Stranica: 1/2.

Scooteri

Postano: sub ruj 27, 2008 11:47 am
Postao/la ernesto
Evo u jucerasnjem razgovoru sam bixu obecao fotke nekih scootera. U stvari slozili smo se oko toga da bas ne preferiramo scootere, ali ovi stari imaju neku vrlo interesantnu notu. Mozda zbog prolaska vremena, mozda je odnos prema njima u njihovo doba bio drugaciji nego odnos prema suvremenim scooterima u danasnje doba.

Maicomobil, djeluje mi kao da su tako Zemljani zamisljali vozila Marsovaca u pedesetim godinama :lol:

slika
slika

Postano: pon ruj 29, 2008 9:04 pm
Postao/la horex
Nije skuter ali je ipak čudna spodoba, radili su ga talijani sa 2t motorom 125 ccm i Horex sa 4t od 100 ccm. Inače je izuzetno rijedak. A zakaj? :shock: :twisted:

slika

E onda su napravili ovoga skutača

slika

Horex Rebell prototip iz 1956., 250 ccm singl, sa horizontalnim cilindrom i alu 16 " kotačima izum je sportskog koncepta, hibrid između skutera i motocikla.

Postano: pon ruj 29, 2008 10:04 pm
Postao/la ernesto
Hibrid, nesto kao Galetto.

Postano: pon ruj 29, 2008 10:23 pm
Postao/la horex
Pa da, tak nekak.

Postano: pon ruj 29, 2008 11:30 pm
Postao/la zverinjak II
slikaslikaslikaslika

slika slika

Postano: uto ruj 30, 2008 7:10 am
Postao/la emmezeta
slika


Da, to je bila Parilla Slughi 125 ccm 2T.

Postano: čet lip 18, 2009 5:19 pm
Postao/la Krpa
hrpa izuzetno čudnih motora

Postano: čet lip 18, 2009 5:23 pm
Postao/la ernesto
Evo idealne teme da se napise nesto o nekad vrlo popularnom scooteru na nasim cestama, a radi se o licenci njemacke tvornice NSU, licencno su ga radili u tvornici Pretis kod Sarajeva, a zvao se Prima. Dakle NSU Prima ili Pretis Prima.
Proizvodila se negdje od sredine pedesetih, do sredine sezdesetih (nisam tocno siguran u tocnu godinu), imala je dvataktni 175ccm motor i za ono vrijeme totalno cudo anlaser. Postojali su razni modeli PrimaD, Prima III, Prima V (sa maglenkom na prednjem blatobranu :wink: ), a navodno je NSU napravio i cetverotaktnu, ali cijenom je bila (ta cetverotaktna) podosta iznad konkurentskih pa je taj projekt ostao samo na nacrtima i mozda prototipu.
Ovo je prima od frenda
slika
koju smo dopeljali doma nakon sto je godinama stajala u nekom polju rastavljena u milion komadica.

Postano: čet lip 18, 2009 5:27 pm
Postao/la Krpa
prima sa slike ,kaj je ona bila u strmcu jer mislim da sam je vidio?

Postano: čet lip 18, 2009 5:47 pm
Postao/la ernesto
Da, da, bila je, skoro sam zaboravio :D .

Postano: čet lip 18, 2009 6:01 pm
Postao/la ernesto
U Njemackom katalogu iz sezdesetih godina se prodavala kao "Autoroller" ili u slobodnom prijevodu scooter/automobil :wink: . Vjerojatno zbog kolicine lima i serijske opreme. Brzinomjer, anlaser, pumpica za benzin bez dodira ruku s fergazerom, sat (zeituhr) :!: ..., evo instrument table.
slika

Postano: pet lip 19, 2009 8:40 am
Postao/la Krpa
da ima fora okrenut kilometar sat malo kontra :D al u svakom slučaju zanimljivo i napredno za te godine ,dal možda znaš kočnice su bile bubanj ili disk?

Postano: pet lip 19, 2009 9:33 am
Postao/la ernesto
Bio je bubanj, tada je jos disk na motorima, pogotovo scooterima bio SF :wink:

Postano: pet lip 19, 2009 10:06 am
Postao/la Ante250
hmmmm budući da ima sve šta si naveo od opreme, siguro je bio skuplji nego pravi motor ??

Postano: pet lip 19, 2009 11:41 am
Postao/la ernesto
Mislim da cak i ne, koliko mi je ostala negdje u sjecanju informacija, Prima je bila oko 2000 Maraka, opcenito scooteri su bili do 3000, a primjerice MZ ES 175 iz tog vremena je kostao oko 3000, cetverotaktni motori su bili naravno nesto skuplji.