Oldtimeri PH
E sad ja ne znam nista strucno, ali cuo sam da se mogu podmetnuti sajbice pa da je onda OK. Gdje i koje debljine ne znam, ali ako imas nekog mehanicarske struke u blizini, mozda bi taj znao. Ovo sam samo cuo, ne znam nista precizno.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.
UPOMOĆ
Hitno mi treba savjet!
Uspio sam rješiti šaltanje na MZ-u trkaćem naravno, međutim pojavio se novi problem.
Vozim sa slijedećim prenosom 21 zub naprijed i 47 otraga.
Problem je što motor u 3 brzini hoće potrgat i mene i asvalt a kad prešaltam u 4. motor umre i usporava umjesto da ubrzava.
Standardno je 20naprijed i 45 otraga.
Po matematici bi to bila razlika za manje od 1 zub otraga ali on neće!
Prilikom slaganja mašine bio mi je istrošen zupčanik od 3 brzine i našao sam polovni ispravni par ali je odnos bio za 1 zub kraći nego orginal a nigdje u dokumentaciji nisam pronašao podatak o različitim omjerima.
Po podacima isti odnos brzina imaju sva tri modela 175, 250 i 300 u istom kučištu.
Dali netko ima dužu 3. i kraću 4. možda od kakvog prikoličara ili već.
Uspio sam rješiti šaltanje na MZ-u trkaćem naravno, međutim pojavio se novi problem.
Vozim sa slijedećim prenosom 21 zub naprijed i 47 otraga.
Problem je što motor u 3 brzini hoće potrgat i mene i asvalt a kad prešaltam u 4. motor umre i usporava umjesto da ubrzava.
Standardno je 20naprijed i 45 otraga.
Po matematici bi to bila razlika za manje od 1 zub otraga ali on neće!
Prilikom slaganja mašine bio mi je istrošen zupčanik od 3 brzine i našao sam polovni ispravni par ali je odnos bio za 1 zub kraći nego orginal a nigdje u dokumentaciji nisam pronašao podatak o različitim omjerima.
Po podacima isti odnos brzina imaju sva tri modela 175, 250 i 300 u istom kučištu.
Dali netko ima dužu 3. i kraću 4. možda od kakvog prikoličara ili već.
Nisam strucnjak za mehaniku, ali ipak cu reci sto mislim, a to ti vjerojatno nece bas previse koristiti, ali mozda skrene na neki put rjesenja.
Za ES/1 ne znam, ali pretpostavio bih da je ista situacija s ES/2. Posto sam pokusavao pokupiti sto vise informacija o prikolicarima, jedina razlika za koju znam, a sto se tice prijenosa (barem kod ES/2) je prednji lancanik, a sto se zupcanika getribe tice oni su koliko znam isti. Nikada ne tvrdim 100% jer se uvijek moze potkrasti greska, ali stavio bih ruku dosta blizu vatre da prikolicari nemaju drugaciji odnos, a ukoliko su u pitanju ovi zupcanici. Iz ovoga bih mogao zakljuciti da ovaj zupcanik s jednim zubom manje ne pripada tom modelu motora.
Pretpostavljam da si prekopao sve manuale, ali ako ti koji treba vici, mozda ja imam pa se metodom eliminacije mozda moze doci do rjesenja zupcanika.
E, sad sam se sjetio, dal ti je palo na pamet da das napraviti novi zupcanik po onom istrosenom? Tako bi dobio ono sto je blize originalu, a ako s originalnim istrosenim radi kako treba ali izbacuje onda bi s novim radio mozda bolje nego s ovim zamjenskim.
Za ES/1 ne znam, ali pretpostavio bih da je ista situacija s ES/2. Posto sam pokusavao pokupiti sto vise informacija o prikolicarima, jedina razlika za koju znam, a sto se tice prijenosa (barem kod ES/2) je prednji lancanik, a sto se zupcanika getribe tice oni su koliko znam isti. Nikada ne tvrdim 100% jer se uvijek moze potkrasti greska, ali stavio bih ruku dosta blizu vatre da prikolicari nemaju drugaciji odnos, a ukoliko su u pitanju ovi zupcanici. Iz ovoga bih mogao zakljuciti da ovaj zupcanik s jednim zubom manje ne pripada tom modelu motora.
Pretpostavljam da si prekopao sve manuale, ali ako ti koji treba vici, mozda ja imam pa se metodom eliminacije mozda moze doci do rjesenja zupcanika.
E, sad sam se sjetio, dal ti je palo na pamet da das napraviti novi zupcanik po onom istrosenom? Tako bi dobio ono sto je blize originalu, a ako s originalnim istrosenim radi kako treba ali izbacuje onda bi s novim radio mozda bolje nego s ovim zamjenskim.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.
Zadnja opcija mi je da dam radit zupčanike iz vrlo jednostavnog razloga
prvo moram biti siguran da će vući sa tim odnosom koji sam ja zamislio.
Problem je jer sam bio na treningu na Grobniku i kad sam ga dobio da ide dovoljno brzo u 3 koliko mi treba za prolaz kroz cjeli zavoj i to u 2(dvojku) tako se zove zavoj prvi ljevi poslije cilja, Rječki, Lakat i Zagrebački izgubio sam 4. ima sad rješenje vratit prednji lančanik 20 zuba zadnji 45 i vozit sve u 4. brzini ali neznam koliko ću izgubit na brzini prolaska kroz zavoj.

