Stranica: 3/6.

Postano: sri vel 22, 2012 10:01 am
Postao/la zweitakt
Mirko je napisao/la:omjer goriva-zraka-dizna u tom grmu leži zec :wink:
baš to je i meni palo na pamet..., znaći ako je smjesa prebogata motor se jače i brže zagrijava( koda je pod čokom) , pa sviječica s obzirom na njen toplinski kapacitet tu trpi do određene granice i pregori

Postano: sri vel 22, 2012 10:45 am
Postao/la ShumiZmajcek
jesi probao sa toplim svecicama? tipa bosna f65! nikako 75-100 to su hladne svecice, pa ne trpe mnogo pregrevanje.

Skini ti karb i vidi koja ti je glavna dizna, posto preko nje dobija gorivo na leru. :wink:

Meni nikad nije crkla svecica, sem bosne f100, i kad mi karb bio u totalnom raspadu, vozim 50-60km pocne trokirati, skinem ocistim svecitu i teraj dalje.. :lol: onda mi je eMZo trosio 7-8l a svecica crna kao katran da sipam.. :lol:

Znaci skini svecicu i slikaj!! prema boji svecice moze se ustanoviti kvar!!

Ernesto, kad vuce fals vazduh onda eMZa radi na leru u visokim obrtajima do 2000 ;) nikako na manjima. Postoji mogucnost da ima previse goriva u smesi pa se gusi... :)

I kakav ti je akumulator? (nevezano za svecice, vec za ler) :)

Resicemo mi to!! :twisted:

Postano: sri vel 22, 2012 11:35 am
Postao/la Emza
Bosnine svecice su mi najmanje trajale,probao sam i f65 i f100.
Akumulator mi je bio pri kraju,sad sam kupio nov.
Sto se tice svecice,moram da sacekam da malo otopli,sad ga ne mogu voziti.Tako da cu da pokusam sve ovo sto ste mi rekli kad otopli.

Postano: sri vel 22, 2012 12:18 pm
Postao/la ShumiZmajcek
nesto tu bas nevalja.. :roll: cudno je da MZ jede svecice vise od Jawe.. :lol: :wink:

Postano: sri vel 22, 2012 11:44 pm
Postao/la deep
Očigledno treba jedan dobar pregled i podešavanje . Nije dovoljno promjeniti svječicu , a kad brzo vrisne ne potražiti problem u motoru . Iz svega što sam pročitao savjetujem komplet mali remont na struji , a nebi bilo loše i sustav za gorivo ,od pumpice na rezervaru do karburatora pregledati i po potrebi očistiti .

Kad predlažem remont struje onda mislim na provjeru vrijednosti propisanih od tvornice i vizualni pregled sa podešavanjem .

Postano: čet vel 23, 2012 8:05 am
Postao/la Mirko
ShumiZmajcek je napisao/la:nesto tu bas nevalja.. :roll: cudno je da MZ jede svecice vise od Jawe.. :lol: :wink:
nemože više od ČZ ili Jwe :lol: :lol:

Postano: čet vel 23, 2012 10:15 am
Postao/la deep
Mirko je napisao/la:
ShumiZmajcek je napisao/la:nesto tu bas nevalja.. :roll: cudno je da MZ jede svecice vise od Jawe.. :lol: :wink:
nemože više od ČZ ili Jwe :lol: :lol:
Ma ja vam dečki kažem da ne smije uopće jesti svjećice , a usporedba sa čezom ili jawom ne dolazi u obzir . :wink:

Kad jednom staviš svjećicu , zaboraviš kada si ju stavio , ako ne čačkaš po motoru po sistemu "ajde da vidimo jel može i drugačije " . Kad velim svjećicu ne mislim na eksperimentiranje nego na ono što je propisano po toplinskoj vrijednosti zvala se ona Isolator , Bosna - Enker .

Sad će neko zasigurno reći vidi ,opet fantazira , ali nema rješenja klikom prsta . Možeš se namijenjati svjećica sepet i zaključiti kako emzo jede svjećice .

Jeste li znali da kondenzator može zadavati jako velike probleme ako je neispravan . Pojede platine u trenu , pa onda velimo kako smo ugradili ne kvalitetne platine . Samo da dodam ,povečano iskrenje na platinama ,loša iskra na svijećici .Osobno kad mijenjam platine obavezni, ali obavezno mijenjam i kondenzator . Jasno ako se radi o remontu onda ide i nova svječica . Prije te promjene provjerim u kakovom je stanju visokonaponski kabel i lulica ( ako je tu traljava veza ) mijenjam oboje . Nadalje provjera bobine ( to je malo kompliciraniji postupak ) pa ga baš i ne rade svi u kućnoj radinosti . Nije toliko kompliciran da ga ne možete i sami napraviti ali. Dalje ako nam dinamo ,odnosno alternator ne šalje dovoljno struje , a uz to nam akumulator na izdisaju . Kada nešto od nabrojanog bojkotira , a desi se da u većini slučajeva imamo nekoliko slabih točaka , jasno je da ne možemo dobiti kvalitetnu iskru , a to za sobom povlači povečano trošenje svječice i nepravilan rad .
I onda mi krenemo mijenjati svjećice misleči da je svaka druga koju ušarafimo bolja od one koju smo izvadili . Je ali za kratko , jer i nju čeka ista sudbina -- zamjena sa drugom .
I sad jedan mali trik ! Dovoljno je samo pretresti sve gore nabrojano na način da se očiste veze , preštelaju uz čiščenje platine , pregleda visokonaponski kabal i skrati do zdravog , ali ne da ne može dokučiti do svječice , skine radio zaštita sa lulice , ako postoji ( nakupina vlage ispod ) , napuni akumulator , i da se mene pita ja bih provjerio stanje punjenja na regleru i stanje bobine .
Već sam ranije spominjao i sistem dovoda goriva do svječice , a tu mislim i na omjer smjese koji jako utječe na ispravan rad svječice . I kada sve to tako napravimo ,od mijenjanja do mijenjanja svjećke zaboravimo kad smo je stavili zadnji puta .

