije pogone pred stecaj da bi zaposlila sto vise ljudi, pa bi tako mogla i njemačka vratiti u pogon tvornicu MZ, nikad se nezna 

- Ante250
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 3266
- Pridružen/a: pet ožu 21, 2008 6:52 pm
- Lokacija: Zagreb - Dubrava
nisam baš siguran, trenutno največe i najjače auto i moto industrije sa velikom tradicijom, imaju velikih problema, ne prodaju gotovo ništa, moraju otpuštati radnike i odlaze u dugove, kako onda ima šanse za ostanak neka tvornica koja se "budi" iz mrtvih.Pogledaj realno ako ljudi nežele kupovati motocike za koje "misle" da su dobri i kvalitetni, kako če onda kupovati nešto što baš i ne poznaju dobro.Kao druga okolnost za podizanje MZ tvornice na proizvodnu razinu potrebna su velika ulaganja, ulaganja koje danas apsolutno niko neželi jel nije sigurno da če ti se i uloženo vratiti. Neznam, MZ ima puno mjesta za napredak ali sumljam da je baš sada pravi trenutakjole0801 je napisao/la:mislim da bi ova kriza koja je zahvatila cjeli svijet mogla donesti nesto dobroga tvornici MZ, naime kako znamo svugdje u svjetu su masovna otpustanja radnika, a razvijene zemlje pocinju zatvarati pogone u stranim zemaljama. kako bi rjesile nezaposlenost u vlastitoj zemlji države će vjerojatno otvarati i modernizirati starije pogone pred stecaj da bi zaposlila sto vise ljudi, pa bi tako mogla i njemačka vratiti u pogon tvornicu MZ, nikad se nezna

niža, niža, graba, plot pa hiža
Ante, moramo zatvarati oci pred krizom i nadati se kao pravi idealisti i utopisti
. One sve firme otpustaju radnike jer ih imaju, ali MZ ih nema pa nema kaj otpustiti
Da, istina je da sve to u sadasnje vrijeme izgleda kao mastarija tog gospodina, ali djeluje mi da covjek koncepcijski razmislja na nacin koji ima vise isgleda za uspjeh nego sto je bilo pocetkom devedesetih.
Treba pogledati sto kazu po njemackim forumima.


Da, istina je da sve to u sadasnje vrijeme izgleda kao mastarija tog gospodina, ali djeluje mi da covjek koncepcijski razmislja na nacin koji ima vise isgleda za uspjeh nego sto je bilo pocetkom devedesetih.
Treba pogledati sto kazu po njemackim forumima.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.