Stranica: 1/2.

tema za sve vrste mz motora,kako sto rastaviti i sastaviti!

Postano: ned ožu 18, 2012 10:59 pm
Postao/la valerio_kos
dakle,nedavno sam kupio mz-a etz-a 250 u losem stanju sa urednim papirima,i krenuo ga renovirati na novo,i ide mi zasad dobro,ali bilo je par sitnca koje nisam znao rastaviti kao naprimjer kmh sat i obrtomjer.
nisam znao kako ih izvaditi iz one gume!
uz pomoc clana "ernesto" usjesno sam sve rastavio bez ikakvih lomova i kvarova!
ovu temu sam otvorio pomalo i uz njegov prijedlog da se ovdje napisu sve raznorazne sitnice koje nisu lagane za rastavit,pa da nebi bilo zabuna bolje je da se provjeri ovdje pa onda ic rastavljat,jer steta je kasnije popravljat i kupovat drugo!
ja sam novi clan,i mlad sam tj. 17 godina imam,ali imam gušta u šarafanju mz motora a i ddrugih starijih rijeđih tipi :D

Postano: ned ožu 18, 2012 11:03 pm
Postao/la ShumiZmajcek
ja do sad rastavljao/sastavljao 250ku, 251, TS250, etz 125 i 150.. :lol: 8) i jednu Jawu TS 350 :)

Postano: ned ožu 18, 2012 11:13 pm
Postao/la ernesto
Mislim da je Valerio ovo zamislio kao rubriku gdje bi se mogla postavljati pitanja o naoko jednostavnim stvarima koje se cine jednostavne, a opet ako netko nesto ne zna, nece znati niti zarulju zamijeniti.

Normalno je pitati kako se mijenjaju lamele, ali rijetko tko ce pitati kako zamijeniti osigurac jer to kao svi znaju. Mozda ipak ima ljudi koji neke stvari koje smatramo jednostavnim ne znaju, a srame se pitati jer bi to kao svatko ko vozi motor trebao znati.

Postano: ned ožu 18, 2012 11:17 pm
Postao/la valerio_kos
super,dakle sad znam koga cu jos pitati za savjete !! :D

da,bas to ernesto! :)
haha,da,nazalost ima i takvih,pa onda nesto zbralju ili spale na motoru!

Postano: ned ožu 18, 2012 11:21 pm
Postao/la ShumiZmajcek
pitaaaj svee sto te zanima... :D :D

Postano: pon ožu 19, 2012 8:15 pm
Postao/la deep
može komotno pitajte sve što bi vam moglo predstavljati problem .

Postano: sri ožu 21, 2012 8:03 pm
Postao/la valerio_kos
imam pitanje,kolike snage moraju bit zaruljice od kontrolki i svjetala u satovima?
kod mene su od 6v a instalacija 12 pa mi to nije jasno!

Postano: sri ožu 21, 2012 8:45 pm
Postao/la jpavlek
pa kako sad mozes imat struju ili 6v ili 12v nema popola pa vidi malo po motoru koliko je volta
:?

Postano: sri ožu 21, 2012 8:46 pm
Postao/la jpavlek
zaboravih te pitat jesi ti vozio onu izh planetu 350 ili tako nesto?

Postano: sri ožu 21, 2012 9:18 pm
Postao/la ernesto
Zanima te snaga ili napon? Napon mora biti onoliko Volti koliko je na akumulatoru, znaci ako je instalacija 12V, onda i zaruljice moraju biti 12V jer inace nece dugo trajati.

Postano: sri ožu 21, 2012 9:27 pm
Postao/la valerio_kos
struja je 12 volti ali su zarulje bile 6volti pa mi je to bilo sumnjivo!
da,i jos ju vozim,zasto pitas?
pa sad me zanima jos snaga,koliko wata mora bit? hocu da sve bude picpic tvornicko stanje!

Postano: sri ožu 21, 2012 9:32 pm
Postao/la ernesto
Mislim da bi trebale biti 2W, ali i tako ne vjerujem da imas veliki izbor. Pretpostavljam da su sve te male zaruljice iste ili slicne wataze.

Postano: sri ožu 21, 2012 9:49 pm
Postao/la valerio_kos
ok,hvala kolega! :D

Postano: sri lip 13, 2012 8:56 am
Postao/la valerio_kos
imam opet novu eMZu u garazi haha :D i zanima me kako skinut kvacilo?
trebam napravit radapciger koji ce imat prihvat na navoj od kvacila i kontra vijak na onu tanju osovinu?

Postano: sri lip 13, 2012 10:01 am
Postao/la ernesto
Pogledaj dal u rubrici "majstorska poduka" ili u rubrici "Motor/mehanika" postoji ovakva tema o skidanju kvacila pa ako nema otvori novu temu s tim problemom/naslovom. Tako ce se lakse naci problem, a i imati cemo probleme sortirane pod odredjenim imenima pa ce ih kasnije biti lakse naci :wink: .