Problemi s ETZ 251
Moderator/ica: deep
-
- Cesti posjetilac foruma
- Postovi: 34
- Pridružen/a: sub svi 25, 2013 10:03 am
- Lokacija: ©. Polje
Problemi s ETZ 251
Radi se o ETZ 251.
Napravljena je kompletna restauracija motora: nova radilica, bušenje cilindra na 69.50, novi klip s karikama, komplet novi ležaji i semerinzi, nova korpa kvačila, opruge i lamele, novi karburator, platine i kondenzator.
Paljenje poštelano 2.8 mm prije GMT, razmak platina 0.4 mm. Instalacija kompletno rađena (sve stopice promijenjene). Motor uredno upalio i vozio bez problema nekih 200 km i onda problemi. Pri nekih 4000 - 5000 okretaja počne trokirati i pucati iz auspuha, te se ugasi i neće više upaliti. Kada skinem svječicu bude mokra od goriva. Očistim ju i kada upalim radi dobro u leru sve dok ne podignem obrtaje na 4000 - 5000 i opet isto trokiranje i pucanje. Karburator je podešen gorivo na 2.5 kruga, a zrak na oko 4 kruga igla je na sredini. Ne znam više što da radim sve sam pokušao pomicati iglu i gore i dolje, podešavao paljenje i stalno isto.
Napravljena je kompletna restauracija motora: nova radilica, bušenje cilindra na 69.50, novi klip s karikama, komplet novi ležaji i semerinzi, nova korpa kvačila, opruge i lamele, novi karburator, platine i kondenzator.
Paljenje poštelano 2.8 mm prije GMT, razmak platina 0.4 mm. Instalacija kompletno rađena (sve stopice promijenjene). Motor uredno upalio i vozio bez problema nekih 200 km i onda problemi. Pri nekih 4000 - 5000 okretaja počne trokirati i pucati iz auspuha, te se ugasi i neće više upaliti. Kada skinem svječicu bude mokra od goriva. Očistim ju i kada upalim radi dobro u leru sve dok ne podignem obrtaje na 4000 - 5000 i opet isto trokiranje i pucanje. Karburator je podešen gorivo na 2.5 kruga, a zrak na oko 4 kruga igla je na sredini. Ne znam više što da radim sve sam pokušao pomicati iglu i gore i dolje, podešavao paljenje i stalno isto.
Güssi ima ili je imao tri vrste platina, jeftinije su bile te neke "nekakve" proizvodnje, desetak Eura su bile neke bolje, a dvanaest do cetrnaest su bile bakelitne (ako se ne varam tako su od prilike bile cijene i kvaliteta).
Ja sam imao iste simptome: 200km sve OK, nakon toga trokiranje u vecoj turazi. Svjecice se ne sjecam kako je izgledala. Ipak pokusaj ponovno postelati paljenje pa ces vidjeti. To ti je najjeftinije, a ako nije to onda si eliminirao jedan moguci problem pa kreni na provjeru drugih stvari.
Ja sam imao iste simptome: 200km sve OK, nakon toga trokiranje u vecoj turazi. Svjecice se ne sjecam kako je izgledala. Ipak pokusaj ponovno postelati paljenje pa ces vidjeti. To ti je najjeftinije, a ako nije to onda si eliminirao jedan moguci problem pa kreni na provjeru drugih stvari.
Bolje zivjeti sto godina kao bogatas, nego tjedan dana kao siromah.