problem

Problemi za koje nema kategorija, ili ne znate u kojoj kategoriji bi postavili svoj problem s motorom

Moderator/ica: deep

Odgovori
;;;Toxic Boy;;;
Novi clan
Postovi: 8
Pridružen/a: čet svi 29, 2008 9:38 pm

problem

Post Postao/la ;;;Toxic Boy;;; » čet svi 29, 2008 10:06 pm

e ovako ljudi imam problem a problem je taj da mi crkaju svjećice te da ih svaki 50 km mijenjam napravim bogom danu mješavinu za svog MZ-a e sad
neznan što je inače završio sam generalku u 8 mjesecu prošle godine i radio kao sat i došla zima kod nas u Livnu zapuši samo tako -10 do -19 stupnjeva i a ja sam ga svaki drugi dan malo upalio zakurblam dva puta pod čokom odmah upali i sad došlo proljeće promijenio sam ulje očistio karburator nalio novu mješavinu i radio je do 4 mjeseca i onda su počele crkavat svjećice koristim super Bosna e sad neznan do čega je imam 6 voltni strujni sustav
Zadnja izmjena: ;;;Toxic Boy;;;, dana/u čet lip 05, 2008 2:37 pm, ukupno mijenjano 2 puta.

Avatar
ernesto
Site Admin
Postovi: 13370
Pridružen/a: čet vel 28, 2008 2:53 pm

Post Postao/la ernesto » čet svi 29, 2008 10:39 pm

Koliko imam iskustva od toga da se zapali-malo radi-ugasi, svjecice vole otici. Isto tako ukoliko se pali pod chocke-om i ostavi da radi na mjestu i tako nekoliko puta-svjecice umru. Sad, ili cim zapalis zatvori chocke ili pali bez chocke-a.
S druge strane moze biti da ti je mjesavina prejaka, odnosno da fergazer nije dobro uskladjen pa opet dolazi do prejake smjese koja unistava svjecicu.
S trece strane pokusaj s Boshom, meni je u tim slucajevima bila izdrzljivija, ali nadam se da ce ti nesto preciznije znati reci forumasi koji imaju vise znanja i iskustva.

Avatar
bixic
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 5153
Pridružen/a: sub tra 19, 2008 9:24 pm
Lokacija: Vrapèe

Post Postao/la bixic » pet svi 30, 2008 6:50 pm

Nije mi se desilo da mi svječica tako učestalo crkava, alio da je vjerovatno bih tražio problem između platina, kondenzatora iki dinama...

;;;Toxic Boy;;;
Novi clan
Postovi: 8
Pridružen/a: čet svi 29, 2008 9:38 pm

Post Postao/la ;;;Toxic Boy;;; » pet svi 30, 2008 9:21 pm

e ovo mi se u većini slučajeva događa vozam motor i radi sve ispravno onda ga ugasim stoji 10 minuta i kasnije ga ne mogu upalit onda stavim novu svjećicu i odmah upali i kad ga palim kad neće potegnem čok i čim sastavi odmah ga isključim e sad jeli možda do bobine
Zadnja izmjena: ;;;Toxic Boy;;;, dana/u čet lip 05, 2008 2:39 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Avatar
deep
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 1503
Pridružen/a: pet svi 30, 2008 4:32 pm
Lokacija: Slavonski Brod
Kontakt:

Post Postao/la deep » ned lip 01, 2008 3:29 pm

;;;Toxic Boy;;; je napisao/la:e ovo mi se u večini slučajeva događa vozam motor i radi sve ispravno onda ga ugasim stoji 10 minuta i kasnije ga nemogu upalit onda stavim novu svječicu i odamh upali i kad ga palim kad neće potegnem čok i čim sastavi odmah ga isključim e sad jel možda do bombine
Spominješ promjenu svječice i dodavanje čoka što su dvije odvojene stvari . Naime to ti se možda samo čini da ima veze jedno sa drugim i za čudo to kod tebe pali .

1 . promjena svječice iz razloga što motor ne pali može , a i najčešće je stvar lošeg odabira kalorične vrijednosti . Danas postoje sviječice koje imaju široki raspon , pa tako rade uvjetno rečeno besprijekorno kada je motor ladan , odnosno kada je motor postigao radnu temperaturi ili kada je pod povečanim režimom rada. Nekada je rješenje bila Bosna super 95 i možda još jedna u rezervi .

2. treba tražiti kvat ispod dekla od struje . Znači pregled platina, po potrebi rzamjena , a i kondenzator 0,22 mf nije na odmet promjeniti , te uštelavanje zazora i štelanje paljenja-3mm prije GMT .nakon toga uz novu svječicu to bi trebalo raditi . Ako tome nije tako Treba preći na pregled ispravnosti dovoda goriva.

