
HItno trebam majstora.
Moderator/ica: deep
- RAZZOR
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 3030
- Pridružen/a: ned lip 07, 2009 9:41 pm
- Lokacija: Beli Manastir
nije napiso dal se to dogadja prilikom paljenja ili kad motor radi pa sam ga skonto da je dok pali. a sto se tog ne odvajanja tice probaj ponovo nastelat kvacilo. a sto se tice ne paljenja nes si sjebo s karbom. ponovo rastavi ocisti i pregledaj. ali prije tog provjeri gumicu na klipicu coka.mz_251 je napisao/la:Javljam se da je problem s gorivom rijesen . .al se javlja novi problem.. Naime nemogu ga upaliti s kurblom.. tj. On kako da primi al onda nakraju ne palijel do kvacila ili cega? jer dok je u brzini stisnem kvacilo on bi trebal odvojiti al ne odvaja? ... neznam pomagajte
i da darx u 2 posta si napiso 2 gluposti. jel se normalno vraca je bila prva a druga je bila to da je pretegnio kvacilo. (pri tom si mislio ili na sajlu ili bas na kvacilo) ako si mislio na sajlu onda si reko glupost jer je covjek napiso da ne odvaja a ako si mislio na kvacilo onda si opet reko glupost jer se nemoze pretegnuti da se stegne manje palo bi mu ili klizilo na konusu. a i covijek ako je imo problema s gorivom siguno nije rastavljo kvacilo. tako da nemoze neznam sta bit
AUTODIAGNOSTIKA I PODESAVANJE (AUDI,VW,SEAT,SKODA)
POLIRANJE FAROVA
SLAZEM ILI PO POTREBI PROVLACIM NOVU STRUJU NA MOTORIMA
TEL. 0955142224
POLIRANJE FAROVA
SLAZEM ILI PO POTREBI PROVLACIM NOVU STRUJU NA MOTORIMA
TEL. 0955142224
- yomarkinaMZ
- Nepopravljivi MZ fanatik
- Postovi: 1140
- Pridružen/a: sri srp 21, 2010 10:22 am
- Lokacija: Kri¾evci
On kako da primi al onda nakraju ne pali jel do kvacila ili cega? jer dok je u brzini stisnem kvacilo on bi trebal odvojiti al ne odvaja? ... neznam pomagajte
citat 1
Evoga,vidis da nisi.. Pa ne palim ja njega u brzini u onda stisnem kvacilo.Nego ga nemogu upaliti kad kurblam,na guranac on pali. Napisal sam da sam problem s gorivom rijesil.
citat 2
Ajmo ovako
Napisi smislenu recenicu da te razumijem
Pa nepalim ja njega u brzini u onda stisnem kvacilo? pa ovo ni arheolozi nebi desifrirali.
Znaci kad ga na guranac upali sve normalno radi (normalno se lamele odvajaju...)
Ako je tako kvacilo je ok.
Problem je drugi, vjerovatno kurblu nisi namjestio kako spada.
Na jednom konusu na zupcanicima od kurble imas kao izbocinu koja mora tocno ovako stajati...

Pod brojem 1 imas tu izbocinu, ona kada dode na dio 2 razdvoji konus od drugog konusa zupcanika., te kurbla "propada"
Taj princip je cisto da kada ti je kurbla u normalnom polozaju da se ta dva konusa nedodiruju i da se necuje rondanje zubaca konusa.
Sad tebi vjerovatno kada upalis motor jako rondaju ti zupci, a kada kurblas konusi umjesto da se medusobno zahvate oni se razdvoje pa nemozes preko kurble upaliti?
Ako nije to moguce je da su ti se zupci konusa istrosili pa ti preskaču.
Jednostavno tesko je to rjecima objasniti.,
Ajd ovako gdje se nalaziš?
citat 1
Evoga,vidis da nisi.. Pa ne palim ja njega u brzini u onda stisnem kvacilo.Nego ga nemogu upaliti kad kurblam,na guranac on pali. Napisal sam da sam problem s gorivom rijesil.
citat 2
Ajmo ovako
Napisi smislenu recenicu da te razumijem
Pa nepalim ja njega u brzini u onda stisnem kvacilo? pa ovo ni arheolozi nebi desifrirali.
Znaci kad ga na guranac upali sve normalno radi (normalno se lamele odvajaju...)
Ako je tako kvacilo je ok.
Problem je drugi, vjerovatno kurblu nisi namjestio kako spada.
Na jednom konusu na zupcanicima od kurble imas kao izbocinu koja mora tocno ovako stajati...

Pod brojem 1 imas tu izbocinu, ona kada dode na dio 2 razdvoji konus od drugog konusa zupcanika., te kurbla "propada"
Taj princip je cisto da kada ti je kurbla u normalnom polozaju da se ta dva konusa nedodiruju i da se necuje rondanje zubaca konusa.
Sad tebi vjerovatno kada upalis motor jako rondaju ti zupci, a kada kurblas konusi umjesto da se medusobno zahvate oni se razdvoje pa nemozes preko kurble upaliti?
Ako nije to moguce je da su ti se zupci konusa istrosili pa ti preskaču.
Jednostavno tesko je to rjecima objasniti.,
Ajd ovako gdje se nalaziš?
prodajem komp!
Ja sam u medimurju doma . Ovako, To se zbilo kak sam i reko pred mjesec i pol naime iso sam se provozat i razvucem ga ja prva ,druga,treca sve super kad ono cetvrta i peta nejde dalje od 80 kmh? i onda najednom mi se ugasio i poslije ga vise nisam mogal upaliti (niti na guranac niti kurblom) prvo sto sam tada primjetio da ne kurbla kak treba tj. nema onoga šusa neznam kak da ti objasnim kad ti na njega nagazis on mora za rondati bar dvaput-triput a meni jedva za ronda neznam.E i onda sam pocistil fergazer stavil nazad na motor i probao upaliti na guranac i kurblu i nije htjel? i da primjetil sam da su mi zmigavci nekak cudno radili (desni je radil lijevi ne).