Stranica: 2/2.

Postano: ned svi 06, 2012 8:19 am
Postao/la ernesto
Mali off, ali bolje se kuhati u kozi i opremi nego pasti u kratkim rukavima ili kratkim hlacama. Ja sam znao imati gguljene ruke iako sam imao koznu jaknu na sebi. Kad samo pogledam jaknu i zamislim si kako bi izgledao da su postrugotine i poderotine na jakni bile na meni, odmah si obucem tu istu jaknu i tek onda na motor. Ma koliko god da je vruce.
Nije za zezati se s time.

Postano: ned svi 06, 2012 2:21 pm
Postao/la RAZZOR
O da. kolko puta sam se skuho u gradu na semaforima po ljetu. al hlace i jakna su skoro uvijek na meni. i kaciga, privezana naravno. Oprema cuva.

Postano: ned svi 06, 2012 5:01 pm
Postao/la PALE
Pa ako hoces postici da ti crah bar bude dovoljno cvrst da zastiti masinu a opet dovoljno mekan da se savije tamo gdje ti hoces da se savije u slucaju pada je gotovo nemoguce za napravit u kucnoj izradi. Zar nije bolje da bude dovoljno cvrst da kad sa malih brzina padnes ili ako ti se prevrne parkirani motor da sacuva masinu, i tako na malim udarcima ce rama izdrzat i nece joj nista biti....ali kad se sa vece brzine polomis nemozes ni ocekivat da ce ti crash bar ista sacuvat, pri jakim padovima sve se lomi...

Postano: ned svi 06, 2012 6:47 pm
Postao/la ernesto
Ma ja mislim da pri padu masina kod eMZe i tako nema dodira s tlom posto citav motor pri padu zavrsava na guvernalu i zadnjem dijelu citavog motora (ako postoji kofer, onda na koferu pa na neki nacin kofer preuzima ostecenja). Dakle prvo na udaru je guvernal i limarija, masina tek u nekim slucajevima.

Ja sam na BMW-u imao crash bar za cilindre sto je i logicno posto pri padu cilindar ima izrazenu mogucnost dodira s tlom. Crash bar je napravljen tako da se na selnama koje ga drze crash bar oslobodi i nasloni na cilindar tako da rama ne trpi, a cilindar pri padu ima aluminijsku cijev koja se naslanja na cilindar i tako ga stiti deformirajuci se sama cijev.