osjetljivost mz-a na filter zraka
Moderator/ica: deep
osjetljivost mz-a na filter zraka
Interesira me koliko je etz 150 osjetljiv na nedostatak filtera zraka, tj zamjenu originalnog neki aftermarket filterom
naime ubacujem mz masinu u jednu cross ramu pa nemam mjesta za original filter a zadnje sto bi zelio je rupa u ubrzanju
molio bi sve koji su radili nesto oko sistema zraka da daju svoje misljenje
naime ubacujem mz masinu u jednu cross ramu pa nemam mjesta za original filter a zadnje sto bi zelio je rupa u ubrzanju
molio bi sve koji su radili nesto oko sistema zraka da daju svoje misljenje
- RAZZOR
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 3030
- Pridružen/a: ned lip 07, 2009 9:41 pm
- Lokacija: Beli Manastir
kolko sam ja radio oko tog. moze ti se dogodit da je usis glasniji od ispuha. provjereno. uglavnom ak mu das vise zraka onda trea i veca dizna. rupa nebi smijelo bit
AUTODIAGNOSTIKA I PODESAVANJE (AUDI,VW,SEAT,SKODA)
POLIRANJE FAROVA
SLAZEM ILI PO POTREBI PROVLACIM NOVU STRUJU NA MOTORIMA
TEL. 0955142224
POLIRANJE FAROVA
SLAZEM ILI PO POTREBI PROVLACIM NOVU STRUJU NA MOTORIMA
TEL. 0955142224
- RAZZOR
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 3030
- Pridružen/a: ned lip 07, 2009 9:41 pm
- Lokacija: Beli Manastir
Dellorto 28 ili 26 nisam siguran koji tocno. umjesto filtera sam stavio carapu namocenu u naftu. dina je bila 130 ili cak veca. dobijes da motor bolje ide ali teze je ustimat ga i ustimat ler. i usis mi se cuo jace od ispuha XD
AUTODIAGNOSTIKA I PODESAVANJE (AUDI,VW,SEAT,SKODA)
POLIRANJE FAROVA
SLAZEM ILI PO POTREBI PROVLACIM NOVU STRUJU NA MOTORIMA
TEL. 0955142224
POLIRANJE FAROVA
SLAZEM ILI PO POTREBI PROVLACIM NOVU STRUJU NA MOTORIMA
TEL. 0955142224
- deep
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 1503
- Pridružen/a: pet svi 30, 2008 4:32 pm
- Lokacija: Slavonski Brod
- Kontakt:
Osjetljivost MZ-a na filter je velika . Kako na neadekvatnu zamjenu tako na razne improvizacije . Vrlo bitna stvar kod MZ-a je da i uz orginal filter ne vuće falš zrak iz kutije u kojoj je filter .
Nekažem da se ne može improvizirati i dobiti približno da motor radi zadovoljavajuče , ali zasigurno neće takom improviziranom motoru biti idealno podešena smjesa , pa će dobiti nejednolik rad , možda neće imati ler i gotovo da sam siguran da će se potrošnja goriva višestruko uvečati .
Nekažem da se ne može improvizirati i dobiti približno da motor radi zadovoljavajuče , ali zasigurno neće takom improviziranom motoru biti idealno podešena smjesa , pa će dobiti nejednolik rad , možda neće imati ler i gotovo da sam siguran da će se potrošnja goriva višestruko uvečati .
Ovdje je nekad bio potpis!
Hi hi ,kada sm bio mlađi ,i neiskusniji, na svom MZ 150 sam onaj poklopac filtera u obliku ljevka stavio unutra do rame,i maltene sasvim zatvorio dovod zraka.Što je najbolje ,tako sam iz Osijeka otišao u Orašje i vratio se.Jedino nije htio preko 90 i gasio se u leru.Kasnije tek kad sam stigao kući nije htio da upali
Nije mi ni dan danas jasno na koju foru je taj motor uopće radio,a ne da je prešao taj put! I koja je to sprdnja bila,kada je iskusniji lega skužio što sam napravio 


Tek gurajući tužna lica motor pokraj sebe - shvatim koliko sam se malo prije kretao brzo!
- deep
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 1503
- Pridružen/a: pet svi 30, 2008 4:32 pm
- Lokacija: Slavonski Brod
- Kontakt:
Ima još boli biser
Moj kolega davih godina od emze pravio čoper pa mu smetala kutija od zračnog filtera i onaj dekl od akumulatora ( radi se o TS-u ) . povadio on to sve srezo taj dio rame uglavio sic o pony expresa , a na gumu koja spaja kargurator sa prostorom za zračni filter natakario najlon čarapu i sve to osigurao gumicom nasječenu od nutarnje gume od bicikla .
Kad je upalio motor (pokušao upaliti ) jednostavno nesta najlon čarapa ,ko da je nikad ni bilo nije . Usiso ju emzo iz cuga .
Na moj upit što mu taj komad najlon čarape radi to , veli moj kolega da mu motor ne usisava prašinu
Možete pretpostaviti da li je i koliko takav motor radio? Nemorate se mučiti ,otkriti ću vam tajnu . Nikad nista od te prerade .

Moj kolega davih godina od emze pravio čoper pa mu smetala kutija od zračnog filtera i onaj dekl od akumulatora ( radi se o TS-u ) . povadio on to sve srezo taj dio rame uglavio sic o pony expresa , a na gumu koja spaja kargurator sa prostorom za zračni filter natakario najlon čarapu i sve to osigurao gumicom nasječenu od nutarnje gume od bicikla .
Kad je upalio motor (pokušao upaliti ) jednostavno nesta najlon čarapa ,ko da je nikad ni bilo nije . Usiso ju emzo iz cuga .
Na moj upit što mu taj komad najlon čarape radi to , veli moj kolega da mu motor ne usisava prašinu

Možete pretpostaviti da li je i koliko takav motor radio? Nemorate se mučiti ,otkriti ću vam tajnu . Nikad nista od te prerade .
Ovdje je nekad bio potpis!
- ShumiZmajcek
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 2140
- Pridružen/a: uto kol 24, 2010 4:57 pm
- Lokacija: Srbija, Arilje
potaknut vasim iskustvima i preporukama sam odustao od raznih gljiva i inih polurijesenja i preradio original air-box od malagutija na koji stavljam motor
dakle od mz-a je ostala ona guma koja ulazi u onu metalnu kutiju, u punoj duzini (nekih 15 ak cm) i ona ide u taj air box koji ima svoj spuzveni filter zraka
ulaz zraka u air box sam napravio jednake kvadrature onom pravokutnom ulazu u mz filter
motor dobro drzi ler i prima gas u neutralu, u voznji jos nisam probao jer još nemam odgovarajuci lancanik, izraduje ga kolega motomos sa foruma
dakle od mz-a je ostala ona guma koja ulazi u onu metalnu kutiju, u punoj duzini (nekih 15 ak cm) i ona ide u taj air box koji ima svoj spuzveni filter zraka
ulaz zraka u air box sam napravio jednake kvadrature onom pravokutnom ulazu u mz filter
motor dobro drzi ler i prima gas u neutralu, u voznji jos nisam probao jer još nemam odgovarajuci lancanik, izraduje ga kolega motomos sa foruma