Ne gasimo se!!!!!!!
Sve skupa, koliko citam clanke o tvornici, cini mi se da se na propast ili opstanak tvornice gleda kao na njemacko nacionalno pitanje od drzavne vaznosti. Ako tako i odluce, mislim da nece dozvoliti da tvornica propadne.
Eh, da je to Hrvatska, pa na bubanj za kunu. Ovaj nas forum bi mogao otkupiti tvornicu i jos bi nam ostalo par kuna kusura
. Ali ne, oni Nijemci hoce milione za propalu tvornicu 
Eh, da je to Hrvatska, pa na bubanj za kunu. Ovaj nas forum bi mogao otkupiti tvornicu i jos bi nam ostalo par kuna kusura


- emmezeta
- Nepopravljivi MZ fanatik
- Postovi: 1200
- Pridružen/a: pet ožu 28, 2008 7:50 am
- Lokacija: Ajdovscina
To je u povijesti a pogotovo zadnjih 25-30 godina tako. Firme propadaju ali imena preživljavaju baš zbog daljeg korištenja već utvrđenog brenda. Pa i MZ je od 1991 prošao svašta (privatizaciju, ogromna otpuštanja, smjene vlasnika...) i nije mu to po prvi puta. Takve štorije je preživjela cijela italijanska moto industrija, slično se događa sa britanskom. Rijetke su moto firme koje od svojih početaka pa do dana današnjih nisu promjenile vlasnike, bile preuzimane od većih i u tom trenutku boljih, pa se opet osamostaljavale. Ja se za opstanak imena MZ a tim putem i nekakve proizvodnje ne bojim. I da dođe do likvidacije postojeće firme sigurno če netko otkupiti barem prava na ime i evo nove priče. Znam da Porsche ima aspiracije u moto segmentu jer se nedavno pričalo da je Volkswagen zainteresiran za kupnju Ducatija. Kapitalizam - globalizam, granice tu ne postoje.
- Ante250
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 3266
- Pridružen/a: pet ožu 21, 2008 6:52 pm
- Lokacija: Zagreb - Dubrava
jeeeeeeeeeeeee uffff ak porsche kupi MZ , ja vam kažem to če biti najugledniji motociki na svijetu, nažalost mislim da če to podiči cijenu nebu pod oblake, pa če MZ biti nešto poput BMW-a samo sa močnijim vlasnikon,pitanje dali če se išta osim imena zadržati, ali to nije ni bitno glavno je da se ne gasimoooo!!!!! sve ovo vrijedi ako zaista Porsche kupi eMzu 

niža, niža, graba, plot pa hiža
E to, nove modele uglavnom uvijek kupuju sminkeri, a stare gospoda kao mijole0801 je napisao/la:eh a kad bi jos krenuli proizvoditi rezerne djelove za starije modele..............


U stvari i je tako. Npr kada je tvornica NSU prelazila pod Audi, jedan covjek (firma) je otkupio sve alate i strojeve, odnosno pogon za proizvodnju dijelova za motore. Dan danas, nekoliko desetaka godina nakon sto je zadnji NSU motor sisao s proizvodne trake, moze se kod njega naruciti bilo koji rezervni dio "made in germany" i tako tadasnji NSU motori zive i dan danas za razliku od onih koji su potpuno zatvorili pogone pa se dijelovi ili ne mogu nabaviti ili su lose istocne kvalitete, ili polako povjesni modeli nestaju sa scene ali i iz svijesti novih narastaja motorista.
Ne znam bas previse njemacki, ali koliko kuzim forum je posvecen odrzavanju, odnosno ne gasenju MZ tvornice.
http://forum.mz-lebt.de/
http://forum.mz-lebt.de/