MZ ETZ251 PROBLEMI

Problemi za koje nema kategorija, ili ne znate u kojoj kategoriji bi postavili svoj problem s motorom

Moderator/ica: deep

Avatar
NELE22
Forumski maher
Postovi: 234
Pridružen/a: pet tra 04, 2008 7:41 pm
Lokacija: Orasje BiH

MZ ETZ251 PROBLEMI

Post Postao/la NELE22 » pet srp 11, 2008 5:43 pm

Pozdrav nije me dugo bilo al evo napokon sam sastavio emzu al imam probleme s njim: 1.akumulator se pri punjenju grije a i kad se napuni isprazni se sam od sebe(ok star je al nek barem izdrzi do sljedece plate) 2.iskrenje na platinama pretpostavljam da su platine ili kondezator riknili koliko me iskustvo sa tomosa podsjeca(na svjecici iskre ima) 3.gorivo ne dolazi u cilindar ocistio sam karburator dusu sam mu izduvo kompresorom al opet nista,pomozite mi koliko znate da ga pokrenem :D ako trebate jos koji podatak pitajte me :?:

Avatar
deep
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 1503
Pridružen/a: pet svi 30, 2008 4:32 pm
Lokacija: Slavonski Brod
Kontakt:

Re: MZ ETZ251 PROBLEMI

Post Postao/la deep » pet srp 11, 2008 8:10 pm

NELE22 je napisao/la:Pozdrav nije me dugo bilo al evo napokon sam sastavio emzu al imam probleme s njim: 1.akumulator se pri punjenju grije a i kad se napuni isprazni se sam od sebe(ok star je al nek barem izdrzi do sljedece plate) 2.iskrenje na platinama pretpostavljam da su platine ili kondezator riknili koliko me iskustvo sa tomosa podsjeca(na svjecici iskre ima) 3.gorivo ne dolazi u cilindar ocistio sam karburator dusu sam mu izduvo kompresorom al opet nista,pomozite mi koliko znate da ga pokrenem :D ako trebate jos koji podatak pitajte me :?:
Ajde da probam i ja nešto reći na to . 1. kažeš da ti se akumulator grije . na to imam pitanje jesi li štogod radio po intalaci , a da nisi siguran u ono što si ucinio . Hoću reči da razlog grijanja moze biti okretanje polariteta . Ili ako je što u kratkom spoju kad već kažeš da se prazni . A može i da je sam Akumulator u rikaveli (ukratkom spoju talogom ) da je spreman za zamjenu .

2. Iskrenje platina je isključivo do neispravnosti kondenzatora , a može u slučaju da su metalne platine a ne plastične biti u kratkom spoju odnosno platine probijaju .

3. probaj pročitati temu o uštimavanju karburatora pa ti možda pomogne .
Ovdje je nekad bio potpis!

Avatar
NELE22
Forumski maher
Postovi: 234
Pridružen/a: pet tra 04, 2008 7:41 pm
Lokacija: Orasje BiH

Post Postao/la NELE22 » sub srp 12, 2008 11:24 pm

hvala ti cim promijenim platine i kondezator javim rez. :D

Avatar
NELE22
Forumski maher
Postovi: 234
Pridružen/a: pet tra 04, 2008 7:41 pm
Lokacija: Orasje BiH

Post Postao/la NELE22 » sub srp 12, 2008 11:32 pm

zaboravi te pitat koliki je propisani tvor. razmak izmedu platina :D :?:

Avatar
deep
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 1503
Pridružen/a: pet svi 30, 2008 4:32 pm
Lokacija: Slavonski Brod
Kontakt:

Post Postao/la deep » ned srp 13, 2008 11:18 am

NELE22 je napisao/la:zaboravi te pitat koliki je propisani tvor. razmak izmedu platina :D :?:
posjedujem oprečne podatke po jednima je 0,30 , a po nekima 0,50 ja to inaće radim sa svojim starim špijunom , a sada na njemu ne vidim vrijednost .
Zadnja izmjena: deep, dana/u pet srp 18, 2008 6:55 am, ukupno mijenjano 1 put.
Ovdje je nekad bio potpis!

Avatar
bixic
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 5153
Pridružen/a: sub tra 19, 2008 9:24 pm
Lokacija: Vrapèe

Post Postao/la bixic » ned srp 13, 2008 4:51 pm

Vidiš to je i mene bunilo. Po jednim papirima razmak platinske dugmadi bi trebao biti 0,3+0,1mm, a razmak elektroda na svječici 0,6mm. Po drugim papirima razmak plat. dugmadi je 0,6 isto kao i na svječici, ali ipak mislim da to nije točan podatak i da se trenba voditi za onim gornjim. Dakle platine 0,3mm a svječica 0,6mm. Ja ih tako radim i nisam do sad uočio problema...

Avatar
NELE22
Forumski maher
Postovi: 234
Pridružen/a: pet tra 04, 2008 7:41 pm
Lokacija: Orasje BiH

Post Postao/la NELE22 » ned srp 13, 2008 4:53 pm

evo nasp sam u mz manualu da je 0,3

Avatar
bixic
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 5153
Pridružen/a: sub tra 19, 2008 9:24 pm
Lokacija: Vrapèe

Post Postao/la bixic » ned srp 13, 2008 4:55 pm

Eto vidiš, stavi ih na 0,3 i nećeš fulat...

