Gas.
Moderator/ica: deep
e ovako., tu može biti puno čimbenika:
najverojatnije ti kompresija nije uredu, a možda čak i svijećica->
ak nije ni to probaj rastaviti karburator i očistit ga
„MZ (Motorrad und Zweiradwerk) niemals stirbt, lebt sie für immer. So müssen versuchen, ewig zu leben!“__/__“ Ko se mača laća lakukaraća
najverojatnije ti kompresija nije uredu, a možda čak i svijećica->
ak nije ni to probaj rastaviti karburator i očistit ga
„MZ (Motorrad und Zweiradwerk) niemals stirbt, lebt sie für immer. So müssen versuchen, ewig zu leben!“__/__“ Ko se mača laća lakukaraća
Karburator sam ocistio,svjecica je nova NGK.darx je napisao/la:e ovako., tu može biti puno čimbenika:
najverojatnije ti kompresija nije uredu, a možda čak i svijećica->
ak nije ni to probaj rastaviti karburator i očistit ga
„MZ (Motorrad und Zweiradwerk) niemals stirbt, lebt sie für immer. So müssen versuchen, ewig zu leben!“__/__“ Ko se mača laća lakukaraća
onda ti ostaje kompresija il nisi dobro naštelovao karburator.
meni se na apn-u znalo desit da gorivo koje sam sipao nije bilo u redu(imalo je taloga., pa preporucam da nikad ne kupujes na benziskoj kad kamioni tek sipaju gorivo u spremnike), pa sam kupio filter i sad je OK
EVO O OVOM SAM TI FILTERU PRIĆAO :
„MZ (Motorrad und Zweiradwerk) niemals stirbt, lebt sie für immer. So müssen versuchen, ewig zu leben!“__/__“ Ko se mača laća lakukaraća[/b]
meni se na apn-u znalo desit da gorivo koje sam sipao nije bilo u redu(imalo je taloga., pa preporucam da nikad ne kupujes na benziskoj kad kamioni tek sipaju gorivo u spremnike), pa sam kupio filter i sad je OK
EVO O OVOM SAM TI FILTERU PRIĆAO :
„MZ (Motorrad und Zweiradwerk) niemals stirbt, lebt sie für immer. So müssen versuchen, ewig zu leben!“__/__“ Ko se mača laća lakukaraća[/b]
Zadnja izmjena: darx, dana/u pon kol 31, 2009 8:01 am, ukupno mijenjano 4 puta.
Gorivo je uredu,karburator sam "stelao" samo na dizni,ako mislis na to?darx je napisao/la:onda ti ostaje kompresija il nisi dobro naštelovao karburator.
meni se na apn-u znalo desit da gorivo koje sam sipao nije bilo u redu(imalo je taloga., pa preporucam da nikad ne kupujes na benziskoj kad kamioni tek sipaju gorivo u spremnike), pa sam kupio filter i sad je OK
„MZ (Motorrad und Zweiradwerk) niemals stirbt, lebt sie für immer. So müssen versuchen, ewig zu leben!“__/__“ Ko se mača laća lakukaraća
e ovako., moras i na dotoku zraka gdje je karburator naštelovat., omjer zraka i goriva, a ak nije i to probaj dotegnut one 4 matice koje drže glavu od cilindra.A ak slučajno nije ni to moraš bušit na specialu ili mjenjat cilindar
„MZ (Motorrad und Zweiradwerk) niemals stirbt, lebt sie für immer. So müssen versuchen, ewig zu leben!“__/__“ Ko se mača laća lakukaraća
„MZ (Motorrad und Zweiradwerk) niemals stirbt, lebt sie für immer. So müssen versuchen, ewig zu leben!“__/__“ Ko se mača laća lakukaraća
- Picasoo MZ
- Forumski maher
- Postovi: 179
- Pridružen/a: pet svi 23, 2008 11:09 am
- Lokacija: Srbija
Proveri kompletno paljenje:svecicu, bombinu, platine, kondezator...
Direktno spoji (bez kontakt brave) + od akumulatora na + od bombine. Kada to uradis onda mu rokni gas do kraja (ali pre toga malo zagrej masinu) i vidi kako se ponasa. + od bombnine proveravas tako sto proveris koja zica (od dve koje stoje na bombini) daje struju na bombinu!
Kada direktno spojis + ne moras da dajes kontakt jer bi tada motor morao da upali. Ako tada radi kako treba onda je problem negde u instalaciji (pod uslovom da su ti svecica-bombina-platine-kondezator ispravni...)
Kod mene se to isto desilo i problem je bio u kondezatoru!
Ja sam SAMO jednom stavio NGK svecicu (koja je u prospektu namenjena MZ, JAWA i ostalim cvajama) i radila je citava dva dana!!!
Probao sam i BOCH, SCHAMPION, MAGNETI MARELI ali BOSNA i IZOLATOR su zakon!!
