Post
Postao/la oli » uto srp 11, 2017 11:03 pm
Htio bih dodati samo joĹĄ ovo...
Samo jednom sam vidio u praksi da je motor od makine MZ stao zbog objektivne dotrajalosti i istroĹĄenosti, po mojoj procjeni, a i po informacijama koje sam imao, taj je bio preĹĄao preko 300000km, sjeÄam se da sam baĹĄ bio iznenaÄen kada smo to rastavili, vozio je to neki lik iz Nizozemske, stanovao je malo dalje od posla i tako je nabrao tu kilometraĹžu, puno puta je bio voĹžen po kiĹĄi, bio je probuĹĄen na prvu specijalu i to zato jer mu je bila pukla svjeÄica i komad se zabio u cilindar i napravio ris, uglavnom znam da su specijalu buĹĄili na 120000km, a stavili su tada malo manji zazor, i tako je dogurao do kraja, nije mu bilo spasa, jer na kraju mu je stradalo kuÄiĹĄte motora u zoni leĹžajeva...
Ono ĹĄto je joĹĄ bilo zanimljivo za taj motor je to da mu je za tu kilometraĹžu trebalo neĹĄto viĹĄe od 12 godina, tri seta kvaÄila je promijenio, jednom je bilo nekih problema s mjenjaÄem (nije znao objasniti ĹĄto se desilo) te jednom mu je izgorilo cijelo paljenje, ostalo su bili samo servisi i manji popravci, jako ga je nervirala potroĹĄnja ulja iz mjenjaÄa pa je vozio na drugaÄiji lanac i lanÄanike (neko mu je to bio napravio) a cijelo vrijeme je vozio na mjeĹĄavini 4% Aral mineralno ulje, lik je radio na Aral benzinskoj pumpi...
Uglavnom to je jedini put da sam vidio da je stvarno to se sve bilo sasulo od potroĹĄenosti... Sve ostalo je stalo uglavnom zbog nekih drugih razloga, trivijalnih...
Eto...
cauters