Postano: pet stu 07, 2008 5:32 pm
Bilo bi glupo da se tvornica ugasi, ipak je to svojevremeni kult, što ne znači da u bližoj ili daljoj budučnosti to nebi opet mogao biti
eMZo je tijekom postojanja proživio i preživio puno transformacija , a uvijek je ostao eMZo .ervin je napisao/la:kako bi se kupovali strojevi onda kad bi to Porsche preuzeo i počeo ponovnu proizvodnju,ali ima jedna kvaka danas se ništa ne proizvodi a da nije masovno a onda kvaliteta više ne odgovara originalu.
A opet kad razmislim Bilo bi dobro.
nisam baš siguran, trenutno največe i najjače auto i moto industrije sa velikom tradicijom, imaju velikih problema, ne prodaju gotovo ništa, moraju otpuštati radnike i odlaze u dugove, kako onda ima šanse za ostanak neka tvornica koja se "budi" iz mrtvih.Pogledaj realno ako ljudi nežele kupovati motocike za koje "misle" da su dobri i kvalitetni, kako če onda kupovati nešto što baš i ne poznaju dobro.Kao druga okolnost za podizanje MZ tvornice na proizvodnu razinu potrebna su velika ulaganja, ulaganja koje danas apsolutno niko neželi jel nije sigurno da če ti se i uloženo vratiti. Neznam, MZ ima puno mjesta za napredak ali sumljam da je baš sada pravi trenutakjole0801 je napisao/la:mislim da bi ova kriza koja je zahvatila cjeli svijet mogla donesti nesto dobroga tvornici MZ, naime kako znamo svugdje u svjetu su masovna otpustanja radnika, a razvijene zemlje pocinju zatvarati pogone u stranim zemaljama. kako bi rjesile nezaposlenost u vlastitoj zemlji države će vjerojatno otvarati i modernizirati starije pogone pred stecaj da bi zaposlila sto vise ljudi, pa bi tako mogla i njemačka vratiti u pogon tvornicu MZ, nikad se nezna