HItno trebam majstora.
Moderator/ica: deep
gle samo opisi sta mu je, dal si ga opce upalio? Ako ti se neda upalit mozd mu paljenje nije nastelovano, mozd mu cok neradi, mozd mu je akumulator slab, auspuh zastopan, losa kompresija, moze biti tiusce stvari sam opisuj tvoje dozivljaje kada si ga popravljao da lakse utvrdimo problem...
prodajem komp!
OVako.. karike su uredo jer smo ja i frend odprli masinu i na mjestu su... nece opce upaliti... velim benzin opce ne dolazi do svijecice.. samo zrak..darx je napisao/la:gle samo opisi sta mu je, dal si ga opce upalio? Ako ti se neda upalit mozd mu paljenje nije nastelovano, mozd mu cok neradi, mozd mu je akumulator slab, auspuh zastopan, losa kompresija, moze biti tiusce stvari sam opisuj tvoje dozivljaje kada si ga popravljao da lakse utvrdimo problem...
- Stari lisac
- Generalisimus
- Postovi: 811
- Pridružen/a: čet srp 09, 2009 8:14 pm
- Lokacija: Novi Sad
Ako ti gorivo ne stiye do svecice, ti lepo kreni od pocetka.
1. Skini crevo sa karburatora pa prvo proveri da li gorivo ide kad otvoris slavinu. Ako ne ide - pokusaj ocistiti filter goriva na slavini ( odvrnes onu casicu na slavini pa ocistis)
2. Kad tu dobije gorivo - probas upaliti motor. Ako gorivo i dalje ne dolazi - otvaras karburator pa gledas sta se desava - da li je gorivo uopste stiglo u lonce karburatora. Ako nije - skines plovak i iglicu koja je ispod njega, pa i tu ocistis. Ako je stiglo - onda moras ocistiti sve dizne i produvati sve kanale na karburatoru.
3. Sto se Coka tice, odvrnes sa karburatora onaj deo gde ulazi sajla za cok ( sa strane ) i kad to izvuces komplet, proveris u kakvom je stanju gumica i da li stoji u klipu. Ako je ispala iz klipa, operes je u benzinu i vratis u klip. Ako je ostecena - za prvu pomoc je mozes okrenuti, al je najbolje nabaviti novu. Kod ove gumice nema improvizacije ( da je pokusas napraviti od neceg ) jer je pravljena od specijalne gume koja je otporna na benzin. Sve druge gume ce se brzo rastegnuti i opet ces imati problem .
1. Skini crevo sa karburatora pa prvo proveri da li gorivo ide kad otvoris slavinu. Ako ne ide - pokusaj ocistiti filter goriva na slavini ( odvrnes onu casicu na slavini pa ocistis)
2. Kad tu dobije gorivo - probas upaliti motor. Ako gorivo i dalje ne dolazi - otvaras karburator pa gledas sta se desava - da li je gorivo uopste stiglo u lonce karburatora. Ako nije - skines plovak i iglicu koja je ispod njega, pa i tu ocistis. Ako je stiglo - onda moras ocistiti sve dizne i produvati sve kanale na karburatoru.
3. Sto se Coka tice, odvrnes sa karburatora onaj deo gde ulazi sajla za cok ( sa strane ) i kad to izvuces komplet, proveris u kakvom je stanju gumica i da li stoji u klipu. Ako je ispala iz klipa, operes je u benzinu i vratis u klip. Ako je ostecena - za prvu pomoc je mozes okrenuti, al je najbolje nabaviti novu. Kod ove gumice nema improvizacije ( da je pokusas napraviti od neceg ) jer je pravljena od specijalne gume koja je otporna na benzin. Sve druge gume ce se brzo rastegnuti i opet ces imati problem .
Dok curi - dobro je - znaci da ima ulja
Mazano ne skripi - kazu stari ljudi
[img]http://s18.rimg.info/48e1877f1704ff812f ... d9.gif[img]
Mazano ne skripi - kazu stari ljudi
[img]http://s18.rimg.info/48e1877f1704ff812f ... d9.gif[img]
- RAZZOR
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 3030
- Pridružen/a: ned lip 07, 2009 9:41 pm
- Lokacija: Beli Manastir
darx laprda gluposti ko i obicno.mz_251 je napisao/la:Javljam se da je problem s gorivom rijesen . .al se javlja novi problem.. Naime nemogu ga upaliti s kurblom.. tj. On kako da primi al onda nakraju ne palijel do kvacila ili cega? jer dok je u brzini stisnem kvacilo on bi trebal odvojiti al ne odvaja? ... neznam pomagajte
majstore neznas na koji je princip napravljena masine pa nemoj zakljucivat da ce ti pomoc kvacilo prilikom paljenja dok je motor u brzini. taj motor se pali izbačen iz brzine i ni pod razno NEMA STISKANJA KVACILA PRILIKOM PALJENJA jerbo ga nes upalit ni za 100 godina.
AUTODIAGNOSTIKA I PODESAVANJE (AUDI,VW,SEAT,SKODA)
POLIRANJE FAROVA
SLAZEM ILI PO POTREBI PROVLACIM NOVU STRUJU NA MOTORIMA
TEL. 0955142224
POLIRANJE FAROVA
SLAZEM ILI PO POTREBI PROVLACIM NOVU STRUJU NA MOTORIMA
TEL. 0955142224
Nisi me shvatil.. neznam kak da objasnimRAZZOR je napisao/la:darx laprda gluposti ko i obicno.mz_251 je napisao/la:Javljam se da je problem s gorivom rijesen . .al se javlja novi problem.. Naime nemogu ga upaliti s kurblom.. tj. On kako da primi al onda nakraju ne palijel do kvacila ili cega? jer dok je u brzini stisnem kvacilo on bi trebal odvojiti al ne odvaja? ... neznam pomagajte
majstore neznas na koji je princip napravljena masine pa nemoj zakljucivat da ce ti pomoc kvacilo prilikom paljenja dok je motor u brzini. taj motor se pali izbačen iz brzine i ni pod razno NEMA STISKANJA KVACILA PRILIKOM PALJENJA jerbo ga nes upalit ni za 100 godina.
- RAZZOR
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 3030
- Pridružen/a: ned lip 07, 2009 9:41 pm
- Lokacija: Beli Manastir
mislim da sam te shvatio a da ti mene nisi. taj motor je pravljen tako da kad ti nagazis na kurblu on automatski krece ako nije izbacen i to bez obzira drzao ti kvacilo stisnuto ili ne. a sto se tice toga da nece palit pocisti si fergazer
AUTODIAGNOSTIKA I PODESAVANJE (AUDI,VW,SEAT,SKODA)
POLIRANJE FAROVA
SLAZEM ILI PO POTREBI PROVLACIM NOVU STRUJU NA MOTORIMA
TEL. 0955142224
POLIRANJE FAROVA
SLAZEM ILI PO POTREBI PROVLACIM NOVU STRUJU NA MOTORIMA
TEL. 0955142224
RAZZOR je napisao/la:mislim da sam te shvatio a da ti mene nisi. taj motor je pravljen tako da kad ti nagazis na kurblu on automatski krece ako nije izbacen i to bez obzira drzao ti kvacilo stisnuto ili ne. a sto se tice toga da nece palit pocisti si fergazer
Evoga,vidis da nisi.. Pa ne palim ja njega u brzini u onda stisnem kvacilo.Nego ga nemogu upaliti kad kurblam,na guranac on pali. Napisal sam da sam problem s gorivom rijesil.