3. prvo pregled karburatora pranje i ispuhivanje . zatim pregled plovka da li je došlo do probijanja pa gorivo prodire u unutrašnjost plovka. (slini plovak i vidi da li se štogod mučla u njemu . Ako je plovak ispravan provjeriti pomičnim mjerilom šublerom položaj otvorenog i zatvorenog plovka . Po potrebi uštimati prema uputama zavisno o kojem se karburatoru radi -150 ili 250 . Nakon sastavljanja karburatora pristupiti mehaničkom doštelavanju omjera šmjese .

4. provjeriti eventualno usisavanje falš zraka . Puknuto crijevo za dovod zraka ili nepravilno brtvljenje kutije filtera na brtvenim mjestima. I ako sve to damo našem ljubimcu , aon i dalje otkazuje poslušnost , potrebno je razmišljati o malo dubljem pregledu stručne osobe . A to znaći procjena oštečenja semeringa , brtvila , istrošenosti karika i cilindra i da dalje ne nabrajam već sam i onako napisao dugačak tekst i ako je opće poznato da to zamara čitatelja .
Ovdje je nekad bio potpis!

;;;Toxic Boy;;;
Novi clan
Postovi: 8
Pridružen/a: čet svi 29, 2008 9:38 pm

Post Postao/la ;;;Toxic Boy;;; » ned lip 01, 2008 8:00 pm

ev našao sam probolem problem mi je bombina je u prekidu i slabi su akumulatori i di ima nać 6V bombina

Avatar
deep
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 1503
Pridružen/a: pet svi 30, 2008 4:32 pm
Lokacija: Slavonski Brod
Kontakt:

Post Postao/la deep » pon lip 02, 2008 12:41 am

;;;Toxic Boy;;; je napisao/la:ev našao sam probolem problem mi je bombina je u prekidu i slabi su akumulatori i di ima nać 6V bombina
ja se malo zaneo u objašnjavanju eventualnog kvara , ati ko iz puške bobina mi je u prekidu . probaj pojasniti kako je u prekidu radi li ili ne radi . Ok nije bitno nego 6 V bobinu ako ne nađeš orginal ,može od čeze , Jawe , ili starog WV bube .
Ovdje je nekad bio potpis!

;;;Toxic Boy;;;
Novi clan
Postovi: 8
Pridružen/a: čet svi 29, 2008 9:38 pm

Post Postao/la ;;;Toxic Boy;;; » pon lip 02, 2008 8:09 am

deep je napisao/la:
;;;Toxic Boy;;; je napisao/la:ev našao sam probolem problem mi je bombina je u prekidu i slabi su akumulatori i di ima nać 6V bombina
ja se malo zaneo u objašnjavanju eventualnog kvara , ati ko iz puške bobina mi je u prekidu . probaj pojasniti kako je u prekidu radi li ili ne radi . Ok nije bitno nego 6 V bobinu ako ne nađeš orginal ,može od čeze , Jawe , ili starog WV bube .
e ima li na starom Warthburgu
Zadnja izmjena: ;;;Toxic Boy;;;, dana/u čet lip 05, 2008 2:44 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Avatar
ernesto
Site Admin
Postovi: 13370
Pridružen/a: čet vel 28, 2008 2:53 pm

Post Postao/la ernesto » pon lip 02, 2008 4:42 pm

Wartburg je 12V, osim ako nisi nasao onog 6V, ali ako si ga nasao, radje ga sacuvaj, a bobina ce se vec naci.
Sve u svemu, bitno je da je 6V.

;;;Toxic Boy;;;
Novi clan
Postovi: 8
Pridružen/a: čet svi 29, 2008 9:38 pm

Post Postao/la ;;;Toxic Boy;;; » uto lip 03, 2008 9:49 am

e sad mi je ovo problem našao sam bobinu ali mi slaba iskra akumulatori su novi svjećica nova super Bosna ali iskra je skroz slaba inače motor je skroz rasturen mada sam napravio generalku na mašini novi semerinzi,klip, radilica e i mašinu je bio ubačen mjenjač od 5 brzina pa sam i to sredio imao je neku bobinu od šest volti zelenu ma rasturen skroz evo slika
slika[/img]
Zadnja izmjena: ;;;Toxic Boy;;;, dana/u čet lip 05, 2008 2:43 pm, ukupno mijenjano 1 put.

Avatar
ernesto
Site Admin
Postovi: 13370
Pridružen/a: čet vel 28, 2008 2:53 pm

Post Postao/la ernesto » uto lip 03, 2008 9:58 am

Otvori si temu u garazi, pa postavi par slicica. Koliko vidim masina je od prvog TS-a.

Odgovori