prvo moram biti siguran da će vući sa tim odnosom koji sam ja zamislio.
Problem je jer sam bio na treningu na Grobniku i kad sam ga dobio da ide dovoljno brzo u 3 koliko mi treba za prolaz kroz cjeli zavoj i to u 2(dvojku) tako se zove zavoj prvi ljevi poslije cilja, Rječki, Lakat i Zagrebački izgubio sam 4. ima sad rješenje vratit prednji lančanik 20 zuba zadnji 45 i vozit sve u 4. brzini ali neznam koliko ću izgubit na brzini prolaska kroz zavoj.


Mislim da nešto nije u redu sa podacima ili svi mi premalo znamo o tim motorima.
Imam dvije getribe. Jednu u kutiji i drugu u motoru.
Postoje podaci iz servis manuela koje sam naveo gore.
Svi mi tvrde da postoji samo ta jedna getriba za taj model i da je identična u 175, 250 i 300 razlika je samo u lančanicima, a moje getribe nisu ni blizu tih podataka ŠTO ONDA JA IMAM? nešto što ne postoji?
LUD SAM OD SVEGA.

Imam dvije getribe. Jednu u kutiji i drugu u motoru.
Postoje podaci iz servis manuela koje sam naveo gore.
Svi mi tvrde da postoji samo ta jedna getriba za taj model i da je identična u 175, 250 i 300 razlika je samo u lančanicima, a moje getribe nisu ni blizu tih podataka ŠTO ONDA JA IMAM? nešto što ne postoji?
LUD SAM OD SVEGA.






TS250 (s cetiri brzine) ima tvornicki istu getribu kao i ES175/2 i ES250/2, ali kod tebe je masina od 175/1 ili 250/1. Na zalost nemam listu dijelova za model /1, ali ti motori (mislim na velike ES-ove /1 i /2) su razliciti po puno stvari, ako ne mozda cak po vecini, pa je vjerojatno i getriba drugacija. Koje je godiste tvoj motor, jer postojao je i model /0?
Na zalost nemam listu dijelova za ES/0 i ES/1, imam za ES/2 i TS250. Isto tako imam i radionicke knjige za sve te modele. Ne znam sta ti imas, ali ako hoces mogu ti poslati ovo sta imam.
Na zalost nemam listu dijelova za ES/0 i ES/1, imam za ES/2 i TS250. Isto tako imam i radionicke knjige za sve te modele. Ne znam sta ti imas, ali ako hoces mogu ti poslati ovo sta imam.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.