Stranica: 1/1.
Mz i vrucine
Postano: sub srp 01, 2017 2:37 pm
Postao/la mario1300
Pozzz ekipa.
S dolaskom ovih vrucina+35 pojavili su se neki simptomi na mom emzi...
Kad se ugrije jako(stajanje u koloni ili slicno) pocinje dizati ler gas na oko 2000 okretaja.Ukoliko diram safar od sibera ili ga stopam sa kumplungom onda se normalizira na neko vrijeme.
Takoder,kad je vruc i kad mu usred voznje pustim skroz gas.Umjesto pocetnih rin tin tin nakon par sekundi pocinje vise hvucati na bah bah bah
Misljenja,savjeti

Postano: sub srp 01, 2017 11:31 pm
Postao/la ernesto
Krenuo bih od filtera i crijeva do filtera. Mozda vuce fals zrak. To isto mi se desavalo na TS-u sve dok nisam zamijenio crijevo. Srecom, dobio sam originalno koje jos nije sprhnulo.
Sada mi se isto malo podigne ler gas ako su bas velike guzve po gradu, ali daleko manje nego kaj je to bilo prije.
Postano: uto srp 04, 2017 2:25 pm
Postao/la mario1300
Hvala na odg.
U planu je zamjena prirubnice koja je krpana kao i zamjena gume od fergazera koja je isto krpana...
Danas sam nesto prckao i vjerujem da se saraf od sajle malo zategnuo od vibracija a kako je na njemu gumena kapica i to je sve malo pod vecim kutem jer je bvf 30n veci od 28n...vjerujem da je buzir od sajle ulazio pod kutem u dosjed od sarafa i na taj nacin nebi usao skroz vec bi spanao gas

Postano: sri srp 05, 2017 9:06 pm
Postao/la zweitakt
savjet 2. kod duljeg stajanja ga bolje ugasi.
ja na bmw-u to moram napravit jer sad na 35 se zagrije da noge nemogu drĹžat uz cilindar
Postano: čet srp 06, 2017 7:38 am
Postao/la Mirko
pa da slaĹžem se sa cvajerom ako duĹže stojiĹĄ u koloni gasi maĹĄinu

Postano: čet srp 06, 2017 7:40 am
Postao/la Mirko
eh da ato duĹže je ako je duĹže negoli gori crveno nna semaforu

Postano: uto srp 11, 2017 10:10 pm
Postao/la mario1300
Danas sam zamjenio prirubnicu i to je sasvim druga prica
Ne dize ler kao prije(malo kad se zagrije ali se onda stabilizira nakon par sekundi bez gasa) te nema vise onog bah bah bah kad se oduzme gas
Fals zrak je bio glavni problem.S obzirom da je ista prirubnica bila gore vec duze vjurujem da je i ona kumovala prijevremenoj zamjeni klipa

Postano: uto srp 11, 2017 10:43 pm
Postao/la oli
MZ ES 175/250 nema problema s pregrijavanjem, po velikim vruÄinama ako je ispravan... Velika i uvjetno reÄeno"dugaÄka" te tanka rebra mu to jamÄe, naime na ler gasu se odliÄno hladi samim vibracijama rebara na cilindru i glavi...
NajveÄi problemi koji dovode do pregrijavanja uopÄe na MZ-u su slijedeÄi: neodgovarajuÄi omjer zraka i benzina (uveÄani udio zraka) iz bilo kojega razloga (neispravan, nepodeĹĄen karburator, falĹĄ zrak...) mnogi ne razumiju da potroĹĄnja se ne regulira poveÄanjem udjela zraka u smjesi, ali temperatura se tada znaÄajno poveÄa.
Krivo ili neispravno podeĹĄeno paljenje, prerano, jako se grije i vibrira, prekasno, slabo vuÄe i znaÄajno se pregrijava ispuĹĄni sustav (poplavi ispuĹĄna cijev) prljavĹĄtina/masnoÄa/blato na rashladnoj povrĹĄini, curtenje ispuĹĄnog sustava obiÄno na spojnicama s cilindrom i auspuhom...
Posebno istiÄem problem pregrijavanja kod modela s centrifugalnim regulatorom pretpaljenja, od starosti jako omekĹĄaju opruge na leptirima, pa se deĹĄava da jako prerano postavi kut pretpaljenja...
U principu sve je tu jasno, Äisto i ispravno te pravilno podeĹĄeno ne pravi nikakve probleme... No meÄutim u praksi najÄeĹĄÄe kod kvarova vezanih za pregrijavanje je neĹĄto od ovih problema uzrok... A zapravo trivijalni uzroci...
Postano: uto srp 11, 2017 11:03 pm
Postao/la oli
Htio bih dodati samo joĹĄ ovo...
Samo jednom sam vidio u praksi da je motor od makine MZ stao zbog objektivne dotrajalosti i istroĹĄenosti, po mojoj procjeni, a i po informacijama koje sam imao, taj je bio preĹĄao preko 300000km, sjeÄam se da sam baĹĄ bio iznenaÄen kada smo to rastavili, vozio je to neki lik iz Nizozemske, stanovao je malo dalje od posla i tako je nabrao tu kilometraĹžu, puno puta je bio voĹžen po kiĹĄi, bio je probuĹĄen na prvu specijalu i to zato jer mu je bila pukla svjeÄica i komad se zabio u cilindar i napravio ris, uglavnom znam da su specijalu buĹĄili na 120000km, a stavili su tada malo manji zazor, i tako je dogurao do kraja, nije mu bilo spasa, jer na kraju mu je stradalo kuÄiĹĄte motora u zoni leĹžajeva...
Ono ĹĄto je joĹĄ bilo zanimljivo za taj motor je to da mu je za tu kilometraĹžu trebalo neĹĄto viĹĄe od 12 godina, tri seta kvaÄila je promijenio, jednom je bilo nekih problema s mjenjaÄem (nije znao objasniti ĹĄto se desilo) te jednom mu je izgorilo cijelo paljenje, ostalo su bili samo servisi i manji popravci, jako ga je nervirala potroĹĄnja ulja iz mjenjaÄa pa je vozio na drugaÄiji lanac i lanÄanike (neko mu je to bio napravio) a cijelo vrijeme je vozio na mjeĹĄavini 4% Aral mineralno ulje, lik je radio na Aral benzinskoj pumpi...
Uglavnom to je jedini put da sam vidio da je stvarno to se sve bilo sasulo od potroĹĄenosti... Sve ostalo je stalo uglavnom zbog nekih drugih razloga, trivijalnih...
Eto...