gušenje pri nagibu
Moderator/ica: deep
-
- Ugledni forumas
- Postovi: 321
- Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 5:49 pm
- Lokacija: okolica Vinkovci
gušenje pri nagibu
znači kad stavim emzu na bočni nogar i kad bude tako nagnit 5 sekundi i ugasi se.. el imo neko takvih iskustava?
- yomarkinaMZ
- Nepopravljivi MZ fanatik
- Postovi: 1140
- Pridružen/a: sri srp 21, 2010 10:22 am
- Lokacija: Kri¾evci
-
- Ugledni forumas
- Postovi: 321
- Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 5:49 pm
- Lokacija: okolica Vinkovci
- Stari lisac
- Generalisimus
- Postovi: 811
- Pridružen/a: čet srp 09, 2009 8:14 pm
- Lokacija: Novi Sad
Mislim da bi trebalo skinuti karburator i lonce sa njega, pa pogledati kako radi plovak. Moze biti da se zaglavljuje , ostane zaglavljen u gornjem polozaju, motor potrosi gorivo iz lonceta, a ne stigne mu novo i ugasi se.
Dakle skinuti karburator, lonce, plovak pa ispolirati osovinicu plovka i mozda malo oturpijati plovak sa obe strane ( onaj deo gde prolazi osovinica ) da moze lako da ide izmedju onih usica gde stoji osovinica.
Dakle skinuti karburator, lonce, plovak pa ispolirati osovinicu plovka i mozda malo oturpijati plovak sa obe strane ( onaj deo gde prolazi osovinica ) da moze lako da ide izmedju onih usica gde stoji osovinica.
Dok curi - dobro je - znaci da ima ulja
Mazano ne skripi - kazu stari ljudi
[img]http://s18.rimg.info/48e1877f1704ff812f ... d9.gif[img]
Mazano ne skripi - kazu stari ljudi
[img]http://s18.rimg.info/48e1877f1704ff812f ... d9.gif[img]
- horex
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 2464
- Pridružen/a: uto ruj 02, 2008 7:53 am
- Lokacija: KT-Ivaniæ Grad - ZG
Oslobodi sajle (bužire) ispod rezervoara pogotovo ak si ih svezal sa plastičnim stopicama.yomarkinaMZ je napisao/la:meni se ista stvar događala.
kad bih ga nagnuo ulijevo, volan, onda bi mi se počeo gasiti, a kad bi okrenuo volan u desno, onda bi otišo na 5-6 tisuća okretaja....
what the fuck is happening???




- yomarkinaMZ
- Nepopravljivi MZ fanatik
- Postovi: 1140
- Pridružen/a: sri srp 21, 2010 10:22 am
- Lokacija: Kri¾evci
-
- Ugledni forumas
- Postovi: 321
- Pridružen/a: sri ruj 08, 2010 5:49 pm
- Lokacija: okolica Vinkovci
ma ubiti meni to ni nesmeta baš pošto ga nikad ni ne ostavljam u leru da radi na bočnoj nogari najvise me zanima zašto.. zašto se to događa samo pri nagibu znaći nebitno u kojem je položaju volan.. imam osječaj kao da mu se dizna umoči skroz u gorivo i da se zato zaguši mislio sam možda je to normalno kod mz-a