Post
Postao/la ernesto » pon svi 13, 2013 9:57 pm
Da, o tome sam i ja razmisljao s cijevima koje se vjerojatno mogu naci u kvaliteti onih koje su tada bile ugradjivane. Pretpostavljam da se mozda slabija kvaliteta cijevi nadomjestila konstrukcijom.
Cak mislim i da bi se nasli majstori koji bi mogli oblikovati tank i ostale dijelove. jedino sto se uopce ne kuzim u tehnologiju materijala jer mi to nije niti blizu struke pa nisam nikada imao bilo kakvo islustvo s tim stvarima. Mozda to zaista i nije problem, a mozda je to nauka. Cak ne mogu realno procijeniti tezinu zahvata.
Koliko znam iz vremena kad sam proucavao proirvodnju Trike-a, najveci problem je bio trn ili kako ga vec tko zove, znaci vrh rame na prednjem dijelu u koji ide vilica. Tamo svaki odmak u konstrukciji rezultira krivim stupnjem nagiba vilice (lijevo-desno, manji je problem s nagibom).
Ne znam jesi li vidio Duletov PPS, to je negdje na putu ovakve prerade.
E sad, jos mi se cini problem s masinom. Motor od Viraga super pase unutra, ali ne vidim ih puno u ponudi, a ono sta se nadje je prilicno skupo.
Mislim... na kraju krajeva svijet je pun radionica za preradu i proizvodnju motora, nista nije nemoguce, ali...
Ma morali bi to uzivo raspraviti.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.