Mika
Mika
1919. započinje životni put svima nama poznatog i dragog Nikole Šnjarića Mike, legende Hrvatskog motosporta, čovjeka velikog srca prepunog ljubavi prema oktanima i strojevoma na 2 kotača... Tridesetih godina prošlog stoljeća Mika kreće u ispunjenje sna na moto utrkama. Bio je laf na kotačima i svoju je posljednju utrku odvezao 1976. dakle sa 57godina. No sa posljednjom utrkom ne prestaje Mikino aktivno bavljenje motociklizmom, do posljednjeg daha ostao je vjeran svom Puchu SX 175 iz 1953. i s njim odlazio na moldtimer susrete, često odnoseći nagrade za najstarijeg sudionika...
Dobitnik je brojnih priznanja, nagrada i odlikovanja Hrvatskog autokluba, autoklubova Rijeke, Crikvenice, bio je osnivač, obnovitelj i predsjednik Hrvatskog moto-kluba "Crikvenica".
17.01. 2008. zauvijek su se zaustavili klipovi motora Mikinog života, no legenda živi u našim srcima i u srcima svih zaljubljenika motosporta...
R.I.P.
Dobitnik je brojnih priznanja, nagrada i odlikovanja Hrvatskog autokluba, autoklubova Rijeke, Crikvenice, bio je osnivač, obnovitelj i predsjednik Hrvatskog moto-kluba "Crikvenica".
17.01. 2008. zauvijek su se zaustavili klipovi motora Mikinog života, no legenda živi u našim srcima i u srcima svih zaljubljenika motosporta...
R.I.P.
Necu nesto posebno reci, samo mogu ispricati neke "dogodovstine" koje sam od njega cuo, dakle nista dokumentaristicki, ali iz zivota.
Inace osim sto je u cetiri drzave vozio motore i pobjedjivao, vozio je i speedway koji je pedesetih-sezdesetih bio strasno popularan u ovim krajevima. Koliko se sjecam u to doba njegov otac je imao nekakav grunt ili vinograd kod Crikvenice koji je Mika sravnio sa zemljom i napravio moto trkaliste .
Kao jedan od vodecih HSS-ovaca u kraju, a cini mi se kao i dozivotni pocasni predsjednik ogranka, bio je veliki zaljubljenik u povijest pa je tako i napisao povijest Zrinskih i Frankopana, odnosno povijesne dogadjaje koji su prethodili njihovom smaknucu u Beckom Novom Mjestu. Isto tako uglavnom je uvijek sa sobom nosio staru HSS-ovu zastavu.
Zbog ove spomenute kaciga je probleme imao pedesetih godina, a kako je jednom ispricao, vozilo se prvenstvo Jugoslavije pedesetih godina u Beogradu, vozio je s tom kacigom i svi su nakon trke isli na veceru, a po njega su na pobjednicko postolje dosla dva milicionera i otpeljali u zatvor skupa s peharom i medaljom .
Znam i jednu pricu kada je vozio kuma, sad od kuda tocno ne znam i kamo su isli, znam samo da su putovali na motoru izmedju dva grada, a kum je opal s motora u Sesvetama, a da je ostao bez suvozaca Mika je skuzio tek u Zagrebu
Uglavnom, aktivno je vozio trke od sredine tridesetih, do negdje 1976, a kasnije se do zadnjih dana druzio s nama na oldtimer rally-jima susretima. Uvijek je trazio startni broj koliko je imao godina
Inace osim sto je u cetiri drzave vozio motore i pobjedjivao, vozio je i speedway koji je pedesetih-sezdesetih bio strasno popularan u ovim krajevima. Koliko se sjecam u to doba njegov otac je imao nekakav grunt ili vinograd kod Crikvenice koji je Mika sravnio sa zemljom i napravio moto trkaliste .
Kao jedan od vodecih HSS-ovaca u kraju, a cini mi se kao i dozivotni pocasni predsjednik ogranka, bio je veliki zaljubljenik u povijest pa je tako i napisao povijest Zrinskih i Frankopana, odnosno povijesne dogadjaje koji su prethodili njihovom smaknucu u Beckom Novom Mjestu. Isto tako uglavnom je uvijek sa sobom nosio staru HSS-ovu zastavu.
Zbog ove spomenute kaciga je probleme imao pedesetih godina, a kako je jednom ispricao, vozilo se prvenstvo Jugoslavije pedesetih godina u Beogradu, vozio je s tom kacigom i svi su nakon trke isli na veceru, a po njega su na pobjednicko postolje dosla dva milicionera i otpeljali u zatvor skupa s peharom i medaljom .
Znam i jednu pricu kada je vozio kuma, sad od kuda tocno ne znam i kamo su isli, znam samo da su putovali na motoru izmedju dva grada, a kum je opal s motora u Sesvetama, a da je ostao bez suvozaca Mika je skuzio tek u Zagrebu
Uglavnom, aktivno je vozio trke od sredine tridesetih, do negdje 1976, a kasnije se do zadnjih dana druzio s nama na oldtimer rally-jima susretima. Uvijek je trazio startni broj koliko je imao godina
Upravo je to taj Mika. Inace je puno potpomagao razno-razne grane kulturnog i drustvenog zivota. Pocetkom rata je svoj pansion pretvorio u prihvatiliste za Vukovarce, a mislim da je godisnje barem jednom poklanjao bicikle osnovnim skolama tako da klinci od malena nauce promet i postivanje prometa. Moze djelovati da je to sve radio jer je imao love, ali love nije imao pretjerano puno, ali je imao dobro srce i veliku volju da pomogne.