Kingov problem sa MZ-om
Moderator/ica: deep
-
- Cesti posjetilac foruma
- Postovi: 25
- Pridružen/a: uto sij 05, 2010 6:47 pm
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Od struje promenio:
1. Platinsku dugmad
2. Kondezator
3. Svećica
4. Privremeno stavio regler koji ne znam da ispitam da li je ispravan.U svakom slučaju i posle promene reglera napon varira i ima tikove i preko 20V (kao i sa mojim starim).
1. Platinsku dugmad
2. Kondezator
3. Svećica
4. Privremeno stavio regler koji ne znam da ispitam da li je ispravan.U svakom slučaju i posle promene reglera napon varira i ima tikove i preko 20V (kao i sa mojim starim).
Razumem što piju alkokol,razumem što se i drogiraju ali što bre sede na 'ladan beton to nikako ne razumem !!!
- RAZZOR
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 3030
- Pridružen/a: ned lip 07, 2009 9:41 pm
- Lokacija: Beli Manastir
puj i motoru. probaj s analognim unimerom izmjeriti struju punjenja. s digitalnim ja nisam uspio ni sa ispravnim reglerom. isto tako skace. ja bi reko da se tebi u auspuhu nesto pomjerilo i zacepilo ispuh. hajd se ti odi provozaj i povedi nekog da se vozi s tobom, nekog spretnog, ili mozes i sam na sirokoj praznoj cesti. i nek taj (ili ti) poslusa dali zrak susti iz auspuha, onako ššššš kad odvnes gas. ja sam imo taj problem. doduse ne izrazen ko tvoj. ali sam ga imo. moj je tesko vukao petu je jedva razvrtavao. i nagnio sam se nazad bez kacige i slusam kad auspuh susti. nista skinem ga, zicom procackam i spalim i motor ide ko metak. uglavnom ako ti svjetla rade konstantno i ne puca ti iz auspuha i ne prazni ti akumulator onda nevjerujem da je struja u pitanju. probaj s auspuhom. da ti se nije nesto otkacilo i zacepilo puteve. ili jos bolje zameni se s nekim za auspuh samo za probu. mislim da je do auspuha. bez obzira sto se on u leru moze razvrtit
AUTODIAGNOSTIKA I PODESAVANJE (AUDI,VW,SEAT,SKODA)
POLIRANJE FAROVA
SLAZEM ILI PO POTREBI PROVLACIM NOVU STRUJU NA MOTORIMA
TEL. 0955142224
POLIRANJE FAROVA
SLAZEM ILI PO POTREBI PROVLACIM NOVU STRUJU NA MOTORIMA
TEL. 0955142224
Da nije kak kaze ernesto nest krivo u masini pa stavra otpor izvadi svecku probaj u svakoj brzini i toj 4 i 5 kak se kotac vrti stavis na nogaru i vrtis. Provjeri auspuh da nije neka tvornicka greska nema veze kaj je novi i poglej kaj je s frgazerom da ti nije mozda klipic zastekal od coka ili tak nekaj
mz je zakon
-
- Cesti posjetilac foruma
- Postovi: 25
- Pridružen/a: uto sij 05, 2010 6:47 pm
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Klipić čoka nije,provereno.Auspuh i meni "miriše" da je glavni uzročnik problema.Moram prvo,za svaki slučaj,da proverim struju.Nažalost,majstor električar trenutno je ukočen (kao i ja).Cenim da od kontrole struje neće ništa biti do ponedeljka.Posle krećem sa aupuhom.Promeniću bobinu obavezno (ona je od "nečeg"-od MZ-a sigurno nije)i onda će situacija biti jasnija.snjego11 je napisao/la:Da nije kak kaze ernesto nest krivo u masini pa stavra otpor izvadi svecku probaj u svakoj brzini i toj 4 i 5 kak se kotac vrti stavis na nogaru i vrtis. Provjeri auspuh da nije neka tvornicka greska nema veze kaj je novi i poglej kaj je s frgazerom da ti nije mozda klipic zastekal od coka ili tak nekaj
Razumem što piju alkokol,razumem što se i drogiraju ali što bre sede na 'ladan beton to nikako ne razumem !!!
Jbg, King, tek sad vidim temu
Gle, trebalo bi krenuti sistemom eliminacije, dakle, platine su ok, kond je ok, četkice su ok, regler treba dereglirati, provjeriti kontakte na dinamu, provjeriti kontakte na regleru, otvori lampu i pregledaj sve kontakte unutar nje
Nadalje, ako sumnjaš na auspuh, brate, ključ 13 i skidaj ga dolje, to nije umjetnost, ostavi samo granu i probaj vozit, iako, ne bi se on u leru vrtio da je auspuh zaštopan
kakvo ti je gorivo i filter goriva u rezervaru, imaš li dovoljan protok?
skini filter zrajka i provjeri da se u kanalu nije nagruvalo smeća, pa usput izlupkaj i filter
ako se bobina grije to upućuje na elektro kvar
Inače, kad je motor pod kontaktom bobina se grije sve dok se motor ne upali, kod tebe očito nešto vezano uz taj sklop ne štima čim se bobina i dalje grije
nemoj tako vozit, puknut će bobina i onda ćao vožnja..