Postano: čet vel 23, 2012 5:17 pm
Postao/la Emza
deep je napisao/la:Očigledno treba jedan dobar pregled i podešavanje . Nije dovoljno promjeniti svječicu , a kad brzo vrisne ne potražiti problem u motoru . Iz svega što sam pročitao savjetujem komplet mali remont na struji , a nebi bilo loše i sustav za gorivo ,od pumpice na rezervaru do karburatora pregledati i po potrebi očistiti .

Kad predlažem remont struje onda mislim na provjeru vrijednosti propisanih od tvornice i vizualni pregled sa podešavanjem .
Struja je proverena,struja nije,mislim da su mi platine u mikromilimetar nastelovane,kondenyator nov,bombina menjana,koliko se secam proveravao sam i altenator,lepo puni.Ma nije struja 99%,nesto je u karburatoru,aj da malo otopli pa cu da vidim da opet cackam oko karburatora.

Postano: uto vel 28, 2012 6:35 pm
Postao/la Emza
Ljudi danas sam pre voznje motor a skinuo onu diznu za smesu jer sam nabavio novu,i video sam da je stara bila za milimetar ipo mozda i dva kraca od nove,zavio sam tu novu do kraja i lepo je radio,bas sam vozio polako,cak jedno kilometar iza druga koji vozi biciklu i to sa svecicom koja mi je vec jednom crkla. I danas mi nijedanput nije crkla svecica a presao sam sigurno jedno 15 km po gradu,sad zato sto ladno vreme ili sam ga stvarno popravio videcemo kad malo otopli.Dobro to sto mi ne drzi ler i sto poceli da se cuju lezajevi na radilici i sto mi otiso lezaj prednje kocnice i sto sam sjebo levu nogu na nogostop nema veze...

Postano: uto vel 28, 2012 7:54 pm
Postao/la ernesto
Ma glavno da je svjecica OK :D . Izgleda da ti je ipak bio problem s benzinom/diznom, nema veze sto je hladno.

Postano: ned ožu 04, 2012 12:38 am
Postao/la Emza
Crce svecica danas.Imao sam neki stari neispravan akumulator na njemu a sraf za podesavanje smese mi je bio skroz zavijen. Kad sam skinuo svecicu bila je crna kao ugalj.Sad neki dan cu da stavim nov akumulator,skinem karburator da ga pregledam opet i ocistim,pregledam paljenje i videcu sta ce da bude.
Nego ne shvatam kako neispravan akumulator moze unistiti svecicu?

Postano: ned ožu 04, 2012 7:52 am
Postao/la Svejk
Fali ti zraka u smjesi,nemaš dobar omjer.Akumulator jedino može uticati ako imaš neredovitu iskru,pa ti sve ne sagori,ali to bi kad motor radi trebao odraditi alternator.

Postano: ned ožu 04, 2012 8:59 am
Postao/la ernesto
Imas u rubrici o mehanici nekoliko tema o stelanju fergazera pa ga tako postelaj. Ja sam upravo zbog toga, jer bez ispravne smjese motor lose radi, otvorio neki dan jos jednu temu o tome. Fergazer, platine i regler se stelaju, ovo ostalo uglavnom radi ili ne radi pa si pogledaj te teme.

Postano: ned ožu 04, 2012 10:15 am
Postao/la ShumiZmajcek
da definitivno imas mnogo goriva u smesi.. :wink: a akumulator utice na to sto nemas ler gas, jer MZov alternator ne puni ispod 1500 obrtaja.. :wink: :)

Postano: ned ožu 04, 2012 10:42 am
Postao/la deep
Da probamo riješiti i taj slučaj : Navodiš da citiran : " Kad sam skinuo svecicu bila je crna kao ugalj."

Prije svega moramo znati da li je bila uz to što je bila crna i zauljena . Ako je bila samo crna i suha onda tražiš problem u pedpaljenju , a ako je masna (mokra ) i uz to crna onda tražiš problem u smjesi goriva i zraka . To kažu da ti je bogata smjesa , a ja bih dodao ,da to nije smjesa nego trošiš sirovo gorivo .

Višekratno razmišljam o tom tvojemu izgaranju svječica i neznam da sam vidio da spominješ ugradnju "nove" nikad korištene sviječice odgovarajuće vrijednosti . Zašto to spominjem jer ako si pregledao sve ono od ranije što sam spomenuo , zamjenio eventualne uzroke ( lulica , visokonaponski kabal , platine i kondenzator ) pregledao bobinu i otklonio mogučnost da ti sa smjesom nije kako treba biti , garantiram da se to ne smije dešavati .

Znam , ali kod tebe se dešava i to jesu problemi , jer kako vidim ti imaš i dodatni problema što imaš neki kako kažeš stari akumulator . Predpostavljam poluispravan ili čak neispravan , u kojem ti je stanju centrala za proizvodnju struje ? Da li ona može pokriti svojom proizvodnjom struju koja je potrebna za potrošače , a da ostane struje za kvalitetnu iskru ? Jer ako je akumulator kao rekoh neispravan , a isti je i stabilizator napona , onda ti nečeš zasigurno moći tako jednostavno pronači kvar .

Ili riješavaš sukcesivno struju i gorivo ili sve to radiš slčkajnim pokušajima . Trečeg nema .