Stranica: 2/2.

Postano: pon ožu 05, 2012 7:14 am
Postao/la Sumskay
a eto hvala decki na svim savijetima ali uspijeli smo rijesiti problem,tj. buraz je uspio rijesiti problem,uglavnom bilo je do karburatora,igra s ona dva vijka,za omjer ler-gasa i smjese zraka i goriva,uglvnom sad radi samo sto i dalje trosi 10 l sto namjeravam rijesiti mijenjanjem centralne dizne koja mi je sad prevelika(treba biti original 125ica a meni je 130ka stavljena) i mijenjanjem igle,siber mi se cini ok a kada ove dvije stavke zamijenim mislim da bi to trebalo biti to!

Postano: pon ožu 05, 2012 10:19 am
Postao/la ShumiZmajcek
Sumskay je napisao/la:a eto hvala decki na svim savijetima ali uspijeli smo rijesiti problem,tj. buraz je uspio rijesiti problem,uglavnom bilo je do karburatora,igra s ona dva vijka,za omjer ler-gasa i smjese zraka i goriva,uglvnom sad radi samo sto i dalje trosi 10 l sto namjeravam rijesiti mijenjanjem centralne dizne koja mi je sad prevelika(treba biti original 125ica a meni je 130ka stavljena) i mijenjanjem igle,siber mi se cini ok a kada ove dvije stavke zamijenim mislim da bi to trebalo biti to!
nijeeeeeeee, original je 130 za taj karb. za stari tip karburatora je 125, i to nema veze sa diznom nego ti propao siber(cilindar) pa ti mnogo smese pusta u cilindar!!! :wink:

meni trosi 5l i to imam tesku ruku na gasu.. :lol: isti karb. a kad mi je siber bio sjeban trosio 8l.. :wink: i imao diznu 125. a sad imam 130(naravno stavio sam drugi karb.)! :wink:

Postano: pon ožu 05, 2012 11:51 am
Postao/la Sumskay
vidim da imas puno iskustva i vjerujem ti,znaci nista mi puno nece pomoci ta promijena centralne dizne,vec da se koncentriram na siber i iglu,sad cu ga postelat po onim mjerilima sto si stavio tamo di ima tocno omjeri ler-gasa i gorivo - zraka,kako si rekao da za gorivo treba 1.5-2 puta bit odvrnut vijak jel,a onaj od ler gasa koliko?