Iz Požege
- Mahatma Gadhni
- Ugledni forumas
- Postovi: 442
- Pridružen/a: ned stu 16, 2008 9:43 pm
- Lokacija: Jak¹iæ (P®)
Iz Požege
Ovo su sve motori jednog ljubitelja. Ima nekoliko rijetkih primjeraka i jedan jako rijedak. Uživajte!
Zadnja izmjena: Mahatma Gadhni, dana/u pon kol 17, 2009 5:38 pm, ukupno mijenjano 1 put.
Ti amortizeri ovise o godini proizvodnje i o trzistu cini mi se. Koliko znam na novije ES-ove su stavljali ove "otvorene" amortizere, a i koliko sam vidio u Britaniji su uglavnom ovi amortizeri.
Ne znam tocno ali mislim da se u tom smjeru trebaju traziti razlozi upotrebe ovih amortizera, mozda netko zna nesto vise o ovoj razlici?
Ne znam tocno ali mislim da se u tom smjeru trebaju traziti razlozi upotrebe ovih amortizera, mozda netko zna nesto vise o ovoj razlici?
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.
- Mahatma Gadhni
- Ugledni forumas
- Postovi: 442
- Pridružen/a: ned stu 16, 2008 9:43 pm
- Lokacija: Jak¹iæ (P®)
Mislim da na tom zadnjem jedino boja nije originalna. Svi motori pripadaju predsjedniku našeg oldtimer kluba, tako da ne vjerujem da bi ih radio bilo kako.
Da, većinom je orjentiran na velikoserijske motore, ali ima i jednog Basterta (crni motor na stolu, bez kotača) čija je tvornica izdala tek nekoliko tisuća primjeraka ukupno. Uglavnom, spašava motore i dijelove od propadanja, bez obzira vrijednost.
EDIT: e da, mali miha je dobio pohvale za izgled svoje pile s koferima
Da, većinom je orjentiran na velikoserijske motore, ali ima i jednog Basterta (crni motor na stolu, bez kotača) čija je tvornica izdala tek nekoliko tisuća primjeraka ukupno. Uglavnom, spašava motore i dijelove od propadanja, bez obzira vrijednost.
EDIT: e da, mali miha je dobio pohvale za izgled svoje pile s koferima
To je super, uvijek ljudi pate na to da nesto mora biti s imenom i skupocjeno dok velikoserijska vozila propadaju, ali stari stroj je stari stroj i lijepo je kada se spasi od propadanja.
S druge strane posto ljudi rijetko spasavaju velikoserijska vozila, takva vozila brza nestaju, postaju sve rijedja jer opet vecina misli kako su dosadna i bezvrijedna, a upravo uslijed tog zanemarivanja postaju rijetka i vrijedna.
Od 100% proizvedenih Jaguara 80% ih je prezivjelo i u odlicnom su stanju dok je od 100% proizvedenih ficeka ostalo na kakvo-takvom zivotu jedna par %
U stvari vec jako dugo me progoni ideja o osnivanju udruge/drustva/kluba masovno proizvedenih vozila koja su pokretala narode (ficek, trabi, spacek, cetvorka, naravno eMZa, jawe...) jer su ti strojevi dali najveci doprinos u auto/moto industriji, generacije im mogu biti zahvalne jer su ih pokretale i motorizirale, a u isto vrijeme ih skvadra gleda pomalo podozrivo i kao manje vrijedne jer je to "samo ficek ili buba ili apn".
S druge strane posto ljudi rijetko spasavaju velikoserijska vozila, takva vozila brza nestaju, postaju sve rijedja jer opet vecina misli kako su dosadna i bezvrijedna, a upravo uslijed tog zanemarivanja postaju rijetka i vrijedna.
Od 100% proizvedenih Jaguara 80% ih je prezivjelo i u odlicnom su stanju dok je od 100% proizvedenih ficeka ostalo na kakvo-takvom zivotu jedna par %
U stvari vec jako dugo me progoni ideja o osnivanju udruge/drustva/kluba masovno proizvedenih vozila koja su pokretala narode (ficek, trabi, spacek, cetvorka, naravno eMZa, jawe...) jer su ti strojevi dali najveci doprinos u auto/moto industriji, generacije im mogu biti zahvalne jer su ih pokretale i motorizirale, a u isto vrijeme ih skvadra gleda pomalo podozrivo i kao manje vrijedne jer je to "samo ficek ili buba ili apn".
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.
- Mahatma Gadhni
- Ugledni forumas
- Postovi: 442
- Pridružen/a: ned stu 16, 2008 9:43 pm
- Lokacija: Jak¹iæ (P®)
Odlična ideja, Ernesto!
Sličnu si ideju, mislim, iznio i u temi o istočnoblokovskim autima (Volga je bila u pitanju)
Problem je što većini ljudi stari auti redom predstavljaju smeće i nešto potpuno bezvrijedno.
Zbog toga sam bio svjedok pucanja po pola jednog VW T1 sa staklima, zarastanja u mahovinu nekoliko Tatri... i kako sad spasiti nekog fićeka ili nešto slično, kad čiči on treba da mu kokoši legu jaja u njega.
Potpuno si u pravu kad kažeš da su stara velikoserijska vozila rjeđa od onih koji su se sklapali ručno i u malim serijama.
Sličnu si ideju, mislim, iznio i u temi o istočnoblokovskim autima (Volga je bila u pitanju)
Problem je što većini ljudi stari auti redom predstavljaju smeće i nešto potpuno bezvrijedno.
Zbog toga sam bio svjedok pucanja po pola jednog VW T1 sa staklima, zarastanja u mahovinu nekoliko Tatri... i kako sad spasiti nekog fićeka ili nešto slično, kad čiči on treba da mu kokoši legu jaja u njega.
Potpuno si u pravu kad kažeš da su stara velikoserijska vozila rjeđa od onih koji su se sklapali ručno i u malim serijama.
- Mahatma Gadhni
- Ugledni forumas
- Postovi: 442
- Pridružen/a: ned stu 16, 2008 9:43 pm
- Lokacija: Jak¹iæ (P®)
Re: Iz Požege
...a ima i još okolo
- Mahatma Gadhni
- Ugledni forumas
- Postovi: 442
- Pridružen/a: ned stu 16, 2008 9:43 pm
- Lokacija: Jak¹iæ (P®)
znam lika onak vidio sam ga na dan motora znam da je trubio za mnom s tim plavim emzom posto sam imao mz majicu morat cu jednom bas odletiti do njega onak bezveze
da bas smo onda isli kuci tj kod davora cek el tvoj dukac bio ispred saksa
il me sjecanje slabo sluzi znam da je bio neki motor i skuter tak nest
da bas smo onda isli kuci tj kod davora cek el tvoj dukac bio ispred saksa
il me sjecanje slabo sluzi znam da je bio neki motor i skuter tak nest
U alkoholu sigurno ima ženskih hormona, jer ja kad popijem ne znam voziti auto i počnem pričati gluposti.
- Mahatma Gadhni
- Ugledni forumas
- Postovi: 442
- Pridružen/a: ned stu 16, 2008 9:43 pm
- Lokacija: Jak¹iæ (P®)