zatrzavanje/ljuljanje
Moderator/ica: deep
- zweitakt
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 1973
- Pridružen/a: ned ožu 15, 2009 10:25 am
- Lokacija: Karlovac -Zadobarje
zatrzavanje/ljuljanje
evo mene sa problemom, paljenje je naštelano po ps-u, fergazer isto tak, motor super drži ler, povlači iz mjesta dobro ( bez one rupe do 3000,kaj često zna bit na 250tki), ali kad pustim gas, a vozim se recimo između 3 i 4 tisuče okretaja, počne zatrzavat i lagano ljujat se, kad opet dam gas, sve o.k., kaj bi to bilo sad..., brine me to da nisu možda ležaji radilice ak je ovo drugo sve dobro?
- PALE
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 2429
- Pridružen/a: uto lis 14, 2008 11:45 pm
- Lokacija: Rijeka - Vezica
Meni je to prisutno na gotovo svakom 250 MZ motoru...skoro na svakom do sada....dok ETZ 150 mi toga uopce nikad nije imao, ono kad pustis gas kao da je ugasen klizi...
Jedan frend mi je reko da je to trzanje kada pustis gas rijesio tako da je promjenio karburator, on je stavio potpuno novi karburator i kaze da je to trzanje nestalo potpuno...
Jedan frend mi je reko da je to trzanje kada pustis gas rijesio tako da je promjenio karburator, on je stavio potpuno novi karburator i kaze da je to trzanje nestalo potpuno...
.....I'm on the highway to hell......// Nije stvar u brzini, stvar je u vožnji!!
- zweitakt
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 1973
- Pridružen/a: ned ožu 15, 2009 10:25 am
- Lokacija: Karlovac -Zadobarje
PALE je napisao/la:Meni je to prisutno na gotovo svakom 250 MZ motoru...skoro na svakom do sada....dok ETZ 150 mi toga uopce nikad nije imao, ono kad pustis gas kao da je ugasen klizi...
Jedan frend mi je reko da je to trzanje kada pustis gas rijesio tako da je promjenio karburator, on je stavio potpuno novi karburator i kaze da je to trzanje nestalo potpuno...
- ShumiZmajcek
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 2140
- Pridružen/a: uto kol 24, 2010 4:57 pm
- Lokacija: Srbija, Arilje
Novi fergazer rjesava stvar . Ali moći je to rjesiti elektrolizom .
Samo neznam gdje bi to napravil. To imaju veci servisi automobila (za čiščenje dizne ) ili mogu imati servisi koji popravljaju manje strojeve (flakserice , motorke i takve stvari ) .
Problem je kaj nemres očistiti fergazer iglom na nekim mjestima.
Kao i ovo govno od goriva kaj imamo . Nema vise olova u njemu , a olovo stiti cijelu masinu dodatno i pogotovo fergazer. Sad se vecinom samo naslage skupe koje je tesko cisti .
Samo neznam gdje bi to napravil. To imaju veci servisi automobila (za čiščenje dizne ) ili mogu imati servisi koji popravljaju manje strojeve (flakserice , motorke i takve stvari ) .
Problem je kaj nemres očistiti fergazer iglom na nekim mjestima.
Kao i ovo govno od goriva kaj imamo . Nema vise olova u njemu , a olovo stiti cijelu masinu dodatno i pogotovo fergazer. Sad se vecinom samo naslage skupe koje je tesko cisti .
- ShumiZmajcek
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 2140
- Pridružen/a: uto kol 24, 2010 4:57 pm
- Lokacija: Srbija, Arilje
- PALE
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 2429
- Pridružen/a: uto lis 14, 2008 11:45 pm
- Lokacija: Rijeka - Vezica
Pa sto ti je problem procistit emzin karburator, pa nije da ima neke cudne kanale ili bome malene dizne, za krupne mrvice mozes sve ocistit fizicki za zicama i sl. stvarima a sitnije stvari propuses na kompresor na zrak i ode sve!
Mislim da bi jos jedno rijesenje ovog trzanja bilo da se ugrade usisne lamele (reed valve) no to je moje samo razmisljanje...
Mislim da bi jos jedno rijesenje ovog trzanja bilo da se ugrade usisne lamele (reed valve) no to je moje samo razmisljanje...
.....I'm on the highway to hell......// Nije stvar u brzini, stvar je u vožnji!!
- zweitakt
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 1973
- Pridružen/a: ned ožu 15, 2009 10:25 am
- Lokacija: Karlovac -Zadobarje
budem probal opart i ispuhat fergazer, ionak ga moram pregledat detaljno jer se planiram vozit na Pag tamo početkom 7. mj, a karlovac - pag je dobar potez za mz
2Pale, to ti je inače ona mz-a 251 od ervina sa crnim deklovima, inače motor je najprije uzel dellboy, pa ja od njega, sve je bilo super osim kaj sam moral klip zamjenit jer je ili ervin ili vlasnik prije stavil sviječicu sa dugim navojem pa je stopilo čelo
2Pale, to ti je inače ona mz-a 251 od ervina sa crnim deklovima, inače motor je najprije uzel dellboy, pa ja od njega, sve je bilo super osim kaj sam moral klip zamjenit jer je ili ervin ili vlasnik prije stavil sviječicu sa dugim navojem pa je stopilo čelo

- PALE
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 2429
- Pridružen/a: uto lis 14, 2008 11:45 pm
- Lokacija: Rijeka - Vezica
Eh da sam ja tada imao novce kada ga je ervin prodavao nebi niti razmisljao dal da ga kupim...ono je bilo savrseno stanje, a jako dobro poznajem i prvog vlasnika tog motora i znam kako se je odrzavao, stvarno motor za 10!
Daj nemoj mi slucajno proci blizu Rijeke ni ti niti delboy bez da se javite...ali ozbiljno stanite ovdje malo pa cemo na cugu neku barem....
BTW mozda se i na pagu sretnemo posto ja cesto znam dole ici...
SRY NA OFF TOPICU
Daj nemoj mi slucajno proci blizu Rijeke ni ti niti delboy bez da se javite...ali ozbiljno stanite ovdje malo pa cemo na cugu neku barem....
BTW mozda se i na pagu sretnemo posto ja cesto znam dole ici...
SRY NA OFF TOPICU

.....I'm on the highway to hell......// Nije stvar u brzini, stvar je u vožnji!!
- ShumiZmajcek
- Okorjeli MZ ovisnik
- Postovi: 2140
- Pridružen/a: uto kol 24, 2010 4:57 pm
- Lokacija: Srbija, Arilje
Sličan problem imam i ja,ali tek u četvrtoj brzini kad je u obrtajima i taman bi ga trebao prebaciti u petu,ako oduzmem gas dolazi do zatrzavanja.Boja svijećice ok,platine 2,7 prije GMT,karburator nov novcat,a problem ostao!
Svaki savjet dobrodošao
Svaki savjet dobrodošao

Tek gurajući tužna lica motor pokraj sebe - shvatim koliko sam se malo prije kretao brzo!