Ostali motocikli koji spadaju u kategoriju oldtimera
-
pilip
- Cesti posjetilac foruma
- Postovi: 46
- Pridružen/a: sub lis 31, 2009 10:01 pm
Post
Postao/la pilip » uto stu 03, 2009 11:05 pm
evo jos jedan ljepotan radi se o japu iz 1921 godinu dana je restauriran svi djelovi su originalima rucni mjenjac tri brzine u vožnji se stela pred paljenje a gas se dava naopako tesko za vozit

-
ernesto
- Site Admin
- Postovi: 13368
- Pridružen/a: čet vel 28, 2008 2:53 pm
Post
Postao/la ernesto » uto stu 03, 2009 11:12 pm
Krasan je. Jel to 175?
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.
-
PALE
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 2429
- Pridružen/a: uto lis 14, 2008 11:45 pm
- Lokacija: Rijeka - Vezica
Post
Postao/la PALE » sri stu 04, 2009 2:54 pm
u voznji se stela pred paljenje?????? kako to?? ovo prvi put cujem....daj opisi malo to o cemu se tu radi.....
.....I'm on the highway to hell......// Nije stvar u brzini, stvar je u vožnji!!
-
trip
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 1282
- Pridružen/a: čet lip 26, 2008 8:37 am
- Lokacija: Tre¹njevka
Post
Postao/la trip » sri stu 04, 2009 5:39 pm
divotica...

I don't care if I lose my mind I'm already cursed...
-
horex
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 2464
- Pridružen/a: uto ruj 02, 2008 7:53 am
- Lokacija: KT-Ivaniæ Grad - ZG
Post
Postao/la horex » sri stu 04, 2009 10:05 pm
Prijeratni motori su imali sa ljeve strane rućicu poput ćokove na kojoj si preko sajle zakretao kut paljenja. Imaju to i Victorije, Horexi, Nortoni, Harly (on je i imao gas na ljevoj strani i kvačilo na ljevoj nozi poput papuće u autu, a gas se dodavao zakretanjem rućke u napred). Pravo kino za vožnju. Nedaj bože da popiješ odma se sav pogubiš

.
-
horex
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 2464
- Pridružen/a: uto ruj 02, 2008 7:53 am
- Lokacija: KT-Ivaniæ Grad - ZG
Post
Postao/la horex » sri stu 04, 2009 10:07 pm
E da ovaj ima ventile koji su već zatvoreni i podmazivani uljem, inaće motori iz 30-ih su imali i otvorene ventile koji su se podmazivali svakih cca 100-200 km sa mazalicom.
-
pilip
- Cesti posjetilac foruma
- Postovi: 46
- Pridružen/a: sub lis 31, 2009 10:01 pm
Post
Postao/la pilip » sri stu 04, 2009 10:09 pm
izvinjavam se za veliku sliku nesto nisam dobro stisno motor ima predpakjenje na ljevoj rucki kad ides uzbrdo moras ju dat nazad a gas napred i obratno i to sve moras pripremiti prije jer se inace gusi kao da ides u 4 uzbrdo vlo komplicirano i nije ga bas neki gust vozit
-
bo¾o
- Nepopravljivi MZ fanatik
- Postovi: 1004
- Pridružen/a: sri pro 03, 2008 9:23 pm
Post
Postao/la bo¾o » čet stu 05, 2009 3:54 pm
veri najs
-
zweitakt
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 1973
- Pridružen/a: ned ožu 15, 2009 10:25 am
- Lokacija: Karlovac -Zadobarje
Post
Postao/la zweitakt » pet stu 06, 2009 8:52 am
pilip je napisao/la:izvinjavam se za veliku sliku nesto nisam dobro stisno motor ima predpakjenje na ljevoj rucki kad ides uzbrdo moras ju dat nazad a gas napred i obratno i to sve moras pripremiti prije jer se inace gusi kao da ides u 4 uzbrdo vlo komplicirano i nije ga bas neki gust vozit
ovo sa štelanjem paljenja u vožnji mi je zakon,

-
Stari lisac
- Generalisimus
- Postovi: 811
- Pridružen/a: čet srp 09, 2009 8:14 pm
- Lokacija: Novi Sad
Post
Postao/la Stari lisac » pet stu 06, 2009 5:34 pm
horex je napisao/la:Prijeratni motori su imali sa ljeve strane rućicu poput ćokove na kojoj si preko sajle zakretao kut paljenja. Imaju to i Victorije, Horexi, Nortoni, Harly (on je i imao gas na ljevoj strani i kvačilo na ljevoj nozi poput papuće u autu, a gas se dodavao zakretanjem rućke u napred). Pravo kino za vožnju. Nedaj bože da popiješ odma se sav pogubiš

.
Ovo na Harliju je radjeno kod vojnih ( military ) modela , da bi vozac motorcikla mogao u voznji da koristi oruzje i puca. Nije tako strasno za voznju kad se covek navikne. U jednom periodu sam posedovao motorcikl NSU OSL 251 koji je imao menjac sa desne strane i prva mu je isla na gore. Uporedo sa njim sam imao i MZ-a i Jawu koji su imali " normalan " menjac sa leve strane i prva na dole, i nisam imao nikakvih problema u voznji, mada se desavalo da vozim MZ pre podne , a NSU poisle podne .
-
horex
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 2464
- Pridružen/a: uto ruj 02, 2008 7:53 am
- Lokacija: KT-Ivaniæ Grad - ZG
Post
Postao/la horex » ned stu 08, 2009 4:13 pm
Moj horex ima mjenjač na desnoj strani poput OSL-a i sada mi ne predstavlja nikakvi problem za vožnju ali na početku kad sam se vozio i kad sam morao brzo izreagirati onda mi de desilo da umjesto zadnje kočnice stisnem mjenjać. Na Horexu je dobro zato kaj se može šaltati i sa prstima i sa petom.
-
k@n
- Forumski maher
- Postovi: 199
- Pridružen/a: sub stu 22, 2008 11:20 am
- Lokacija: Petrinja
Post
Postao/la k@n » ned stu 08, 2009 6:30 pm
Strasam notor covjece

Zadivnjen sam !!!!! ISKRENO !!!
-
pilip
- Cesti posjetilac foruma
- Postovi: 46
- Pridružen/a: sub lis 31, 2009 10:01 pm
Post
Postao/la pilip » ned stu 08, 2009 9:12 pm
ernesto je napisao/la:Krasan je. Jel to 175?
je masina 175 i 9 ks
-
ernesto
- Site Admin
- Postovi: 13368
- Pridružen/a: čet vel 28, 2008 2:53 pm
Post
Postao/la ernesto » ned stu 08, 2009 10:55 pm
Cekaj, to je tvoj?
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.
-
pilip
- Cesti posjetilac foruma
- Postovi: 46
- Pridružen/a: sub lis 31, 2009 10:01 pm
Post
Postao/la pilip » pon stu 09, 2009 6:29 pm
lično njemu nisam vlasnik ali je iz moje garaže vlasnik mu je moj mehaničar koji sve te strojeve održava a neke je i sam restaurirao od najmanje vide imamo jos nekih strojčića ako vas zanimaju mogu ih staviti