Avatar
NELE22
Forumski maher
Postovi: 234
Pridružen/a: pet tra 04, 2008 7:41 pm
Lokacija: Orasje BiH

Post Postao/la NELE22 » pet srp 18, 2008 12:45 am

uspio sam ga upalit bez promjene djelova pa da postavim jedno pitanje:zasto svi majstori kad im spomenem mz kazu uh to je los motor najeb. es struja im je katastrofa nabaci struju od apn-a i rijesio si problem ,ah da ne zaboravim iz podrucja korpe lamele cuje se cudan zvuk dok vozim sve je ok drugi problem kad je motor ugasen i probam gurat motor sa ubacenom brzinom i stisnutim kvacilm tocak blokira probao sam podesavati ista stvar dok u voznji ne blokira

Avatar
deep
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 1503
Pridružen/a: pet svi 30, 2008 4:32 pm
Lokacija: Slavonski Brod
Kontakt:

Post Postao/la deep » pet srp 18, 2008 7:15 am

NELE22 je napisao/la:uspio sam ga upalit bez promjene djelova pa da postavim jedno pitanje:zasto svi majstori kad im spomenem mz kazu uh to je los motor najeb. es struja im je katastrofa nabaci struju od apn-a i rijesio si problem ,ah da ne zaboravim iz podrucja korpe lamele cuje se cudan zvuk dok vozim sve je ok drugi problem kad je motor ugasen i probam gurat motor sa ubacenom brzinom i stisnutim kvacilm tocak blokira probao sam podesavati ista stvar dok u voznji ne blokira
Izvini , ali ti majstori koji na spomen MZ tako ragiraju za mene i nisu neki majstori . MZ ni manje ni više nema problema nego neki drugi motori i mašine . Može se naletjeti na motor sa tvorničkom greškom , ali takav se motor vidi odmah dok je nov .

Dalje kad mi netko spomene magnetno paljenje od APN-a na MZ-u , a da o tome baš ništa ne zna (jer je to negdje načuo da se može ugraditi) ja se na to nasmijem i ne komentiram .

što se tiće guranja i blokiranja točka to ti je dokaz da ti tehnika guranja nije dobra . Ili imaš manju težinu , a prilikom skoka na motor ne ostvariš dobar kontakt gume i površine po kojoj guraš motor . Nema nekog valjanog razloga da blokira kog guranja , a ne blokira dok vozi .
Ovdje je nekad bio potpis!

Avatar
NELE22
Forumski maher
Postovi: 234
Pridružen/a: pet tra 04, 2008 7:41 pm
Lokacija: Orasje BiH

Post Postao/la NELE22 » pet srp 18, 2008 11:47 pm

ma lamele se ne odvajaju probao sam podesavat nemoze morat cu skinit lijevi deklo sad i u voznji osjetim da me usporaje kad sam u brzini s stisnutim kvacilom :cry:

Avatar
ernesto
Site Admin
Postovi: 13370
Pridružen/a: čet vel 28, 2008 2:53 pm

Post Postao/la ernesto » sub srp 19, 2008 9:26 pm

Nisam bas dobro shvatio ovo s guranjem, ali ako blokira sa stisnutim kuplungom onda cini mi se nije kuplung dobro podesen, a ako se radi da umjesto kurble palis motor na guranje, pa kada pustis kuplung on blokira, mozda ga pokusavas paliti u 1. brzini. Pokusaj u 2.

Avatar
NELE22
Forumski maher
Postovi: 234
Pridružen/a: pet tra 04, 2008 7:41 pm
Lokacija: Orasje BiH

Post Postao/la NELE22 » ned srp 20, 2008 12:28 am

zasad ga palim na guranje(proklete platine i kondezator) i to ubacim u trecu stisnem kvacilo i guram treba se dooobro upet da bi ga uopste gurnio bez da pustim kvacilo kao sto sam rekao probo sam podesavat na rucici kvacila da li se drukcije podesaje objasni mi :D

Avatar
bixic
Okorjeli MZ ovisnik
Postovi: 5153
Pridružen/a: sub tra 19, 2008 9:24 pm
Lokacija: Vrapèe

Post Postao/la bixic » ned srp 20, 2008 10:09 am

Evo ovako. Sajla obrtomjera je na jednom kraju spojena na puž radilice preko malog zupčanika. Zupčanik se nalazi u kučištu na samoj mašini. E sad moraš napravit slijedeće. Odvrnes plastičnu šelnu na sajli i odvojiš je od mašine. Zatim odvrneš ona tri šerafa koji kučište drže na mašini. Kad skineš kučište vidjet češ maticu radilice unutar jednog kruga koji na sebi ima 2 utora, a na njemu je velika ploča koja uliježe u te utore. Otpusti sajlu kvačila na upravljaču do kraja, skini pločicu i zavrni utore koliko god možeš u desno. nakon toga pažljivo vrati ploču da sjedne na rupe za šerafe, vrati kučište i dobro ga zategni, uvrni sajlu obrtomjera i podesi kvačilo na upravljaču. Ukoliko lamele nisu u Qrcu ovo bi trebalo raditi.

Avatar
NELE22
Forumski maher
Postovi: 234
Pridružen/a: pet tra 04, 2008 7:41 pm
Lokacija: Orasje BiH

Post Postao/la NELE22 » ned srp 20, 2008 5:25 pm

probat cu to sad ovih dana radim na krovu kuce moram pazit da ne sletim haha :D hvala

Odgovori