Mali off, ali bolje se kuhati u kozi i opremi nego pasti u kratkim rukavima ili kratkim hlacama. Ja sam znao imati gguljene ruke iako sam imao koznu jaknu na sebi. Kad samo pogledam jaknu i zamislim si kako bi izgledao da su postrugotine i poderotine na jakni bile na meni, odmah si obucem tu istu jaknu i tek onda na motor. Ma koliko god da je vruce.
Nije za zezati se s time.
crash bar za MZ
Moderator/ica: deep
- PALE
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 2429
- Pridružen/a: uto lis 14, 2008 11:45 pm
- Lokacija: Rijeka - Vezica
Pa ako hoces postici da ti crah bar bude dovoljno cvrst da zastiti masinu a opet dovoljno mekan da se savije tamo gdje ti hoces da se savije u slucaju pada je gotovo nemoguce za napravit u kucnoj izradi. Zar nije bolje da bude dovoljno cvrst da kad sa malih brzina padnes ili ako ti se prevrne parkirani motor da sacuva masinu, i tako na malim udarcima ce rama izdrzat i nece joj nista biti....ali kad se sa vece brzine polomis nemozes ni ocekivat da ce ti crash bar ista sacuvat, pri jakim padovima sve se lomi...
.....I'm on the highway to hell......// Nije stvar u brzini, stvar je u vožnji!!
Ma ja mislim da pri padu masina kod eMZe i tako nema dodira s tlom posto citav motor pri padu zavrsava na guvernalu i zadnjem dijelu citavog motora (ako postoji kofer, onda na koferu pa na neki nacin kofer preuzima ostecenja). Dakle prvo na udaru je guvernal i limarija, masina tek u nekim slucajevima.
Ja sam na BMW-u imao crash bar za cilindre sto je i logicno posto pri padu cilindar ima izrazenu mogucnost dodira s tlom. Crash bar je napravljen tako da se na selnama koje ga drze crash bar oslobodi i nasloni na cilindar tako da rama ne trpi, a cilindar pri padu ima aluminijsku cijev koja se naslanja na cilindar i tako ga stiti deformirajuci se sama cijev.
Ja sam na BMW-u imao crash bar za cilindre sto je i logicno posto pri padu cilindar ima izrazenu mogucnost dodira s tlom. Crash bar je napravljen tako da se na selnama koje ga drze crash bar oslobodi i nasloni na cilindar tako da rama ne trpi, a cilindar pri padu ima aluminijsku cijev koja se naslanja na cilindar i tako ga stiti deformirajuci se sama cijev.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.