Gle, trebalo bi krenuti sistemom eliminacije, dakle, platine su ok, kond je ok, četkice su ok, regler treba dereglirati, provjeriti kontakte na dinamu, provjeriti kontakte na regleru, otvori lampu i pregledaj sve kontakte unutar nje
Nadalje, ako sumnjaš na auspuh, brate, ključ 13 i skidaj ga dolje, to nije umjetnost, ostavi samo granu i probaj vozit, iako, ne bi se on u leru vrtio da je auspuh zaštopan
kakvo ti je gorivo i filter goriva u rezervaru, imaš li dovoljan protok?
skini filter zrajka i provjeri da se u kanalu nije nagruvalo smeća, pa usput izlupkaj i filter
ako se bobina grije to upućuje na elektro kvar
Inače, kad je motor pod kontaktom bobina se grije sve dok se motor ne upali, kod tebe očito nešto vezano uz taj sklop ne štima čim se bobina i dalje grije
nemoj tako vozit, puknut će bobina i onda ćao vožnja..
-
- Cesti posjetilac foruma
- Postovi: 25
- Pridružen/a: uto sij 05, 2010 6:47 pm
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Evo,juče uspeo da usaglasim vreme sa električarem.MZ na "kanal" i provera redom.Regler puni kao pravi,nema tikova nema oscilacija (sem kad se upale svi potrošači).Akumulator OK,zatim diodna ploča OK i tako redom.Svaki kontakt sumnjiv promenjen,malo je masa bila labava.Svi podatci ukazuju da nije struja.Napominjem da je ovoga puta struja merena i ispitivana analognim (dobrim) unimerom.Malo razočaran,jer sam tu očekivao da se nalazi problem.U zlo doba na pamet pade AUSPUH.Savete na tu temu dobio i ajd da probam.Otšarafio malo holender na cilindru,motor prćka ali poteže,vuče.Krajnja brzina oko 100 km/h,nisam ni imao gde da probam za više.Imam utisak da bi na dužem pravcu uspeo da naguram još nekih 20km.Auspuh je nov (prešao oko 500 km).Sad šta raditi s njim? Stari je nestao po "nabavnoj" ceni,tako da nazad povratka nema.
Razumem što piju alkokol,razumem što se i drogiraju ali što bre sede na 'ladan beton to nikako ne razumem !!!
-
- Cesti posjetilac foruma
- Postovi: 25
- Pridružen/a: uto sij 05, 2010 6:47 pm
- Lokacija: Beograd
- Kontakt:
Problem sa vučenjem je konačno rešen.Auspuh je bio začepljen.Probušena rupa i sad ideeee.Nije baš lepo za čuti,ali nešto se moralo žrtvovati.Najtužnije je to što je taj auspuh "star" 1000 km.
Sad treba ponovo rešiti još izbacivanje iz treće brzine.To je odrađeno,odnosno stavljeni su novi zupčanik treće brzine kao i birač treće.Sve je to radilo kao po loju nekih 200 km,a onda ponovo isto.Majstor kaže da je u pitanju kvalitet delova iz mađarske.Problem bi bio rešen jednim polovnim ali dobrim menjačem ili originalnom trećom i biračem isto.Da li kod Vas ima tih delova i po kojoj ceni?Ima li možda neka dodatna majstorska caka?
Hvala unapred.
Sad treba ponovo rešiti još izbacivanje iz treće brzine.To je odrađeno,odnosno stavljeni su novi zupčanik treće brzine kao i birač treće.Sve je to radilo kao po loju nekih 200 km,a onda ponovo isto.Majstor kaže da je u pitanju kvalitet delova iz mađarske.Problem bi bio rešen jednim polovnim ali dobrim menjačem ili originalnom trećom i biračem isto.Da li kod Vas ima tih delova i po kojoj ceni?Ima li možda neka dodatna majstorska caka?
Hvala unapred.
Razumem što piju alkokol,razumem što se i drogiraju ali što bre sede na 'ladan beton to nikako ne razumem !!!
To ti je uvijek tako, uvijek se cini da je kod susjeda trava zelenija . Vidis, ja sam mislio da se kod vas jos nadje dijelova po ducanima.
Popis imas ovdje u rubrici servisi/trgovine
http://www.starikotaci.hr/forummz/viewtopic.php?t=1254
Ja sam uzimao od GuSi Motorradteile fur: MZ, MuZ, Simson, AWO, Stoye, IWL, EMW.
http://www.ddr2rad.de
http://www.mzsimson.de/
a znam da su decki uzimali i od akf racing i od ddr2rad, adrese imas u tom adresaru.
Popis imas ovdje u rubrici servisi/trgovine
http://www.starikotaci.hr/forummz/viewtopic.php?t=1254
Ja sam uzimao od GuSi Motorradteile fur: MZ, MuZ, Simson, AWO, Stoye, IWL, EMW.
http://www.ddr2rad.de
http://www.mzsimson.de/
a znam da su decki uzimali i od akf racing i od ddr2rad, adrese imas u tom adresaru.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.