Direktno spoji (bez kontakt brave) + od akumulatora na + od bombine. Kada to uradis onda mu rokni gas do kraja (ali pre toga malo zagrej masinu) i vidi kako se ponasa. + od bombnine proveravas tako sto proveris koja zica (od dve koje stoje na bombini) daje struju na bombinu!
Kada direktno spojis + ne moras da dajes kontakt jer bi tada motor morao da upali. Ako tada radi kako treba onda je problem negde u instalaciji (pod uslovom da su ti svecica-bombina-platine-kondezator ispravni...)
Kod mene se to isto desilo i problem je bio u kondezatoru!
Ja sam SAMO jednom stavio NGK svecicu (koja je u prospektu namenjena MZ, JAWA i ostalim cvajama) i radila je citava dva dana!!!
Probao sam i BOCH, SCHAMPION, MAGNETI MARELI ali BOSNA i IZOLATOR su zakon!!
- Ante250
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 3266
- Pridružen/a: pet ožu 21, 2008 6:52 pm
- Lokacija: Zagreb - Dubrava
svaka čast, oko svega se slažem, pogotovo za svijećicuPicasoo MZ je napisao/la:Proveri kompletno paljenje:svecicu, bombinu, platine, kondezator...
Direktno spoji (bez kontakt brave) + od akumulatora na + od bombine. Kada to uradis onda mu rokni gas do kraja (ali pre toga malo zagrej masinu) i vidi kako se ponasa. + od bombnine proveravas tako sto proveris koja zica (od dve koje stoje na bombini) daje struju na bombinu!
Kada direktno spojis + ne moras da dajes kontakt jer bi tada motor morao da upali. Ako tada radi kako treba onda je problem negde u instalaciji (pod uslovom da su ti svecica-bombina-platine-kondezator ispravni...)
Kod mene se to isto desilo i problem je bio u kondezatoru!
Ja sam SAMO jednom stavio NGK svecicu (koja je u prospektu namenjena MZ, JAWA i ostalim cvajama) i radila je citava dva dana!!!
Probao sam i BOCH, SCHAMPION, MAGNETI MARELI ali BOSNA i IZOLATOR su zakon!!
niža, niža, graba, plot pa hiža
Onako DOSTA mokra i crne boje.ernesto je napisao/la:Nisam bas expert za dijagnozu, ali meni to izgleda kao da ti povremeno previse zaljeva i da je problem u stelanju frgica. Kakva ti je svjecica kad ju izvadis?
@ Picasso,kondenzator i platine su nove,pokusat cu ovo ostalo pa javim
EDIT: Sad maloprije sam ga palio (prvi put danas) znaci bio je hladan.
Povukao cok i zakurblao,upali malo primi gas i ugasi se i nikako upalit vise.
I primjetio sam da mi gorivo iz onog crnog "cepa" na karbu,gdje se otvara gorivo pomalo curi gorivo na vrh.
Ma kakvo brusenje cilindra vas spopalo, ovdje se radi ili o frgicu ili o struji. Po mojem, treba naštelat plovke jer je iz stanja svijećice vidljivo da je previše goriva u cilindru. E sad, ima na forumu cijela tema o tome, pogledaj, prouči i napravi. Pa ako to ne pomogne idemo dalje redom rješavat problem. Brusenje je zadnja opcija.
Ok bixic,sada pali,ali samo sa ćokom i upali,radi malo i ugasi se gas uopce ne primi.
I bixic dali mislis na ovu temu:
http://www.starikotaci.hr/forummz/viewt ... 47&start=0
I bixic dali mislis na ovu temu:
http://www.starikotaci.hr/forummz/viewt ... 47&start=0
- Picasoo MZ
- Forumski maher
- Postovi: 179
- Pridružen/a: pet svi 23, 2008 11:09 am
- Lokacija: Srbija
Skini crevo iz karburatora, pa otvori slavinu da vidis kojom briznom tece benzin!
Ako tece normalno-procenis protok uzimajuci u obzir precnik creva i slobodan pad benzina iz rezervoara!
Mozda je rezervoar zapusen pa ne dobiva dovoljno benzina u cilindar. Kada ukljucis sauh-cok onda mu "nabijes" vecu kolicinu benzina u cilindar i zato upali.
Probaj takodje da uz pomoc malog sprica ubrizgas benzin direktno u cilindar i kresni ga bez sauha da vidis kako ce tada da se ponasa!!
P.S. Normalno benzin u spricu je mesavina nikako cist benzin!!!!!!
Ako tece normalno-procenis protok uzimajuci u obzir precnik creva i slobodan pad benzina iz rezervoara!
Mozda je rezervoar zapusen pa ne dobiva dovoljno benzina u cilindar. Kada ukljucis sauh-cok onda mu "nabijes" vecu kolicinu benzina u cilindar i zato upali.
Probaj takodje da uz pomoc malog sprica ubrizgas benzin direktno u cilindar i kresni ga bez sauha da vidis kako ce tada da se ponasa!!
P.S. Normalno benzin u spricu je mesavina nikako cist benzin!!!!!!